REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švediškų automobilių gamintoja pristačiusi naujos kartos „XC90“ ir „S90“ bei „V90“ modelius, taip pat pademonstravo naujutėlę hibridinę jėgainę, kuri turėjo užpildyti tuščią šešių cilindrų variklio vietą. Keturių cilindrų ir elektros motorų tandemas naujuose „Volvo“ modeliuose išvysto 400 arklio galių ir demonstruoja, jog galingos jėgainės taip pat gali būti ir ekonomiškos. 
„Volvo“ inžinieriai pamatę hibridinių jėgainių teikiamus privalumus, artimiausioje ateityje žada visą pasaulį nustebinti ne tik su galingomis, bet ir su ekonomiškomis „Volvo“ modelių versijomis. Neoficialių šaltinių teigimu, sportiškų automobilių divizija „Polestar“ planuoja sukurti „S90“ ir „V90“ modelių versijas, kurios turės po 600 arklio galių išvystančias hibridines jėgaines. Tuo tarpu likusioji „Volvo“ inžinierių dalis darbuojasi ties „T5“ vardu pavadinta hibridine jėgaine, kuri bus skirta mažesniems kompanijos modeliams, tokiems kaip : „XC40“, „V40“, „S60“, „V60“ ar „XC60“.

Švediškų automobilių gamintoja pristačiusi naujos kartos „XC90“ ir „S90“ bei „V90“ modelius, taip pat pademonstravo naujutėlę hibridinę jėgainę, kuri turėjo užpildyti tuščią šešių cilindrų variklio vietą. Keturių cilindrų ir elektros motorų tandemas naujuose „Volvo“ modeliuose išvysto 400 arklio galių ir demonstruoja, jog galingos jėgainės taip pat gali būti ir ekonomiškos. 
„Volvo“ inžinieriai pamatę hibridinių jėgainių teikiamus privalumus, artimiausioje ateityje žada visą pasaulį nustebinti ne tik su galingomis, bet ir su ekonomiškomis „Volvo“ modelių versijomis. Neoficialių šaltinių teigimu, sportiškų automobilių divizija „Polestar“ planuoja sukurti „S90“ ir „V90“ modelių versijas, kurios turės po 600 arklio galių išvystančias hibridines jėgaines. Tuo tarpu likusioji „Volvo“ inžinierių dalis darbuojasi ties „T5“ vardu pavadinta hibridine jėgaine, kuri bus skirta mažesniems kompanijos modeliams, tokiems kaip : „XC40“, „V40“, „S60“, „V60“ ar „XC60“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volvo T5  (15)


„T8 Twin Engine“ jėgainė naudojama „XC90“ modelyje naudoja 2.0 litrų, keturių cilindrų ir poros elektros motorų kombinaciją, tuo tarpu mažesniems „Volvo“ modeliams skirta hibridinė jėgainė turės 3 cilindrų benzininio ir dviejų elektros motorų konfigūraciją. Pasak „Volvo“ kompanijos atstovų, naujoji „T5 Twin Engine“ turės 183 arklio galias išvystantį benzininį ir 75 arklio galias išvystantį elektrinį motorus.
Švedai, kol kas, neatskleidžia naujosios jėgainės techninių charakteristikų, tačiau keletą detalių apie naująjį kūrinį galime pateikti. Benzininis variklis bus 1.5 litro darbinio tūrio, CO2 emisija sieks mažiau nei 95 g/km, elektros motorai leis nuvažiuoti iki 50 kilometrų nenaudojant benzininio variklio.

REKLAMA

Volvo T5  (12)


„Volvo“ inžinierių įsitikinimu, naujoji „T5 Twin Engine“ jėgainė taps realia alternatyva dyzeliniams varikliams, kurie 100 kilometrų pareikalauja žymiai mažesnio kiekio kuro nei analogiško darbinio tūrio benzininis variklis. Tačiau yra vienas ir riebus BET.
Hibridinės jėgainės puikiai veikia laboratorijose ir gamintojų bandymų poligonuose. Realiame pasaulyje hibridinės jėgainės niekada efektyvumu nesugebėdavo prilygti dyzeliniams varikliams, kurie esant reikalui 100 kilometrų gali suvartoti 3 - 4 litrus dyzelino arba paspaudus akceleratorių į priekį šauti kaip sportiškas hečbekas. Jeigu realiame pasaulyje ši jėgainė galės pasiūlyti tas pačias savybes kaip ir eilinis 2.0 litrų, 180 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis - naujam „Volvo“ kūriniui iškart skirsime 10 balų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų