REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Škoda 120 - paskutinis Čekijoje įsikūrusio gamintojo automobilis, kuris turėjo galinius varomuosius ratus ir gale sumontuotą variklį. Nuo 1976 iki 1990 metų gamintą automobilį vėliau pakeitė Škoda Favorit. Pastarajam modeliui taip pat būtų galima prilipdyti „paskutiniojo“ etiketę, tačiau dėl visiškai kitų priežasčių.
Škoda 120 iš tikrųjų turėjo būti visiškai kitoks automobilis. Prasidėjus aštuntam dešimtmečiui, tuometiniai Škoda vadovai norėjo sukurti ne galiniais ratais, bet priekiniais ratais varomą automobilį. Tačiau čekai dėl ne pačios geriausios finansinės padėties negalėjo sau leisti sukurti visiškai naują platformą ant kurios būtų sukurtas naujas automobilis. Škoda vadovai netgi kreipėsi į Maskvoje esančius biurokratus su prašymu pasinaudoti Lada arba kitų Rusijos gamintojų platformomis. Tačiau žinodami Škoda inžinierių sugebėjimus, Sovietų Sąjungos vadovai netiesiogiai parodė vidurinį pirštą.

Škoda 120 - paskutinis Čekijoje įsikūrusio gamintojo automobilis, kuris turėjo galinius varomuosius ratus ir gale sumontuotą variklį. Nuo 1976 iki 1990 metų gamintą automobilį vėliau pakeitė Škoda Favorit. Pastarajam modeliui taip pat būtų galima prilipdyti „paskutiniojo“ etiketę, tačiau dėl visiškai kitų priežasčių.
Škoda 120 iš tikrųjų turėjo būti visiškai kitoks automobilis. Prasidėjus aštuntam dešimtmečiui, tuometiniai Škoda vadovai norėjo sukurti ne galiniais ratais, bet priekiniais ratais varomą automobilį. Tačiau čekai dėl ne pačios geriausios finansinės padėties negalėjo sau leisti sukurti visiškai naują platformą ant kurios būtų sukurtas naujas automobilis. Škoda vadovai netgi kreipėsi į Maskvoje esančius biurokratus su prašymu pasinaudoti Lada arba kitų Rusijos gamintojų platformomis. Tačiau žinodami Škoda inžinierių sugebėjimus, Sovietų Sąjungos vadovai netiesiogiai parodė vidurinį pirštą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

^koda (2)


Tačiau ši Škoda yra išskirtinė ne tik akį traukiančiomis eksterjero detalėmis. Didžiausią nuostabą sukeltų pakėlus variklio dangtį. Seną ir archajišką motorą automobilio savininkas iškeitė į modernesnį - Škoda Fabia automobiliuose montuojamą 1,4 litro benzininį variklį, kuris dabar išvysto 120 arklio galių ir 205 Nm sukimo momentą.
Daugelį nustebintų, kad modernus variklis buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale. Iš „bagažinės“ iškrapščius senąją Škoda širdį ir atlikus keletą pakeitimų galinėje mašinos važiuoklėje, pavyko sumontuoti šiek tiek pagerintą 1,4 litro atmosferinį motorą.
Youngtimer'io savininkas teigia, kad atliko keletą ūkiškų modifikacijų. VAG'inis motoras gavo GSX-R 750 purkštukus, VEMS firmos variklio kompiuterį ir 4-1 tipo išmetimo sistemą.
To užteko įpūsti automobiliui naujos gyvybės. Su tokia Škoda galima drąsiai winter beat'int.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų