REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą, kai pašto dėžutėje išvystame jūsų patobulintus automobilius, kaskart plojame ir garsiai sušunkame „Jėga!“. Šį kartą jus supažindinsime su Nerijumi, kuris savo automobiliu džiaugiasi Norvegijoje. 

Kiekvieną kartą, kai pašto dėžutėje išvystame jūsų patobulintus automobilius, kaskart plojame ir garsiai sušunkame „Jėga!“. Šį kartą jus supažindinsime su Nerijumi, kuris savo automobiliu džiaugiasi Norvegijoje. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0702


Nerijaus ir jo automobilio prasidėjo prieš du metus. Norvegijoje jis įsigijo išblukusį, surūdijusį ir su kiauru degalų baku „Honda Prelude“. Pirmoji mintis šovusi jam į galvą - „Noriu įdėti 2.2 motorą“. Tokį „V-TEC“ technologija aprūpintą variklį jis kaip tik turėjo Lietuvoje. Vis dėlto paskaičiavus mokesčius, Norvegijoje tokį automobilį su tokiu varikliu, išlaikyti yra prabanga. „Net silpna pasidarė“, - pridūrė Nerijus. Nors variklio keitimo idėja nemirė, tačiau Nerijus ėmėsi kitų darbų.

REKLAMA

P1060114


Pirmasis darbas, kurį atliko Nerijus, automobilį išvežė į Lietuvą, kurioje jis buvo ruošiamas perdažymui. „Norvegijoje automobilio perdažymas kainuoja nuo 11.000 litų“, - priduria Nerijus.
Ruošianti automobilį kelionei į Lietuvą, Nerijus sutvarkė pakabą, kiaurą degalų baką. Sumontavo 4 mm žeminančias spyruokles, originalius „Honda“ amortizatorius. „Pradėjus krapštytis prie automobilio pakabos, keičiau viską. Pradedant šarnyrais ir baigiant stabdžių diskais.“, - pasakoja Nerijus.

REKLAMA
REKLAMA

P1060116


Sutvarkius šiuos dalykus, atėjo metas atidaryti variklio dangtį ir pasižiūrėti kaip gyvuoja „Prelude“ širdis. Nerijus teigia, jog pats variklis buvo gyvas, reikėjo tik pakeisti skysčius, oro ir tepalo filtrus, žvakes, žvaklaidžius.
Kas toliau? Naujas sankabos komplektas, nauji vamzdeliai, sutrumpintas kelias nuo vieno cilindriuko iki kito, atjungtas vadinamasis „clutch damperi'is“.

P1060119


Vis gi didžiausias galvos skausmas buvo išmetimo sistema. Nerijui norėsi, jog variklis galėtų atskleisti savo balsą, tačiau reikėjo pagalvoti ir apie griežtus Norvegijos reikalavimus. „O čia tai galvosūkis blin“, - priduria Nerijus.
Galų gale buvo spjauta į Norvegijos normatyvus. Išskyrus naują katalizatorių, automobilis gavo naują didesnio diametro išmetimo sistema, galinis bakelis buvo pirktas atskirai su dar didesnio diametro išmetimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

P1060124


Po visų šių darbų, atėjo metas skirti šiek tiek dėmesio kėbului. Detalių kiekis yra nemažas : Priekinis bamperio „lip'as“, „Greedy front lip“, „Prelude Type S“ slenksčiai, „Type S“ galinis bamperio „lip“as“, „Prelude Mugen Type S“ bagažinės dangčio spoilerio replika.
Liko kas? Ratlankiai! Nerijus teigia, jog šiems „ADVAN Racing“ lengvo lydinio ratlankiams išleido palyginus nedaug. „Gavau tikrus japoniškus ratlankius su autentifikacija“, - priduria Nerijus.

P1060125


Po to jau prasideda mažesni dalykai : kapoto liemenėlė, anglies pluošto apdaila automobilio viduje, šiokia tokia garso sistema, keli „JDM“ lipdukai, tonuoti priekiniai žibintai. Taip pat iš Lietuvos atkeliauja originalus „Alcantara Type S“ salonas.
Nerijus taip išdavė vieną paslaptį. Be „Prelude“, Nerijus kurpia įdomų „MK 2 Golf GTI“ projektėlį su „LSD“!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų