REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neoficialūs šaltiniai praneša, jog naujos kartos Audi RS4 atsisakys 4.2 litro, aštuonių cilindrų motoro ir vietoj jo pasirinks mažesnį ir ekonomiškesnį šešių cilindrų agregatą.
Audi specialistai šiuo metu dirba ties visiškai nauju, šešių cilindrų benzininiu agregatu, kuris atitiktų griežtus Euro 6 išmetamųjų dujų reikalavimus. Naujasis variklis greičiausiai bus 3 litrų darbinio tūrio ir išvystys šiek tiek daugiau negu neseniai pristatyti BMW M3 ir M4. Pastarieji du modeliai taip pat gavo šešių cilindrų širdis, kurios išvysto 431 arklio galią.
Vis dėlto, tai bus ne pirmas kartas, kai Audi į galingiausią ir greičiausią RS4 montuoja šešių cilindrų variklį. Prieš maždaug keturiolika metų, vokiečių inžinieriai į Audi RS4 universalą montavo 2.7 litro, šešių cilindrų variklį.

Neoficialūs šaltiniai praneša, jog naujos kartos Audi RS4 atsisakys 4.2 litro, aštuonių cilindrų motoro ir vietoj jo pasirinks mažesnį ir ekonomiškesnį šešių cilindrų agregatą.
Audi specialistai šiuo metu dirba ties visiškai nauju, šešių cilindrų benzininiu agregatu, kuris atitiktų griežtus Euro 6 išmetamųjų dujų reikalavimus. Naujasis variklis greičiausiai bus 3 litrų darbinio tūrio ir išvystys šiek tiek daugiau negu neseniai pristatyti BMW M3 ir M4. Pastarieji du modeliai taip pat gavo šešių cilindrų širdis, kurios išvysto 431 arklio galią.
Vis dėlto, tai bus ne pirmas kartas, kai Audi į galingiausią ir greičiausią RS4 montuoja šešių cilindrų variklį. Prieš maždaug keturiolika metų, vokiečių inžinieriai į Audi RS4 universalą montavo 2.7 litro, šešių cilindrų variklį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų