Viskas prasideda nuo sunkiausių dalykų. Iš pradžių buvo nuspręsta sukurti būsimo automobilio rėmą ir važiuoklę ant kurios laikysis „AC Cobra“ kėbulas. Kadangi projekto sąmata buvo nelabai svarbi, visa važiuoklė buvo pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto mišinio!
Pasak projekto autorių, toks sprendimas buvo priimtas pasižiūrėjus į keletos automobilių gamintojų pavyzdžius, o tiksliau į „Audi“ ir „Porsche“. 1994 metais „Audi“ pristatė „A8“, kuris turėjo iš aliuminio pagamintą važiuoklę, o „Porsche“ tokio tipo važiuokles naudojo nuo pat 1971 metų, tad kodėl to nepanaudojus šiame projekte?
Nors prie projekto dirbo penkių žmonių komanda, tačiau automobilis buvo užbaigtas per maždaug 2,5 metų. Vis dėlto, kai pamatysite galutinį rezultatą, suprasite, jog tokio projekto pabaigos laukti verta.
Taigi, važiuoklė buvo pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto mišinio, kėbulas buvo pagamintas iš aliuminio, tad kas slypi po ilgu kapotu? O po variklio dangčiu „tupi“ 7 litrų, 8 cilindrų benzininis motoras, kuris išvysto 643 arklio galias. Galia perduodama per „Tremec TKO 600“ penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.
Geriausia yra tai, jog šis senolis turi didesnį galios ir svorio santykį negu kelis milijonus kainuojantis „Bugatti Veyron“. Investavus šiek tiek daugiau į variklį, šį santykį būtų galima padidinti dar labiau.