REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



„Nissan Tsuru“ tikriausiai yra pats svarbiausias automobilis apie kurį nesate girdėję nieko. Mašinos egzistavimas prasidėjo dar 1991 metais, kuomet pasirodė „Nissan B13 Sentra“. Šis modelis tapo vienu populiariausių automobilių Lotynų Amerikoje. Taip pat „Tsuru“ yra vienas iš nedaugelio keistų atvejų, kuomet mašina konkuruoja pati su savimi – Meksikoje šis modelis daugelį metų buvo pardavinėjamas šalia „B14 Sentra“ automobilio.
„Sentra“ vardas yra naudojamas JAV, Brazilijos, Čilės rinkose, o Japonijoje ir Meksikoje tas pats automobilis turėjo „Tsuru“ pavadinimą, kuris išvertus iš japonų kalbos reiškia „kranas“. Tačiau, kai atėjo laikas pakeisti trečiąją „Tsuru“ kartą nauju modeliu, turinčiu „Sentra“ vardą, meksikiečiai nusprendė toliau pardavinėti senąjį automobilį. Kadangi Meksika yra aštuntoji pasaulyje šalis pagal pagaminamų automobilių kiekį, „Nissan“ vadovybė turėjo su tuo sutikti.
Skirtingai nei Brazilija, Meksikoje praktiškai nėra automobilių, kurie būtų skirti tik vietinei rinkai. Todėl kai „Tsuru“ tapo pardavinėjamas vienintelėje Meksikoje, su šiai šaliai pritaikytais patobulinimais, modelis tapo ypač populiarus. Iš tiesų, nuo 1997 iki 2011 metų „Tsuru“ buvo perkamiausias automobilis šioje šalyje, kuomet jį iš sosto išvertė „Volkswagen Jetta“. Kodėl „Nissan“ yra toks populiarus suprasti labai paprasta – automobilis yra pigus ir paprastas, o kartu ir ganėtinai išbaigtas.




Sedanas turi 83 arklio galių variklį, kas atrodo visai nedaug, tačiau mašina sveria mažiau nei toną, todėl silpno agregato visiškai pakanka. Automobilis dabar yra eksportuojamas į keletą šalių, o patys pigiausi variantai plukdomi į Artimuosius Rytus. Šios versijos neturi net katalizatorių, o kam jie reikalingi, jei jų niekas nereikalauja? Taip meksikiečiams pavyksta sumažinti gamybos kaštus, o naujas „Nissan Tsuru“ Meksikoje kainuoja apie 23 tūkstančius litų, o tai yra pigiau nei pigiausias Lietuvoje parduodamas „Dacia Sandero“, kurio kaina siekia apie 26 tūkstančius litų.
Per ilgą modelio gyvavimą, buvo atlikta vos keletas patobulinimų. Vienas paskutiniųjų – naujo tipo sankaba ir dar keletas komponentų, kurie atkeliavo iš „Nissan“ partnerių „Renault“. Žinoma, tai praktiškai nieko nekeičia, tačiau standartinėje įrangoje yra kondicionierius ir kompaktinių diskų grotuvas – viskas, ko reikia statistiniam meksikiečiui. Saugumo technologijos taip pat pasenusios, tačiau automobilis savo metu buvo ganėtinai saugus, tikrai saugesnis nei dabar kiniečių gaminamas šlamštas.
Nors „Nissan Tsuru“ jau nebėra populiariausias automobilis Meksikoje, tačiau pardavimai išlieka dideli. Automobilis jau yra pasenęs, todėl nereikia tikėtis, kad jis sėkmingai kovos su modernesniais konkurentais. Kol meksikiečiai neturės reikiamų pajamų įsigyti geresnių mašinų, tol „Tsuru“ atras savo pirkėją.





„Nissan Tsuru“ tikriausiai yra pats svarbiausias automobilis apie kurį nesate girdėję nieko. Mašinos egzistavimas prasidėjo dar 1991 metais, kuomet pasirodė „Nissan B13 Sentra“. Šis modelis tapo vienu populiariausių automobilių Lotynų Amerikoje. Taip pat „Tsuru“ yra vienas iš nedaugelio keistų atvejų, kuomet mašina konkuruoja pati su savimi – Meksikoje šis modelis daugelį metų buvo pardavinėjamas šalia „B14 Sentra“ automobilio.
„Sentra“ vardas yra naudojamas JAV, Brazilijos, Čilės rinkose, o Japonijoje ir Meksikoje tas pats automobilis turėjo „Tsuru“ pavadinimą, kuris išvertus iš japonų kalbos reiškia „kranas“. Tačiau, kai atėjo laikas pakeisti trečiąją „Tsuru“ kartą nauju modeliu, turinčiu „Sentra“ vardą, meksikiečiai nusprendė toliau pardavinėti senąjį automobilį. Kadangi Meksika yra aštuntoji pasaulyje šalis pagal pagaminamų automobilių kiekį, „Nissan“ vadovybė turėjo su tuo sutikti.
Skirtingai nei Brazilija, Meksikoje praktiškai nėra automobilių, kurie būtų skirti tik vietinei rinkai. Todėl kai „Tsuru“ tapo pardavinėjamas vienintelėje Meksikoje, su šiai šaliai pritaikytais patobulinimais, modelis tapo ypač populiarus. Iš tiesų, nuo 1997 iki 2011 metų „Tsuru“ buvo perkamiausias automobilis šioje šalyje, kuomet jį iš sosto išvertė „Volkswagen Jetta“. Kodėl „Nissan“ yra toks populiarus suprasti labai paprasta – automobilis yra pigus ir paprastas, o kartu ir ganėtinai išbaigtas.




Sedanas turi 83 arklio galių variklį, kas atrodo visai nedaug, tačiau mašina sveria mažiau nei toną, todėl silpno agregato visiškai pakanka. Automobilis dabar yra eksportuojamas į keletą šalių, o patys pigiausi variantai plukdomi į Artimuosius Rytus. Šios versijos neturi net katalizatorių, o kam jie reikalingi, jei jų niekas nereikalauja? Taip meksikiečiams pavyksta sumažinti gamybos kaštus, o naujas „Nissan Tsuru“ Meksikoje kainuoja apie 23 tūkstančius litų, o tai yra pigiau nei pigiausias Lietuvoje parduodamas „Dacia Sandero“, kurio kaina siekia apie 26 tūkstančius litų.
Per ilgą modelio gyvavimą, buvo atlikta vos keletas patobulinimų. Vienas paskutiniųjų – naujo tipo sankaba ir dar keletas komponentų, kurie atkeliavo iš „Nissan“ partnerių „Renault“. Žinoma, tai praktiškai nieko nekeičia, tačiau standartinėje įrangoje yra kondicionierius ir kompaktinių diskų grotuvas – viskas, ko reikia statistiniam meksikiečiui. Saugumo technologijos taip pat pasenusios, tačiau automobilis savo metu buvo ganėtinai saugus, tikrai saugesnis nei dabar kiniečių gaminamas šlamštas.
Nors „Nissan Tsuru“ jau nebėra populiariausias automobilis Meksikoje, tačiau pardavimai išlieka dideli. Automobilis jau yra pasenęs, todėl nereikia tikėtis, kad jis sėkmingai kovos su modernesniais konkurentais. Kol meksikiečiai neturės reikiamų pajamų įsigyti geresnių mašinų, tol „Tsuru“ atras savo pirkėją.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų