REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ žino kaip reikia sukurti įdomų ir sportišką hečbeką, tačiau keisti ir kartais nesuprantami ekspertai atsisuko prieš „VAG“ koncerno vadovybę. 
Pasižiūrėjus į mažiausių sportiškų hečbekų pasiūlą, vokiečiai savo arsenale turi net tris pasiūlymus. „Škoda“ turi „Fabia vRS“, „Seat“ turi „Ibiza Cupra“, o „Volkswagen“ gali pasigirti „Polo GTI“. Nors 180 arklio galių ir DSG pavarų kombinacija skamba patraukliai, tačiau entuziastai, kurie domisi tokio tipo automobiliais nebuvo sužavėti ne vienu „VAG“ koncerno produktu.
Norėdami ištaisyti šią klaidą, vokiečiai nusprendė į naujos kartos „Polo GTI“ montuoti didesnį ir galingesnį 1.8 litro agregatą, ir jį suporuoti su mechanine pavarų dėže. Tai greičiausiai bus tas pats variklis, kuris šiuo metu siūlomas „Seat Leon FR“ ar „Audi A3“ automobiliuose.
Šis agregatas išvysto 180 arklio galių ir 250 NM sukimo momentą.

„Volkswagen“ žino kaip reikia sukurti įdomų ir sportišką hečbeką, tačiau keisti ir kartais nesuprantami ekspertai atsisuko prieš „VAG“ koncerno vadovybę. 
Pasižiūrėjus į mažiausių sportiškų hečbekų pasiūlą, vokiečiai savo arsenale turi net tris pasiūlymus. „Škoda“ turi „Fabia vRS“, „Seat“ turi „Ibiza Cupra“, o „Volkswagen“ gali pasigirti „Polo GTI“. Nors 180 arklio galių ir DSG pavarų kombinacija skamba patraukliai, tačiau entuziastai, kurie domisi tokio tipo automobiliais nebuvo sužavėti ne vienu „VAG“ koncerno produktu.
Norėdami ištaisyti šią klaidą, vokiečiai nusprendė į naujos kartos „Polo GTI“ montuoti didesnį ir galingesnį 1.8 litro agregatą, ir jį suporuoti su mechanine pavarų dėže. Tai greičiausiai bus tas pats variklis, kuris šiuo metu siūlomas „Seat Leon FR“ ar „Audi A3“ automobiliuose.
Šis agregatas išvysto 180 arklio galių ir 250 NM sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų