REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ įvykusiame „NemunRing Winter Games“ pirmąjame etape netrūko nei gamtos išdaigų, nei greitų dalyvių.
Ankstyvą sekmadienio rytą į trasą susirinkę RWD(galine ašimi varomų automobilių) klasė susidūrė su itin netradicine problema – trasą padengė tirštas rūkas, matomumą apribojęs iki vos keleto metrų. Dalyviai šios situacijos nepabūgo, tačiau jau pirmi startai baigėsi miško medelių išbandymais – rūke slėpėsi ir slidūs miško lapai sumaišyti su šlapia trasa. Po pirmų avarijų dalyviai elgėsi kiek atsargiau, o sumaniausieji panaudojo ralio taktikas: „Išvažiuoji iš miško, antra, trečia, ketvirta, penkta pavara, vienas, du, trys, baigiasia krūmai, keturi – stabdom!“ – būtent taip trasoje stabdymo vietas navigavo vienas iš klasės lyderių Justas Gudavičius su Mazda Miata automobiliu. Justo taktikos pasitvirtino ir išplėšė vietą ant klasės podiumo.
Rūkui kiek prasisklaidžius, trasą okupavo FWD (priekine ašimi varomų automobilių) klasė. Miško keliukams kiek pradžiūvus, šiems dalyviams pavyko demonstruoti kiek geresnius laikus, tačiau pasisekė nevisiems – besileidžiant nuo vieno iš paskutinių trasos posūkių automobilio Honda CRX nesuvaldęs vairuotojas buvo priverstas liūdnai žiūrėti, kol teisėjai atvertinėjo jo juodąją numylėtinę. Nors automobilis ir apsivertė į šlapią pievą ir pati avarija buvo tikrai švelni, tačiau panašu, jog su šiuo kėbulu sportuoti toliau nepavyks. Su kiek mažesniu incidentu susidūrė Citroen Xsara pilotavęs dalyvis – lėkdamas link Ąžuolo posūkio jis nesuvaldė slysti pradėjusio automobilio ir atsidūrė šalia trasos esančioje molio duobėje. Trasos teisėjams besistengiant ištraukti ant trijų ratų kabantį automobilį, pilotas samprotavo, jog naujai įrengtas stabdžių reguliatorius jį kiek pavedė, kas privedė prie molinų batų ir neužfiksuoto rezultato.
AWD klasės arba visų varomų ašių klasė taip pat džiaugėsi išdžiūvusia trasa ir didesnių incidentų išvengė. Renginio žiūrovai atkreipė dėmesį, jog dalyviai vis dažniau renkasi Mitsubishi Lancer Evo X automobilius šio tipo varžyboms – jie pripažinti ralio trasose, tad puikiai tinka ir sekmadienio palakstymui „Nemuno žiede“. Šiose varžybose jų sulauktas penketas demonstravo puikius rezultatus.
Jei RWD klasė ryte grūmėsi su nepermatomu rūku, tai PRO2 ir PRO4 klasių dalyviams teko susigrumti su tamsa. Geriausiai šiai situacijai pasiruošęs buvo Nerijus Urbonavičius iš ASK „Greičio svajonė“ – jo dieviškus garsus skleidžianti Mitsubishi Lancer Evo buvo apginkluota kokybiška, raliuose naudojama papildoma apšvietimo įranga, tad didelio skirtumo tarp dienos ir nakties Nerijus tikrai nejautė, o trasos teisėjams net neteko žvalgytis į šio dalyvio numerį – jis buvo tiesiog pramintas garvežiu.
Pirmosios varžyboms sulaukus per 100 dalyvių, organizatoriai panašaus aktyvumo laukia ir antrąjame etape, kuris planuojamas lapkričio 23 dieną – pilotus pasitiks naujai paruošta trasa, kuri reikalaus demonstruoti itin aukštą meistriškumą.

Sekmadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ įvykusiame „NemunRing Winter Games“ pirmąjame etape netrūko nei gamtos išdaigų, nei greitų dalyvių.
Ankstyvą sekmadienio rytą į trasą susirinkę RWD(galine ašimi varomų automobilių) klasė susidūrė su itin netradicine problema – trasą padengė tirštas rūkas, matomumą apribojęs iki vos keleto metrų. Dalyviai šios situacijos nepabūgo, tačiau jau pirmi startai baigėsi miško medelių išbandymais – rūke slėpėsi ir slidūs miško lapai sumaišyti su šlapia trasa. Po pirmų avarijų dalyviai elgėsi kiek atsargiau, o sumaniausieji panaudojo ralio taktikas: „Išvažiuoji iš miško, antra, trečia, ketvirta, penkta pavara, vienas, du, trys, baigiasia krūmai, keturi – stabdom!“ – būtent taip trasoje stabdymo vietas navigavo vienas iš klasės lyderių Justas Gudavičius su Mazda Miata automobiliu. Justo taktikos pasitvirtino ir išplėšė vietą ant klasės podiumo.
Rūkui kiek prasisklaidžius, trasą okupavo FWD (priekine ašimi varomų automobilių) klasė. Miško keliukams kiek pradžiūvus, šiems dalyviams pavyko demonstruoti kiek geresnius laikus, tačiau pasisekė nevisiems – besileidžiant nuo vieno iš paskutinių trasos posūkių automobilio Honda CRX nesuvaldęs vairuotojas buvo priverstas liūdnai žiūrėti, kol teisėjai atvertinėjo jo juodąją numylėtinę. Nors automobilis ir apsivertė į šlapią pievą ir pati avarija buvo tikrai švelni, tačiau panašu, jog su šiuo kėbulu sportuoti toliau nepavyks. Su kiek mažesniu incidentu susidūrė Citroen Xsara pilotavęs dalyvis – lėkdamas link Ąžuolo posūkio jis nesuvaldė slysti pradėjusio automobilio ir atsidūrė šalia trasos esančioje molio duobėje. Trasos teisėjams besistengiant ištraukti ant trijų ratų kabantį automobilį, pilotas samprotavo, jog naujai įrengtas stabdžių reguliatorius jį kiek pavedė, kas privedė prie molinų batų ir neužfiksuoto rezultato.
AWD klasės arba visų varomų ašių klasė taip pat džiaugėsi išdžiūvusia trasa ir didesnių incidentų išvengė. Renginio žiūrovai atkreipė dėmesį, jog dalyviai vis dažniau renkasi Mitsubishi Lancer Evo X automobilius šio tipo varžyboms – jie pripažinti ralio trasose, tad puikiai tinka ir sekmadienio palakstymui „Nemuno žiede“. Šiose varžybose jų sulauktas penketas demonstravo puikius rezultatus.
Jei RWD klasė ryte grūmėsi su nepermatomu rūku, tai PRO2 ir PRO4 klasių dalyviams teko susigrumti su tamsa. Geriausiai šiai situacijai pasiruošęs buvo Nerijus Urbonavičius iš ASK „Greičio svajonė“ – jo dieviškus garsus skleidžianti Mitsubishi Lancer Evo buvo apginkluota kokybiška, raliuose naudojama papildoma apšvietimo įranga, tad didelio skirtumo tarp dienos ir nakties Nerijus tikrai nejautė, o trasos teisėjams net neteko žvalgytis į šio dalyvio numerį – jis buvo tiesiog pramintas garvežiu.
Pirmosios varžyboms sulaukus per 100 dalyvių, organizatoriai panašaus aktyvumo laukia ir antrąjame etape, kuris planuojamas lapkričio 23 dieną – pilotus pasitiks naujai paruošta trasa, kuri reikalaus demonstruoti itin aukštą meistriškumą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų