REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Susipažinkite su pačiu neįprasčiausiu „Honda Prelude“ pasaulyje. Iš pirmo žvilgsnio, jis mažai kuo skiriasi nuo kitų „Honda Prelude“, tačiau visos įdomybės slypi viduje.
Du varikliai, aštuoni cilindrai, 400 arklio galių. Štai kas slypi automobilyje, kurį sukonstravo tuzinas Oregono (JAV) universiteto studentų. Turėdami laisvą minutėlę, gausus būrys būsimų inžinierių nusprendė sukonstruoti automobilį, kuris paliktų didžiulį įspūdį jų dėstytojams.
Jaunųjų automanų koncepcija yra neįprasta. Vietoj to, kad investuotų didžiulę sumą į „V-TEC“ variklio tobulinimą, jie priekyje esantį 2.2 litro darbinio tūrio motorą paliko standartinį. Tad kur slypi papildomi 4 cilindrai? Tiesą sakant - gale. Studentai įsigijo antrą tokį patį benzininį variklį ir jį sumontavo šalia galinės ašies.

Susipažinkite su pačiu neįprasčiausiu „Honda Prelude“ pasaulyje. Iš pirmo žvilgsnio, jis mažai kuo skiriasi nuo kitų „Honda Prelude“, tačiau visos įdomybės slypi viduje.
Du varikliai, aštuoni cilindrai, 400 arklio galių. Štai kas slypi automobilyje, kurį sukonstravo tuzinas Oregono (JAV) universiteto studentų. Turėdami laisvą minutėlę, gausus būrys būsimų inžinierių nusprendė sukonstruoti automobilį, kuris paliktų didžiulį įspūdį jų dėstytojams.
Jaunųjų automanų koncepcija yra neįprasta. Vietoj to, kad investuotų didžiulę sumą į „V-TEC“ variklio tobulinimą, jie priekyje esantį 2.2 litro darbinio tūrio motorą paliko standartinį. Tad kur slypi papildomi 4 cilindrai? Tiesą sakant - gale. Studentai įsigijo antrą tokį patį benzininį variklį ir jį sumontavo šalia galinės ašies.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

honda-prelude-twin-engine-002


Bene didžiausias šio projekto išskirtnumas - jaunų inžinierių sugebėjimas sinchronizuoti abiejų variklių ir transmisijų darbą. Kitaip negu kiti panašaus tipo projektai, kurie turi du variklius, bet vieną pavarų dėžę ar varantį veleną, amerikiečių sukonstruotame projekte yra du varikliai, dvi transmisijos, tačiau automobiliui įsibėgėti padeda tik vienas akceleratoriaus pedalas, o dviejų transmisijų tolygų darbą užtikrina speciali programinė įranga.
400 arklio galių išvystančios jėgainės leidžia šiam „Prelude“ iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes, o 1/4 mylios atstumą jis įveikia per maždaug 12 sekundžių.

honda-prelude-twin-engine-003


Jaunieji inžinieriai teigi, jog jų projektas tiesiojoje gali be didelio vargo įveikti „Audi R8“ ar „Ferrari California“, o posūkiuose nenusileis net ir „Mitsubishi EVO“ ar „Subaru Impreza WRX STI“.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų