REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visu pajėgumu važiavimas truko 24 valandas Milbruko bandymų poligone garsėjančiame didelio greičio trasa bei įspūdingais staigiais posūkiais. 12 pilotų dalyvavo rekordo siekime su dvejomis serijinėmis „Astra 2,0 CDTI“. Per 24 val. jie įveikė 4800 km, sustojimams skirdami vos 22 minutes. Visą bandymo laiką vidutinis greitis buvo 210 km/h. Rekordo buvo siekiama pagal FIA nustatytas serijinių automobilių klasifikacijos taisykles, atitinkančias 1600 – 2000 cm3 dyzelinių variklių techninius reikalavimus.
„Opel” ir jos seserinės kompanijos „Vauxhall” bandymų komanda siekė dvylikos pasaulio ir šešių Didžiosios Britanijos nacionalinių greičio ištvermės rekordų. 24 val. sprinte buvo naudojami privalomi atributai: saugos rėmais sutvirtinta kabina, „Corbeau“ lenktyninės sėdynės, „Luke“ saugos diržai, o visos kėbulo dalys patikimai pritvirtintos prižiūrint automobilių sporto specialistų prieš bandymus. „Opel/Vauxhall” dar vis laukia FIA patvirtinimo, jog rekordas buvo pasiektas.
Du „Astra CDTI” modeliai didelio greičio trasos žiede, Milbruke, startavo spalio 5 d., 16 val. Automobilius pasikeisdami vairavo devyni žurnalistai ir trys „Opel/Vauxhall” specialistai. Volkeris Strycekis, buvęs lenktynininkas ir „Opel Performance Cars & Motorsport” direktorius tapo komandos kapitonu. Buvęs kėbulinių automobilių lenktynių ekspertas ir lenktynių direktorius džiaugėsi rekordų siekimo, kuris truko 24 val.,  rezultatu: „Abu „Astra“ modeliai važiavo visu greičiu. Automobilių efektyvumas ir našumas leido pasiekti 24 val. maratoną. Be to, varikliams neteko papildyti alyvos.“
„Michelin” padangų gamintojas tapo partneriu ir bandymams suteikė „Pilot Super Sports” padangas, kurios montuojamas ant visų naujų „Astra“ modelių. Vasarą, Milbruke šios padangos taip pat buvo testuojamos 500 myliu bandymuose, kad būtų įsitikinta jų patvarumu. Volkeris Strycekis pabrėžė: „Padangas abiems automobiliams keitėme tik vieną kartą, ir tik dėl to, kad būtume tikri dėl saugumo, nes trasoje daug staigių posūkių.“
Volkeris Strycekis į šį projektą ne tik atnešė automobilių sporto patirties, bet ir atgabeno į Angliją stiprų aptarnaujantį personalą, kuris prižiūrėjo „Astra“, 24 valandų Le Mano lenktynėse „Nürburgring” trasoje. Personalas greitai ir efektyviai pildydavo degalus ir dalyvaudavo vairuotojų pakeitimuose dieną ir naktį. Vis tai per parą truko vos 22 minutes.
„Tai tikras patvarumo įrodymas, „Astra“ saugumo ir našumo paliudijimas važiuojant ekstremaliomis sąlygomis, kokiomis vairuotojai įprastai nevažinėja,“ – sako Duncanas Aldredas, „Opel/Vauxhall“ pardavimų ir techninės priežiūros viceprezidentas, „Vauxhall“ valdybos narys ir generalinis direktorius. „Kartai per daug dėmesio skiriama šimtaprocentiniam automobilio valdymui ar nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėjimo laikui, tačiau daugeliui vairuotojų ypač svarbu išskirtinis patikimumas saugumas, saugus valdymas. Šie bandymai tokias vertybes įrodė.“

Visu pajėgumu važiavimas truko 24 valandas Milbruko bandymų poligone garsėjančiame didelio greičio trasa bei įspūdingais staigiais posūkiais. 12 pilotų dalyvavo rekordo siekime su dvejomis serijinėmis „Astra 2,0 CDTI“. Per 24 val. jie įveikė 4800 km, sustojimams skirdami vos 22 minutes. Visą bandymo laiką vidutinis greitis buvo 210 km/h. Rekordo buvo siekiama pagal FIA nustatytas serijinių automobilių klasifikacijos taisykles, atitinkančias 1600 – 2000 cm3 dyzelinių variklių techninius reikalavimus.
„Opel” ir jos seserinės kompanijos „Vauxhall” bandymų komanda siekė dvylikos pasaulio ir šešių Didžiosios Britanijos nacionalinių greičio ištvermės rekordų. 24 val. sprinte buvo naudojami privalomi atributai: saugos rėmais sutvirtinta kabina, „Corbeau“ lenktyninės sėdynės, „Luke“ saugos diržai, o visos kėbulo dalys patikimai pritvirtintos prižiūrint automobilių sporto specialistų prieš bandymus. „Opel/Vauxhall” dar vis laukia FIA patvirtinimo, jog rekordas buvo pasiektas.
Du „Astra CDTI” modeliai didelio greičio trasos žiede, Milbruke, startavo spalio 5 d., 16 val. Automobilius pasikeisdami vairavo devyni žurnalistai ir trys „Opel/Vauxhall” specialistai. Volkeris Strycekis, buvęs lenktynininkas ir „Opel Performance Cars & Motorsport” direktorius tapo komandos kapitonu. Buvęs kėbulinių automobilių lenktynių ekspertas ir lenktynių direktorius džiaugėsi rekordų siekimo, kuris truko 24 val.,  rezultatu: „Abu „Astra“ modeliai važiavo visu greičiu. Automobilių efektyvumas ir našumas leido pasiekti 24 val. maratoną. Be to, varikliams neteko papildyti alyvos.“
„Michelin” padangų gamintojas tapo partneriu ir bandymams suteikė „Pilot Super Sports” padangas, kurios montuojamas ant visų naujų „Astra“ modelių. Vasarą, Milbruke šios padangos taip pat buvo testuojamos 500 myliu bandymuose, kad būtų įsitikinta jų patvarumu. Volkeris Strycekis pabrėžė: „Padangas abiems automobiliams keitėme tik vieną kartą, ir tik dėl to, kad būtume tikri dėl saugumo, nes trasoje daug staigių posūkių.“
Volkeris Strycekis į šį projektą ne tik atnešė automobilių sporto patirties, bet ir atgabeno į Angliją stiprų aptarnaujantį personalą, kuris prižiūrėjo „Astra“, 24 valandų Le Mano lenktynėse „Nürburgring” trasoje. Personalas greitai ir efektyviai pildydavo degalus ir dalyvaudavo vairuotojų pakeitimuose dieną ir naktį. Vis tai per parą truko vos 22 minutes.
„Tai tikras patvarumo įrodymas, „Astra“ saugumo ir našumo paliudijimas važiuojant ekstremaliomis sąlygomis, kokiomis vairuotojai įprastai nevažinėja,“ – sako Duncanas Aldredas, „Opel/Vauxhall“ pardavimų ir techninės priežiūros viceprezidentas, „Vauxhall“ valdybos narys ir generalinis direktorius. „Kartai per daug dėmesio skiriama šimtaprocentiniam automobilio valdymui ar nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėjimo laikui, tačiau daugeliui vairuotojų ypač svarbu išskirtinis patikimumas saugumas, saugus valdymas. Šie bandymai tokias vertybes įrodė.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų