REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Aivaras Grigelevičius / Autoriaus nuotraukos

2013 metų pavasaris - tuomet į mūsų rankas pateko net trys „Nissan Juke“ versijos. Pirmoji - standartinė, turinti ekonomišką dyzelį, antroji - „Juke Nismo“ su priekinių varančiųjų ratų pavara, trečioji - „Juke Nismo“ su keturių varančiųjų ratų pavara. Praėjus ketveriems metams „Nissan Juke“ sugrįžo į mūsų bandymų poligoną - tik šį kartą - tai atnaujinta „Nissan Juke Nismo RS“.
2010 metais prekyboje pasirodęs „Juke“ visureigis sugebėjo nustebinti visus. Kompaktiškas ir ekstravagantiškas automobilis tapo antru pagal populiarumą „Nissan“ markės modeliu. Per pirmąjį prekybos mėnesį, „Nissan“ gimtojoje Japonijoje pardavė daugiau kaip dešimt tūkstančių egzempliorių, Europoje šis skaičius viršijo net trisdešimt tūkstančių. „Nissan“ eksperimentas atsipirko su kaupu, nes iki šiol šis automobilis yra perkamas kaip ką tik iškepta ir šviežia bandelė.
„Nissan Juke“ parodė visiems automobilių gamintojams, jog krosoveriai gali būti ne tik madingi, bet ir greiti. Antrasis „Juke“ automobilis su „Nismo“ prieskoniais bandys mums įrodyti, jog netradicinės išvaizdos mašinos gali būti skirtos ne tik pasipuikavimui prieš kaimyną ar kelionėms į „Mados infekciją“, bet ir gali būti tinkami automanams, kurie ieško kažko įdomaus, netradicinio ir smagaus.
Faktu_lentele
NISMO
2013 metais pirmą kartą išbandę sportišką „Nissan Juke Nismo“ versiją, buvome supažindinti su dviem modelio modifikacijomis. Abi modifikacijos turėjo 1,6 litro, keturių cilindrų variklį su turbina, tačiau viena versija turėjo tik priekinių varančiųjų ratų pavarą ir mechaninę pavarų dėžę,o kita - „CVT“ automatą ir keturis varančiuosius ratus.
Po paskutinės pažinties su „Nissan Juke Nismo“ praėjo ketveri metai. Per šį laiko tarpą „Nissan“ inžinieriai sugebėjo grįžti prie braižymo lentos ir patobulinti ir taip neprastą „Juke Nismo“ receptą. Tad kokie pokyčiai atkeliavo į šio krosoverio stovyklą?


Aivaras Grigelevičius / Autoriaus nuotraukos

2013 metų pavasaris - tuomet į mūsų rankas pateko net trys „Nissan Juke“ versijos. Pirmoji - standartinė, turinti ekonomišką dyzelį, antroji - „Juke Nismo“ su priekinių varančiųjų ratų pavara, trečioji - „Juke Nismo“ su keturių varančiųjų ratų pavara. Praėjus ketveriems metams „Nissan Juke“ sugrįžo į mūsų bandymų poligoną - tik šį kartą - tai atnaujinta „Nissan Juke Nismo RS“.
2010 metais prekyboje pasirodęs „Juke“ visureigis sugebėjo nustebinti visus. Kompaktiškas ir ekstravagantiškas automobilis tapo antru pagal populiarumą „Nissan“ markės modeliu. Per pirmąjį prekybos mėnesį, „Nissan“ gimtojoje Japonijoje pardavė daugiau kaip dešimt tūkstančių egzempliorių, Europoje šis skaičius viršijo net trisdešimt tūkstančių. „Nissan“ eksperimentas atsipirko su kaupu, nes iki šiol šis automobilis yra perkamas kaip ką tik iškepta ir šviežia bandelė.
„Nissan Juke“ parodė visiems automobilių gamintojams, jog krosoveriai gali būti ne tik madingi, bet ir greiti. Antrasis „Juke“ automobilis su „Nismo“ prieskoniais bandys mums įrodyti, jog netradicinės išvaizdos mašinos gali būti skirtos ne tik pasipuikavimui prieš kaimyną ar kelionėms į „Mados infekciją“, bet ir gali būti tinkami automanams, kurie ieško kažko įdomaus, netradicinio ir smagaus.
Faktu_lentele
NISMO
2013 metais pirmą kartą išbandę sportišką „Nissan Juke Nismo“ versiją, buvome supažindinti su dviem modelio modifikacijomis. Abi modifikacijos turėjo 1,6 litro, keturių cilindrų variklį su turbina, tačiau viena versija turėjo tik priekinių varančiųjų ratų pavarą ir mechaninę pavarų dėžę,o kita - „CVT“ automatą ir keturis varančiuosius ratus.
Po paskutinės pažinties su „Nissan Juke Nismo“ praėjo ketveri metai. Per šį laiko tarpą „Nissan“ inžinieriai sugebėjo grįžti prie braižymo lentos ir patobulinti ir taip neprastą „Juke Nismo“ receptą. Tad kokie pokyčiai atkeliavo į šio krosoverio stovyklą?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan Juke Nismo RS (5)


„Nissan Juke Nismo RS“ versija buvo aprengta agresyviau atrodančiais buferiais, 18 colių lengvo lydinio ratlankiais ir keliomis raudonomis juostelėmis, kurios turėtų atskirti, jog tai nėra eilinė „Juke“ modelio versija. Vizualiniai pokyčiai minimalūs, tačiau techninė automobilio pusė sulaukė nemažai įvairiausių patobulinimų, kurie juntami ne tik ausimis, bet ir pirštų galiukais.
1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklis, priklausomai nuo versijos, gali išvystyti 214 ( versija su „CVT“ dėže ) arba 218 arklio galių. Priklausomai nuo pasirinktos versijos, skiriasi ir didžiausias sukimo momentas. Silpnesnė versija išvysto 250 Nm, o pajėgesnė - 280 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Nissan Juke Nismo RS (2)


Palyginus su senąja „Juke Nismo“ versija, variklio galia padidėjo 18 arklio galių. Už šį kuklų galios prieaugį reikėtų dėkoti pralaidesnei išmetimo sistemai, naujai variklio valdymo programinei įrangai ir didesniems švaistikliams. „Nismo RS“ taip pat gavo atnaujintas pavarų dėžes, kurios dabar veikia sklandžiau ir efektyviau. To rezultatas - versija su mechanine dėže iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 sekundes, o mūsų bandyta versija 100 km/val. greitį pasiekia per 8 sekundes.
Nepaisant mažo darbinio tūrio, varikliui netrūksta energijos ir ūpo kopti link aukščiausios tachometro padalos. Visas šou prasideda pasiekus 2500 aps/min. ir tęsiasi iki pat 5000 aps/min. padalos, kol galiausiai jis išsikvepia. Perėmus pavarų perjungimo procesą į savo rankas, variklis tampa truputėlį gyvesnis ir lankstesnis. Pavarą perjungus anksčiau negu tai daro pats kompiuteris, variklį galima išlaikyti platesniame sūkių diapazone, kuomet variklis dainuoja visu pajėgumu ir naudojasi didžiausiu sukimo momentu.
 

REKLAMA
REKLAMA

Nissan Juke Nismo RS (10)


Puikiai subalansuotas
Mūsų bandytas modelis su keturių varančiųjų ratų pavara prieš savo lengvesnį brolį turėjo vieną pranašumą - geresnį sukibimą su kelio danga. Kitaip negu modelis su priekinių varančiųjų ratų pavara, kurio priekinė dalis anksčiau ar vėliau prarastų sukibimą su kelio danga ir pradėtų slysti, mūsų bandyta versija užtikrintai kibosi į asfaltą. Keturių varančiųjų ratų sistema efektyviai ir pagirtinai paskirstydavo galią tarp priekinių ir galinių ratų. Be to, į „Juke Nismo RS“ sumontuoti standesni amortizatoriai išsprendė kėbulo pasvyrimą posūkiuose. Dabar automobilis, net ir greitesniuose posūkiuose, išlieka stabilus ir užtikrintas.
Vis dėlto, didžiausią įspūdį palieka puikus pakabos balansas tarp standumo ir komforto. Didžioji dauguma automobilių, kurie demonstruoja sportiškas ambicijas, nesugeba tinkamai susitvarkyti su kelio nelygumais ar grubiais sujungimais. Tuo tarpu „Juke Nismo RS“ tai daro puikiai. Nenoriu sudaryti įspūdžio, jog važiuodami su „Juke Nismo RS“ jausitės kaip S klasės „Mercedes Benz“ - tikrai ne, tačiau atsižvelgiant į tai, jog jis turi kietesnę pakabą, 18 colių ratlankius ir 225 aukščio padangas - pakabos sugebėjimas sugerti kelio nelygumus vertas pagyrų. Vietoj stipresnio sudunksėjimo jūsų laukia švelnus krėstelėjimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan Juke Nismo RS (7)


Praktiškumas niekur nedingo
Dinamiškesnės ir sportiškesnės įvairių modelių versijos labai dažnai turi vieną trūkumą - jos praranda dalelę universalumo, kuri leistų automobiliu mėgautis bet kokiomis sąlygomis: lietus, sniegas, šlapdriba, žvyrkelis ar Antakalnio gatvė Vilniaus mieste.
Į „Juke Nismo RS“ žvelgiant iš praktiškosios pusės - tai vis dar toks pats „Juke“, kurį vairuoja jūsų daili kaimynė. Priekyje vietos apstu, matymo laukas puikus. Sėdint už automobilio vairo nesijaučia, jog būtumėte aukščiau už kitus eismo dalyvius, kurie emocingai vertina „Nissan Juke“ eksterjero dizainą.
Vienintelis trūkumas - ribota erdvė gale sėdintiems keleiviams. Gale be didelių problemų tilps mažamečiai vaikai arba pora ne itin didelių šunų, tačiau labai abejoju ar norėtumėte ant galinių sėdynių pasodinti savo uošvienę. Nors gal tai ir nėra labai bloga mintis...

REKLAMA

Nissan Juke Nismo RS (13)


verdiktas3
Galiu drąsiai pasakyti, jog „Nissan Juke Nismo RS“ yra vienas iš tų automobilių, kuris nenori būti įsprausti į rėmus. Po ilgų gamybos metų, „Nissan“ markės išsišokėlis vis dar demonstruoja, jog turi parako ir nori būti aktualiu sausakimšoje krosoverių rinkoje.
Per pastaruosius metus rinkoje pasirodė daugybė naujų žaidėjų, tačiau nė vienas iki šiol neturi velnių privalgiusios versijos, o tiksliau - dviejų versijų. Mūsų bandyta modelio modifikacija yra pakankamai universali ir tinkama įvairiems vairuotojams, tuo tarpu versija tik su priekinių varančiųjų ratų pavara ir mechanine dėže atskleidžia tikrąjį „Juke Nismo RS“ potencialą. Jeigu galvojate, jog „Golf GTI“ yra nuobodus ir keliantis žiovulį, išbandykite „Juke Nismo RS“.

PRIVALUMAI



  • Automobilio dizainas iki šiol neturi analogų

  • Patogi vairuotojo pozicija

  • Puikiai subalansuota pakaba

  • Efektyvus benzininis variklis


TRŪKUMAI



  • „Juke Nismo RS“ aukštis riboja automobilio dinamines galimybes

  • Norėtųsi, jog automobilis turėtų ne „CVT“, o  normalią automatinę pavarų dėžę

  • Išmetimo sistemai trūksta charakterio


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų