REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Nissan S13 yra daili ir daug potencialo turinti mašina, tačiau vis rečiau sutinkama gatvėse. O jei atsiranda pardavime vienas kitas toks automobilis, retas variantas bus vertas dėmesio (dėkadrifterių kurie bus nukamavę vargšą automobilį). Vienos automobilių dirbtuvių savininkas Steven iš Kalifornijos JAV išsikėlė sau iššūkį perdaryti vieną Nissan 240 SX ir pasidaryti savo verslą reprezentuojantį automobilį. Tai yra švarų, tvarkingą automobilį su "šiek tiek" galios.
Prieš Nissan'ą Stevenas buvo jau baigęs kelis projektus: visiškai lenktynių trasai pritaikytą Honda CRX, restauruotą klasikinį 1967 metų Datsun roadsterį ir dar kelias Hondas ir Nissan.
Pasirinkus projektui Nissan S13 trumpiausias kelias būtų nusipirkti Japonijos rinktai skirtą modelį su iškart daug potencialo turinčiu SR20DET (turbo kompresorinis) varikliu. Tačiau jis nenorėjo eiti trumpiausiu keliu ir pasirinko JAV rinkos modelį su KA24DE (atmosferiniu) 2.4 litro varikliu. Steven'as žinojo kokie patikimi šie varikliai yra ir kaip atlaiko didelius krūvius, todėl nusprendė sumontuoti turbo kit'ą pastarajam motorui. Kad ir koks patikimas tai yra variklis, buvo nuspręsta vis tiek perrinkti variklį ir sudėti kaltinius stumoklius ir žiedus. Po šito sėkmingai buvo sumontuotas Turbonetics T3/T4 guolinis turbo kompresorius.


Variklis buvo daugiausiai dėmesio susilaukęs automobilio mazgas, kadangi jis ir buvo silpniausia vieta. Štai salone pasikeitė tik sedynės į Recaro SRD, NISMO pavarų perjungimo svirtis ir atsirado dailus Nardi vairas. Kadangi tai gatvei skirtas automobilis, taip pat buvo sumontuota ir geresnė audio sistema.
Šio Nissan'o eksterjeras buvo atgaivintas lyg ką tik būtų išriedėjęs iš gamyklos. Bei padaryta JDM S13 Silvia priekio konversija, siekiant įpūsti šiek tiek japoniškos dvasios į šį projektą. Anglies pluošto kapotas, dietos sumetimais, pakeitė standartinį metalinį. Automobilis stovi ant Riverside Stitch 17 colių ratų. Pakabos darbą kontroliuoja TEIN Flex koiloveriai , o stabdžių sistema pasiskolinta iš Nissan 300ZX automobilio. Tokie patobulinimai leidžia saugiai išnaudoti naujai atgimusio variklio potencialą.


Automobilio patobulinimų sąrašas:
Variklis: 2.4L KA24DE engine; JE forged pistons and piston rings; Eagle connecting rods; ARP head and main studs; Clevite main and rod bearings; Brian Crower valves, valve springs and retainers; NISMO engine mounts and thermostat; JGS Precision turbo manifold and downpipe; Turbonetics T3/T4 ball-bearing turbo; Blitz LM intercooler and DD blow-off valve; custom intercooler piping; AEM air filter and fuel system; Walbro 255LPH fuel pump; Fuel Lab fuel pressure regulator; Siemens top-feed fuel injectors; Circuit Sports exhaust; Denso Iridium IK17 spark plugs; Westco battery; Koyo aluminum radiator and high pressure radiator cap.
Transmisija: RPS full-face clutch and heavier pressure plate; Fidanza flywheel; Redline transmission fluid; OEM Nissan VLSD.
Variklio valdymas: AEM EMS, boost control solenoid, MAP sensor, intake air temperature sensor and serial gauge.
Pakaba: TEIN Flex coilovers; GTO 5-lug front conversion hubs; OEM Nissan S14 5-lug rear hubs; Cusco rear strut bar.
Stabdžiai: OEM Nissan Z32 front brakes; Axxis Ultimate front brake pads; ATE brake fluid.
Išorė ir salonas: JDM Nissan S13 Silvia front end conversion and side skirts; carbon-fiber hood; Nissan A20 Red paint
Interior Recaro SRD seats; Bride seat rails; Nardi Deep Corn steering wheel; HKB steering hub; Works Bell quick-release; NISMO GT shift knob; Alpine head unit; Rockford Fosgate amplifier; Sony component speakers; Kicker Solobaric subwoofer.
*Šaltinis - "SuperStreet"



Nissan S13 yra daili ir daug potencialo turinti mašina, tačiau vis rečiau sutinkama gatvėse. O jei atsiranda pardavime vienas kitas toks automobilis, retas variantas bus vertas dėmesio (dėkadrifterių kurie bus nukamavę vargšą automobilį). Vienos automobilių dirbtuvių savininkas Steven iš Kalifornijos JAV išsikėlė sau iššūkį perdaryti vieną Nissan 240 SX ir pasidaryti savo verslą reprezentuojantį automobilį. Tai yra švarų, tvarkingą automobilį su "šiek tiek" galios.
Prieš Nissan'ą Stevenas buvo jau baigęs kelis projektus: visiškai lenktynių trasai pritaikytą Honda CRX, restauruotą klasikinį 1967 metų Datsun roadsterį ir dar kelias Hondas ir Nissan.
Pasirinkus projektui Nissan S13 trumpiausias kelias būtų nusipirkti Japonijos rinktai skirtą modelį su iškart daug potencialo turinčiu SR20DET (turbo kompresorinis) varikliu. Tačiau jis nenorėjo eiti trumpiausiu keliu ir pasirinko JAV rinkos modelį su KA24DE (atmosferiniu) 2.4 litro varikliu. Steven'as žinojo kokie patikimi šie varikliai yra ir kaip atlaiko didelius krūvius, todėl nusprendė sumontuoti turbo kit'ą pastarajam motorui. Kad ir koks patikimas tai yra variklis, buvo nuspręsta vis tiek perrinkti variklį ir sudėti kaltinius stumoklius ir žiedus. Po šito sėkmingai buvo sumontuotas Turbonetics T3/T4 guolinis turbo kompresorius.


Variklis buvo daugiausiai dėmesio susilaukęs automobilio mazgas, kadangi jis ir buvo silpniausia vieta. Štai salone pasikeitė tik sedynės į Recaro SRD, NISMO pavarų perjungimo svirtis ir atsirado dailus Nardi vairas. Kadangi tai gatvei skirtas automobilis, taip pat buvo sumontuota ir geresnė audio sistema.
Šio Nissan'o eksterjeras buvo atgaivintas lyg ką tik būtų išriedėjęs iš gamyklos. Bei padaryta JDM S13 Silvia priekio konversija, siekiant įpūsti šiek tiek japoniškos dvasios į šį projektą. Anglies pluošto kapotas, dietos sumetimais, pakeitė standartinį metalinį. Automobilis stovi ant Riverside Stitch 17 colių ratų. Pakabos darbą kontroliuoja TEIN Flex koiloveriai , o stabdžių sistema pasiskolinta iš Nissan 300ZX automobilio. Tokie patobulinimai leidžia saugiai išnaudoti naujai atgimusio variklio potencialą.


Automobilio patobulinimų sąrašas:
Variklis: 2.4L KA24DE engine; JE forged pistons and piston rings; Eagle connecting rods; ARP head and main studs; Clevite main and rod bearings; Brian Crower valves, valve springs and retainers; NISMO engine mounts and thermostat; JGS Precision turbo manifold and downpipe; Turbonetics T3/T4 ball-bearing turbo; Blitz LM intercooler and DD blow-off valve; custom intercooler piping; AEM air filter and fuel system; Walbro 255LPH fuel pump; Fuel Lab fuel pressure regulator; Siemens top-feed fuel injectors; Circuit Sports exhaust; Denso Iridium IK17 spark plugs; Westco battery; Koyo aluminum radiator and high pressure radiator cap.
Transmisija: RPS full-face clutch and heavier pressure plate; Fidanza flywheel; Redline transmission fluid; OEM Nissan VLSD.
Variklio valdymas: AEM EMS, boost control solenoid, MAP sensor, intake air temperature sensor and serial gauge.
Pakaba: TEIN Flex coilovers; GTO 5-lug front conversion hubs; OEM Nissan S14 5-lug rear hubs; Cusco rear strut bar.
Stabdžiai: OEM Nissan Z32 front brakes; Axxis Ultimate front brake pads; ATE brake fluid.
Išorė ir salonas: JDM Nissan S13 Silvia front end conversion and side skirts; carbon-fiber hood; Nissan A20 Red paint
Interior Recaro SRD seats; Bride seat rails; Nardi Deep Corn steering wheel; HKB steering hub; Works Bell quick-release; NISMO GT shift knob; Alpine head unit; Rockford Fosgate amplifier; Sony component speakers; Kicker Solobaric subwoofer.
*Šaltinis - "SuperStreet"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų