REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio mėnesio vidurio, vairuotojai gali pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.  
„Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius patvirtino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
Specialistų teigimu, transporto eismą „pakišus po bėgiais“, nebeliks automobilių stabdymo ties pervaža. Didžiausios eismo problemos kildavo per rytinį ir vakarinį piką.
Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš keturių tunelių, likusiuose tęsiami darbai.

Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio mėnesio vidurio, vairuotojai gali pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.  
„Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius patvirtino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
Specialistų teigimu, transporto eismą „pakišus po bėgiais“, nebeliks automobilių stabdymo ties pervaža. Didžiausios eismo problemos kildavo per rytinį ir vakarinį piką.
Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš keturių tunelių, likusiuose tęsiami darbai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Amalių geležinkelio pervaža


Nebelikus kliūčių prie geležinkelio pervažos, pokyčiai šį rudenį palietė ir T. Masiulio bei R. Kalantos gatvių žiedinę sankryžą, kur kelininkai įrengė aiškesnį kelio ženklinimą. Nauja tvarka užtikrina sklandesnį eismą žiedu ir taip pat prisideda prie spūsčių mažinimo.
„Situacija Petrašiūnuose iš esmės pagerės užbaigus Pietrytinio aplinkkelio projektą. Šiuo metu vykdomos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, baigiamas rengti aplinkkelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.
Įrengus aplinkkelį, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su magistrale A1. Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.
Per pastaruosius kelerius metus šioje miesto dalyje atlikta visa eilė kapitalinių darbų: suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų