REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2013 metų Ženevos automobilių parodoje, „Citroen" pasauliui pristatė vieną įdomiausių konceptų per pastaruosius dešimt metų, kuris sudomino ne tik paprastus mirtinguosius, bet ir tuos, kurių venomis teka benzinas.
„Citroen" niekados nebuvo toks automobilių gamintojas, kuris būtų patrauklus automobilių entuziastui. Žmogui, kuris mėgsta išskirtinumą, prabangą ir komfortą, kas be ko, tačiau sportiškumu „Citroen" niekados nepasižymėjo, nes tai tiesiog nelabai mėgstamas žodis „Citroen" būstinėje.
Visgi besikeičiantys pirkėjų norai ir tendencijos privertė ne vieną gamintoją numalšinti principus ir prisitaikyti. Puikus to pavyzdys buvo naujoji „Citroen DS" serija, kurioje pirkėjams siūlomi išskirtiniai, modernūs, tačiau ne komfortui skirti automobiliai. Pirmasis „DS" kūrinys, „DS3", pasižymėjo valdymo savybėmis, kurios prilygsta „MINI" ir kitiems tokios pat klasės automobiliams, kurie būdavo sinonimas žodžiui sportiškumas. Toks žingsnis ir sprendimas buvo ne tik keistas, tačiau net ir labai sveikintinas, nes jau kurį laiką serijinėje gamyboje nebuvo tokio mažo ir paklausaus „Citroen" markės automobilio. Vėliau „DS" modelių gama pasipildė „DS4" hečbeku, kuris labiau primena padidinto pravažumo automobilį, o tuo tarpu neseniai pasirodęs prekyboje „Citroen" markės flagmanas „DS5" parodė pasauliui, jog ši prancūzų markė nėra pastumdėlė ir diktuos tendencijas kokių tik užsimanys.

11
Tokia formulė suveikė neįtikėtinai. Kompanija visame pasaulyje iki šiol pardavė daugiau negu 200,000 „DS" serijos modelių, tad būtų natūralu sulaukti dar vieno modelio, kuris praplėstų „DS" modelių gamą. Viena iš nepanaudotų galimybių buvo 2012 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas „DS4 Racing" konceptas.

1
Kaip ir mažąjį „DS3 Racing", taip ir šį didesnį modelį kūrė „Citroen" sportiškoji divizija, kuri buvo atsakinga už kompanijos ralio bolidus. Kaip žinote patys, Sebastienas Loebas ir „Citroen" jau daugelį metų neužleidžia lyderio pozicijų. Patirtis sukaupta per visą dešimtmetį automobilių sporte buvo sudėta į šį karštu temperamentu spinduliuojantį automobilį.

CL_12.025.001
Nors dabar kompanija teigia, jog šį automobilį sukūrė tik parodyti savo galimybes, tačiau mūsų žiniomis, sportiškai ir agresyviai atrodantis automobilis vos nepateko į serijinę gamybą. Sugalvoję šį projektą, inžinieriai nuvyko pas tuometinį „PSA" koncerno vadovą Philippe Variną, kuris po ilgo svarstymo uždegė žalią šviesą konceptui. Pagal planą, automobilis būtų pristatytas visuomenei, o „Citroen" stebėtų potencialių pirkėjų reakciją į „DS4 Racing". Jeigu reakcija bus teigiama ir atsiras daugybę potencialių klientų, sportiškiausia „DS4" modifikacija keliautų į serijinę gamybą. Priešingu atveju, automobilis keliauja į markės muziejų, kuriame išliktų tik atsiminimu.

B75
Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis buvo visos parodos desertu. Sulaukęs beprotiškai daugybės dėmesio ir potencialių klientų įsigyti modelį, „Citroen" inžinieriai buvo pradėję ruoštis perkelti automobilį į serijinę gamybą, tačiau juos nusprendė sulaikyti „PSA" vadovas Philippe Varinas, kuris apskritai užšaldė projektą ir inžinierius paskirstė kituose projektuose. Toks sprendimas buvo grindžiamas tuo, jog perkelti automobilį į serijinę gamybą būtų buvę beprotiškai brangu ir vargu ar jis būtų pelningas. Artimi šaltiniai „Citroen" teigia, jog pasibaigus Ženevos automobilių parodai, „Citroen" vien Prancūzijoje sulaukė beveik 2000 išankstinių „DS4 Racing" užsakymų.

CL_12.026.005
Vėliau, įsisiūbavus ekonominei krizei, kompanijos vadovas Philippe Varinas atskleidė, jog toks projektas atgimtu, kai pasirodys nauja „DS4" karta, nes nepalankus ekonominis klimatas verčia žiūrėti į projektus, kurie būtų pelningesni negu „DS4 Racing".
Sportiškosios „Citroen" divizijos inžinierių sukurtas automobilis buvo aprūpintas 1,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvystė 256 arklio galias, tačiau išmestų vos 155 g/km CO2. Automobilio konstrukcijoje buvo panaudota daugybę anglies pluošto, kad automobilis svertų kuo mažiau. Neoficialūs šaltiniai teigia, jog su šiuo agregatu, sportiškiausias „Citroen" modelis iki 100km/h būtų galėjęs įsibėgėti per maždaug 4 - 5 sekundes bei būtų tapęs greičiausiu „Citroen" modeliu per visą kompanijos istoriją.

2013 metų Ženevos automobilių parodoje, „Citroen" pasauliui pristatė vieną įdomiausių konceptų per pastaruosius dešimt metų, kuris sudomino ne tik paprastus mirtinguosius, bet ir tuos, kurių venomis teka benzinas.
„Citroen" niekados nebuvo toks automobilių gamintojas, kuris būtų patrauklus automobilių entuziastui. Žmogui, kuris mėgsta išskirtinumą, prabangą ir komfortą, kas be ko, tačiau sportiškumu „Citroen" niekados nepasižymėjo, nes tai tiesiog nelabai mėgstamas žodis „Citroen" būstinėje.
Visgi besikeičiantys pirkėjų norai ir tendencijos privertė ne vieną gamintoją numalšinti principus ir prisitaikyti. Puikus to pavyzdys buvo naujoji „Citroen DS" serija, kurioje pirkėjams siūlomi išskirtiniai, modernūs, tačiau ne komfortui skirti automobiliai. Pirmasis „DS" kūrinys, „DS3", pasižymėjo valdymo savybėmis, kurios prilygsta „MINI" ir kitiems tokios pat klasės automobiliams, kurie būdavo sinonimas žodžiui sportiškumas. Toks žingsnis ir sprendimas buvo ne tik keistas, tačiau net ir labai sveikintinas, nes jau kurį laiką serijinėje gamyboje nebuvo tokio mažo ir paklausaus „Citroen" markės automobilio. Vėliau „DS" modelių gama pasipildė „DS4" hečbeku, kuris labiau primena padidinto pravažumo automobilį, o tuo tarpu neseniai pasirodęs prekyboje „Citroen" markės flagmanas „DS5" parodė pasauliui, jog ši prancūzų markė nėra pastumdėlė ir diktuos tendencijas kokių tik užsimanys.

11
Tokia formulė suveikė neįtikėtinai. Kompanija visame pasaulyje iki šiol pardavė daugiau negu 200,000 „DS" serijos modelių, tad būtų natūralu sulaukti dar vieno modelio, kuris praplėstų „DS" modelių gamą. Viena iš nepanaudotų galimybių buvo 2012 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas „DS4 Racing" konceptas.

1
Kaip ir mažąjį „DS3 Racing", taip ir šį didesnį modelį kūrė „Citroen" sportiškoji divizija, kuri buvo atsakinga už kompanijos ralio bolidus. Kaip žinote patys, Sebastienas Loebas ir „Citroen" jau daugelį metų neužleidžia lyderio pozicijų. Patirtis sukaupta per visą dešimtmetį automobilių sporte buvo sudėta į šį karštu temperamentu spinduliuojantį automobilį.

CL_12.025.001
Nors dabar kompanija teigia, jog šį automobilį sukūrė tik parodyti savo galimybes, tačiau mūsų žiniomis, sportiškai ir agresyviai atrodantis automobilis vos nepateko į serijinę gamybą. Sugalvoję šį projektą, inžinieriai nuvyko pas tuometinį „PSA" koncerno vadovą Philippe Variną, kuris po ilgo svarstymo uždegė žalią šviesą konceptui. Pagal planą, automobilis būtų pristatytas visuomenei, o „Citroen" stebėtų potencialių pirkėjų reakciją į „DS4 Racing". Jeigu reakcija bus teigiama ir atsiras daugybę potencialių klientų, sportiškiausia „DS4" modifikacija keliautų į serijinę gamybą. Priešingu atveju, automobilis keliauja į markės muziejų, kuriame išliktų tik atsiminimu.

B75
Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis buvo visos parodos desertu. Sulaukęs beprotiškai daugybės dėmesio ir potencialių klientų įsigyti modelį, „Citroen" inžinieriai buvo pradėję ruoštis perkelti automobilį į serijinę gamybą, tačiau juos nusprendė sulaikyti „PSA" vadovas Philippe Varinas, kuris apskritai užšaldė projektą ir inžinierius paskirstė kituose projektuose. Toks sprendimas buvo grindžiamas tuo, jog perkelti automobilį į serijinę gamybą būtų buvę beprotiškai brangu ir vargu ar jis būtų pelningas. Artimi šaltiniai „Citroen" teigia, jog pasibaigus Ženevos automobilių parodai, „Citroen" vien Prancūzijoje sulaukė beveik 2000 išankstinių „DS4 Racing" užsakymų.

CL_12.026.005
Vėliau, įsisiūbavus ekonominei krizei, kompanijos vadovas Philippe Varinas atskleidė, jog toks projektas atgimtu, kai pasirodys nauja „DS4" karta, nes nepalankus ekonominis klimatas verčia žiūrėti į projektus, kurie būtų pelningesni negu „DS4 Racing".
Sportiškosios „Citroen" divizijos inžinierių sukurtas automobilis buvo aprūpintas 1,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvystė 256 arklio galias, tačiau išmestų vos 155 g/km CO2. Automobilio konstrukcijoje buvo panaudota daugybę anglies pluošto, kad automobilis svertų kuo mažiau. Neoficialūs šaltiniai teigia, jog su šiuo agregatu, sportiškiausias „Citroen" modelis iki 100km/h būtų galėjęs įsibėgėti per maždaug 4 - 5 sekundes bei būtų tapęs greičiausiu „Citroen" modeliu per visą kompanijos istoriją.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų