REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„AC Cobra“ yra unikalus automobilis. D.Britanijoje sukurtas, o Jungtinėse Amerikos Valstijose ištobulintas automobilis iki šiol yra vienas geidžiamiausių automobilių entuziastų tarpe. Kadangi tikri „AC/Shelby Cobra“ egzemplioriai kainuoja beprotiškai didelius pinigus, daugelis automanų pasirenka kitą kelią - automobilį pasigamina patys. Tokių auskarankių turime net ir Lietuvoje.
Prisimenate Vaidą?

Jeigu pasižiūrėtume kas vyksta anapus Atlanto - išvystume didesnėmis apsukomis dirbančius automanus. Kurie savo rankomis pasigamina ne tik kėbulą, bet ir važiuoklę ir kitus svarbius komponentus. Tačiau siekiant sukurti nepriekaištingą „AC Cobra“ repliką, reikia ne tik norėti, bet ir mokėti tai daryti.
Šis projektas priklauso „Kirkham Motorsports“ kompanijos vadovui, kuris turėdamas neribotus išteklius su darbuotojų pagalba sukūrė unikalią, nepriekaištingą ir kvapą gniaužiančią „AC Cobra“ repliką.

„AC Cobra“ yra unikalus automobilis. D.Britanijoje sukurtas, o Jungtinėse Amerikos Valstijose ištobulintas automobilis iki šiol yra vienas geidžiamiausių automobilių entuziastų tarpe. Kadangi tikri „AC/Shelby Cobra“ egzemplioriai kainuoja beprotiškai didelius pinigus, daugelis automanų pasirenka kitą kelią - automobilį pasigamina patys. Tokių auskarankių turime net ir Lietuvoje.
Prisimenate Vaidą?

Jeigu pasižiūrėtume kas vyksta anapus Atlanto - išvystume didesnėmis apsukomis dirbančius automanus. Kurie savo rankomis pasigamina ne tik kėbulą, bet ir važiuoklę ir kitus svarbius komponentus. Tačiau siekiant sukurti nepriekaištingą „AC Cobra“ repliką, reikia ne tik norėti, bet ir mokėti tai daryti.
Šis projektas priklauso „Kirkham Motorsports“ kompanijos vadovui, kuris turėdamas neribotus išteklius su darbuotojų pagalba sukūrė unikalią, nepriekaištingą ir kvapą gniaužiančią „AC Cobra“ repliką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

68


Viskas prasideda nuo sunkiausių dalykų. Iš pradžių buvo nuspręsta sukurti būsimo automobilio rėmą ir važiuoklę ant kurios laikysis „AC Cobra“ kėbulas. Kadangi projekto sąmata buvo nelabai svarbi, visa važiuoklė buvo pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto mišinio!
Pasak projekto autorių, toks sprendimas buvo priimtas pasižiūrėjus į keletos automobilių gamintojų pavyzdžius, o tiksliau į „Audi“ ir „Porsche“. 1994 metais „Audi“ pristatė „A8“, kuris turėjo iš aliuminio pagamintą važiuoklę, o „Porsche“ tokio tipo važiuokles naudojo nuo pat 1971 metų, tad kodėl to nepanaudojus šiame projekte?
Nors prie projekto dirbo penkių žmonių komanda, tačiau automobilis buvo užbaigtas per maždaug 2,5 metų. Vis dėlto, kai pamatysite galutinį rezultatą, suprasite, jog tokio projekto pabaigos laukti verta.
Taigi, važiuoklė buvo pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto mišinio, kėbulas buvo pagamintas iš aliuminio, tad kas slypi po ilgu kapotu? O po variklio dangčiu „tupi“ 7 litrų, 8 cilindrų benzininis motoras, kuris išvysto 643 arklio galias. Galia perduodama per „Tremec TKO 600“ penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.

68


181


201


Geriausia yra tai, jog šis senolis turi didesnį galios ir svorio santykį negu kelis milijonus kainuojantis „Bugatti Veyron“. Investavus šiek tiek daugiau į variklį, šį santykį būtų galima padidinti dar labiau.

00


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų