REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kodėl automobilių mėgėjai mėgsta krapštytis prie savo mylimų mašinų? Atsakymas būtų labai paprastas - Kiekvienas pakeitimas ar atliktas darbas suteikia neregėtai didžiulį pasitenkinimo jausmą. Nesvarbu, ar ką tik sumontavote ratlankius, ar įdėjote visiškai naują variklį, ar pakeitėte perdegusią lemputę. Tad dabar įsivaizduokite, kaip automobilių entuziastas jaučiasi, kai užbaigia daugiau nei trejus metus trukusį projektą? Greičiausiai milijoną laimėjęs žmogus nėra toks laimingas, kaip ilgametį konstruktorių pabaigęs automanas.
Tad koks geriausias būdas atšvęsti tokį įvykį? „Iššauti“ šampano butelį? Pašokti laimės šokį? Paskelbti šią naujieną socialiniame tinkle? O galbūt pats geriausias būdas yra išvažiuoti į gatves ir pasidžiaugti ką tik „iškeptu“ automobiliu? Daugelis greičiausiai pasirinktumėte būtent šį pasiūlymą. Tačiau dabar trumpam sugrįžkime į 2011 metus, kai šis „Opel Kadett“ pirmą kartą įriedėjo į Tomo garažą.

Kodėl automobilių mėgėjai mėgsta krapštytis prie savo mylimų mašinų? Atsakymas būtų labai paprastas - Kiekvienas pakeitimas ar atliktas darbas suteikia neregėtai didžiulį pasitenkinimo jausmą. Nesvarbu, ar ką tik sumontavote ratlankius, ar įdėjote visiškai naują variklį, ar pakeitėte perdegusią lemputę. Tad dabar įsivaizduokite, kaip automobilių entuziastas jaučiasi, kai užbaigia daugiau nei trejus metus trukusį projektą? Greičiausiai milijoną laimėjęs žmogus nėra toks laimingas, kaip ilgametį konstruktorių pabaigęs automanas.
Tad koks geriausias būdas atšvęsti tokį įvykį? „Iššauti“ šampano butelį? Pašokti laimės šokį? Paskelbti šią naujieną socialiniame tinkle? O galbūt pats geriausias būdas yra išvažiuoti į gatves ir pasidžiaugti ką tik „iškeptu“ automobiliu? Daugelis greičiausiai pasirinktumėte būtent šį pasiūlymą. Tačiau dabar trumpam sugrįžkime į 2011 metus, kai šis „Opel Kadett“ pirmą kartą įriedėjo į Tomo garažą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_MG_7301


Kaip ir daugelis to meto „Opel“ automobilių, taip ir šis kabrioletas buvo aplipęs rūdimis. Tai buvo pats didžiausias galvos skausmas, nes reikėjo pakeisti ne tik priekinius sparnus, bet ir keliose vietose virinti dugną, surasti visiškai naują galinį sparną ir bagažinės dangtį. Senuosius reikėjo išmesti, nes gelbėtų jų tiesiog neapsimokėjo.
Kadangi kėbulą tvarkė tik Tomas ir jo geriausias draugas, pasiruošimas važiuoti į dažų kamerą buvo atidėtas maždaug 6 mėnesiams.
Praėjus 6 mėnesiams, automobilis ne tik buvo paruoštas dažymo kamerai, bet jau dėvėjo tik „BMW“ automobiliams būdingą kėbulo spalvą, kuri puikiai tinka šiam ne pirmos jaunystės kabrioletui.

REKLAMA

_MG_7308


Iš pradžių, automobilio arkas „užpildė“ daugeliui puikiai pažįstami „Keskin KT1“ ratlankiai, tačiau vos prieš vienerius metus Tomas surado tai ko jau seniai ieškojo - „3SDM 0:05“ modelio ratlankius, kuriuos jis įsimylėjo žymiai anksčiau nei galėjo juos įsigyti.
Priekyje ir gale yra sumontuoti 16 colių skersmens ir 8J pločio ratlankiai, kurie buvo apauti „Nankang NS-2“ padangomis.

_MG_7532


Atvėrus variklio dangtį, išvystumėte nepriekaištingai atrodantį „C20XE“ benzininį motorą. Tai vienas žinomiausių „Opel“ kompanijos variklių. 2 litrų, keturių cilindrų, 16 vožtuvų, 150 arklio galių išvystantis motoras.
Jeigu neklystame, vokiečiai į „Kadett“ kabrioletą montavo tik 8 vožtuvus turintį motorą.

_MG_7461


Ir paskutinis patobulinimas - „Astra F“ galinė ašis, „BC Racing“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Astra OPC“ spyruoklės.

_MG_7491


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų