REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei po 200 000 vienetų. Tiek „Qashqai“ vienetų kiekvienais metais senajame žemyne parduoda „Nissan“. Šis kompaktiškas, visureigį primenantis automobilis yra populiaresnis už „Škoda Octavia“, „Opel Astra“, „Seat Leon“. Velniai rautų, vienas „Nissan“ modelis yra populiaresnis už visą „Alfa Romeo“ ir „Lexus“ modelių gamą bendrai sudėjus. 
Prieš daugiau nei dešimt metų sparčiai išpopuliarėjęs „Nissan“ bestseleris dabar yra pavyzdys daugeliui gamintojų . Visi nori, svajoja, geidžia „Qashqai“ karaliaus vietos, bet nei vienam iki šiol nepavyko to padaryti ar netgi priartėti.
„Nissan“ norėdama dar labiau sustiprinti savo pozicijas, į savo numylėtinį sumontavo absoliučiai naują benzininį variklį, kuris į užtarnautą pensiją išstūmė du agregatus: 1,2 ir 1,6 litro analogus. Vietoj jų atsirado vienas, 1,3 litro vijurkas, kuris, priklausomai nuo pasirinktos versijos, išvystys 140 arba 160 arklio galių. Bet tai dar ne viskas.
„Nissan“ atliko dar vieną ryškų pakeitimą – pagaliau atsikratė bepakopės pavarų dėžės, o jos vietą užėmė modernus, dvigubą sankabą turintis analogas. Norėdami pašalinti ne pačius maloniausius prisiminimus susijusius su 1,2 litro ir bepakopės pavarų dėžės kombinacija, čiupome raktelius nuo modernizuoto bestselerio ir jam į kompaniją pakvietėme dar vieno gamintojo pirmūną – „Hyundai Tucson“.

Daugiau nei po 200 000 vienetų. Tiek „Qashqai“ vienetų kiekvienais metais senajame žemyne parduoda „Nissan“. Šis kompaktiškas, visureigį primenantis automobilis yra populiaresnis už „Škoda Octavia“, „Opel Astra“, „Seat Leon“. Velniai rautų, vienas „Nissan“ modelis yra populiaresnis už visą „Alfa Romeo“ ir „Lexus“ modelių gamą bendrai sudėjus. 
Prieš daugiau nei dešimt metų sparčiai išpopuliarėjęs „Nissan“ bestseleris dabar yra pavyzdys daugeliui gamintojų . Visi nori, svajoja, geidžia „Qashqai“ karaliaus vietos, bet nei vienam iki šiol nepavyko to padaryti ar netgi priartėti.
„Nissan“ norėdama dar labiau sustiprinti savo pozicijas, į savo numylėtinį sumontavo absoliučiai naują benzininį variklį, kuris į užtarnautą pensiją išstūmė du agregatus: 1,2 ir 1,6 litro analogus. Vietoj jų atsirado vienas, 1,3 litro vijurkas, kuris, priklausomai nuo pasirinktos versijos, išvystys 140 arba 160 arklio galių. Bet tai dar ne viskas.
„Nissan“ atliko dar vieną ryškų pakeitimą – pagaliau atsikratė bepakopės pavarų dėžės, o jos vietą užėmė modernus, dvigubą sankabą turintis analogas. Norėdami pašalinti ne pačius maloniausius prisiminimus susijusius su 1,2 litro ir bepakopės pavarų dėžės kombinacija, čiupome raktelius nuo modernizuoto bestselerio ir jam į kompaniją pakvietėme dar vieno gamintojo pirmūną – „Hyundai Tucson“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


Bando sukurti įspūdį
Daugelis šio tipo automobiliams labai dažnai mėgsta užklijuoti „miesto visureigio“ etiketę. Kad ir kaip absurdiškai tai skamba, ne paslaptis, jog jie neturi nieko bendro su visureigiais, išskyrus purvu ir moliu išteptų bekelės ristūnų veido bruožus. Būtent visureigius primenanti išvaizda šiais laikais turi didesnę reikšmę – ech, tas raumeningo automobilio sukuriamas įspūdis, kuris galbūt ir padeda už vairo jaustis šiek tiek saugiau ir patogiau. Tad kaip su šia užduotimi susitvarko mūsų bandomieji triušiai? Vienu žodžiu – įvairiapusiškai.
„Hyundai“ kūrinys visureigišką misiją šioje kompanijoje atlieka nuoširdžiausiai. Masyvios radiatoriaus grotelės, labai aukšta durų ir stogo linija bei tikruose visureigiuose matomi slenksčiai (juos galima įsigyti už papildomą sumą) daugeliui gali sudaryti įspūdį, jog šis mažylis turi užtektinai smarvės pasitaškyti balose. Juk įvaizdis šiais laikais yra be galo svarbus, ar ne?
Tuo tarpu Japonijos gamintojos sukurtas „kiškis“ nekelia absoliučiai jokių asociacijų su visureigiais, bet tai galime priskirti prie gerų savybių, nes ne visi nori apsimesti tuo, kuo nėra. Atvirkščiai, jis – stilingai atrodantis, o jeigu dar dėvi ir ryškių spalvų drabužius – patrauklus ir iš tolo pastebimas aksesuaras prie dar stilingesnių mokasinų.
Apskritai, teoriškai tai pačiai auditorijai sukurti automobiliai bando įtikti dviems, visiškai skirtingoms. „Nissan“ turi žymiai daugiau įdomesnių detalių, įmantresnių bruožų, kurie neleis automobilio dizainui taip greitai pasenti per artimiausius 5 metus. Kad ir kaip nenorime naudoti šio žodžio, bet „Nissan“ tvarinys atrodo jaunatviškai ar bent jau bando judėti ta linkme.
Ne per seniausiai atsinaujinęs „Tucson“ akivaizdžiai pretenduoja į konservatyvių pažiūrų vairuotojų širdis. Apvalumai ten, apvalumai šen, ribotas spalvų derinys, vienodo rašto sėdynių apmušalai. Na žinote – tai lyg mėgstamiausi jūsų džinsai, kuriuos galima įsigyti su skirtingais atspalviais. Kuklu, elementaru ir nepretenzinga, bet patogu.







































Vertinimo kriterijus Nissan Qashqai Hyundai Tucson
Išskirtinumo faktorius 7 7
Interjero dizainas 8 7
Eksterjero dizainas 8 7
Ilgis (mm) 4380 4475
Plotis (mm) 1806 1850
Aukštis (mm) 1590 1645

REKLAMA


„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


Funkcionalumas – pirmenybė
Talpios daiktadėžės, pavyzdinė ergonomika, lengvai valdomi prietaisai, erdvi bagažinė ir pastangų nereikalaujantis valdymas – štai ko nori 99 procentai „Hyundai Tucson“ ir „Nissan Qashqai“ pirkėjų. Ir dabar pabandykite pasakyti, jog mes klystame?
Funkcionalumo korta dominuoja abiejuose automobiliuose. Susidaro įspūdis, jog abiejų padidinto pravažumo automobilių interjerai buvo kuriami galvojant, kaip kuo mažiau apkrauti vairuotoją. Abiejų automobilių prietaisų išdėstymas, tam tikrų technologijų valdymas ir, apskritai, interjerų koncepcijos skatina pasakyti – „Senamadiška“, bet tai tikrai nėra įžeidimas. Anaiptol.
Gamintojų noras išlaikyti paprastumą, vartotojui draugišką, bet šiek tiek nuobodžią aplinką ilgalaikėje perspektyvoje turi žymiai daugiau teigiamų savybių. Akių ir smegenų nevargins perkrauti prietaisų skydeliai, vienos rankos ar piršto judesiu perjungsite ar įjungsite reikalingą funkciją ar radijo stotį.
Jeigu vertintume tik patogumą, mūsų simpatijos keliautų „Nissan“, dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – nuostabus ir labai patogus vairas. Nei pernelyg storas, nei pernelyg plonas, mažas ir labai smagiai judantis bei tinkantis tokio pobūdžio mašinai. Antroji – šaunios ir itin patogios sėdynės, kurios leidžia be didelės muistymosi amplitudės vienu prisėdimu įveikti kelis šimtus kilometrų. Jeigu turėsite galimybę, įlipkite į 2014-2017 metais nuo konvejerio riedėjusį modelį ir dabar gaminamą – pajusite akivaizdų skirtumą.
Iš „Qashqai“ peršokus į „Tucson“ apima jausmas, jog persėdai iš hečbeko į vienatūrį. Erdvės pojūtis visomis įmanomomis kryptimis yra akivaizdžiai juntamas ir matomas, sėdynės tokios plačios, jog ant jų galėtumėte pasodinti 50 kilogramų bulvių maišą. Nuleidus galines sėdynes „Tucson“ galėtų tapti idealia vieta norint kiekvieną dieną vežioti 5 asmenų auksaspalvių retriverių šeimą ir Jūs net nepastebėsite, jog atėjo metas truputėlį susispausti.




























































Vertinimo kriterijus

REKLAMA
REKLAMA


Nissan Qashqai



Hyundai Tucson



Interjero erdvė



7 balai



8 balai



Interjero apdailos medžiagos



8 balai



7 balai



Surinkimo kokybė



8 balai



8 balai



Ergonomika



8 balai



8 balai



Matomumas



8 balai



8 balai



Prietaisų skydelio informatyvumas



9 balai



9 balai



Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir jų funkcionalumas



8 balai



8 balai



Multimedijos sistema



8 balai



9 balai



Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas



8 balai



9 balai



Bagažinės tūris



430 litrų



502 litrai




„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


Tikrai ne lenktynėms
Turbinos – neatsiejamas modernių variklių atributas. Vieniems pavyko sukurti fenomenalius jėgos agregatus, kurie netgi leidžia pamiršti dyzelinu šeriamus analogus. „Hyundai“, panašu, dar turi kur tobulėti, nes į šį „visureigį“ montuojama 1,6 litro širdis siūlo visiškai kitokią dinamiką negu tą, kurios tikitės pažvelgę į gamintojo brošiūroje pateiktus duomenis.
Kaip privalumą, o tiksliau – privalumus, galėtume įvardyti tylą, tinginiauti nemėgstančią tachometro rodyklę, bet kiekvienas akceleratoriaus paspaudimas siunčia signalus, jog variklis kiekvieną kartą bando išsilaisvinti iš tramdomųjų marškinių. Galbūt taip yra dėl „Hyundai“ inžinierių įdiegtų variklio ir pavarų dėžės valdymo algoritmų, kurie nesugeba surasti bendros kalbos. Variklis nori šauti į priekį, pavarų dėžė nori elgtis atvirkščiai. O tai – labai keista, nes anksčiau įsitikinome, jog „Hyundai“ gali sukurti azartiškai veikiančią kombinaciją. Tiesiog užtenka pažvelgti į „
Hyundai i30 Fastback
“.
Šiek tiek daugiau smagių emocijų teikia visiškai naujas mažytis 1,3 litro malūnėlis, galintis išvystyti 160 arklio galių ir 260 Nm sukimo momentą. Nepaisant mažesnio tūrio, bendras „Nissan - Renault“ ir „Daimler“ bendrovių tvarinys stebina savo žvalumu, daugiau negu pusėtina dinamika ir svarbiausia – gebėjimu prisitaikyti prie vairuotojo nuotaikos pokyčių. O tai – labai, labai geras ženklas, kuris leidžia puikiai išnaudoti jo galimybes skirtingose situacijose. Skirtingai nuo „Tucson“ jėgainės, kuri visuomet nori, jog važiuotumėte tik jam patinkančiu tempu, japoniškame „Qashqai“ tempą gali diktuoti vairuotojas. Būtent dėl šios priežasties „Qashqai“ taip pat yra taupesnis automobilis šioje kompanijoje, gebantis pasitenkinti bemaž 1-1,5 litro mažesnėmis vidutinėmis sąnaudomis.


















































Vertinimo kriterijus

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Nissan Qashqai



Hyundai Tucson



Variklių charakteristikos



1,3 litro darbinio tūrio, 160 AG esant 5500 aps/min. ir 260 Nm 1600-3500 sūkių diapazone



1,6 litro darbinio tūrio, 177 AG ir 265 Nm 1500 - 4500 sūkių diapazone



Varantieji ratai



Priekiniai



Priekiniai


Pavarų dėžės tipas 7 laipsnių dvigubos sankabos 7 laipsnių dvigubos sankabos

0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas)



8,9 sekundės / 9,1 sekundės



8,9 sekundės / 9,3 sekundės



60 – 100 km/val. (naudojant „Auto“ režimą)



5,2 sekundės



4,8 sekundės



80 – 120 km/val. (naudojant „ Auto“ režimą)



7,1 sekundės



6,4 sekundės



Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje)



8,8 / 5,5 / 6,8 litro 100 kilometrų



9,7 / 7,1 / 8,2 100 kilometrų


Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 750 kilometrų ~ 600 kilometrų



„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


Važiuoja – neįsimintinai
Į „Tucson“ montuojama dvigubą sankabą turinti pavarų dėžė kelia dvejopas emocijas. Važiuojant ramiu tempu ir nebandant pernelyg stipriai „Tucson“ stumti į priekį, ji veikia pakankamai neblogai ir sklandžiai. Viskas apsiverčia aukštyn kojom, kai iš jos reikalaujate žaibiškos reakcijos ar tikslaus veikimo, kurį siūlo „Volkswagen“ kūriniuose esanti „DSG“. Vargu, ar didžioji dalis vairuotojų turės priekaištų, bet kiti tiesiog gali pasiūlyti geriau.
Kas daro „Tucson“ išskirtinai įdomų ar netgi vertą pagyrų yra tai, kaip tyliai ir ramiai jis rieda įvairiausiais kelio paviršiais. Mieste, kur greitis svyruoja tarp 20 - 90 km/val. džiaugsitės elektromobiliams prilygstančia tylia ir ramybe, o tai – komplimentas, dėl kurio norėtų susimušti praktiškai bet kuris kitas šio segmento analogas.
Mažiau pagyrų automobiliui norisi suteikti išvažiavus į užmiestį ar greitkelį. Tuomet ausis pasiekia vėjo keliamas triukšmas, o šiek tiek „guminė“ pakabos konfigūracija kelia truputį abejonių ir nesuteikia šimtaprocentinio pasitikėjimo norint posūkį įveikti tolygiu greičiu. Vėlgi – vargu ar didžioji dalis vairuotojų turės priekaištų, bet kiti tiesiog gali pasiūlyti geriau.
O geriau gali pasiūlyti kompaktiškų SUV pradininkas ir lyderis „Nissan Qashqai“, nes inžinierių sumanumo dėka šis automobilis valdosi ir elgiasi kaip tradicinis hečbekas. Stabilus važiuojant didesniu greičiu, nebando padaryti kūlversčio kaip bambuką rankoje laikanti panda ir suteikia šiek tiek daugiau malonumo bei džiaugsmo jį vairuojant iki gyvo kaulo įgrisusiose gatvėse. Skirtumas tik tas, jog sėdite aukščiau ir matote daugiau.








































Vertinimo kriterijus

REKLAMA


Nissan Qashqai



Hyundai Tucson



Pakabos suteikiamas komfortas



7 balai



8 balai



Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu



7 balai



6 balai



Manevringumas



8 balai



7 balai



Stabdžių sistemos efektyvumas



8 balai



7 balai



Triukšmo lygis


 8 balai  7 balai

Automatinių pavarų dėžių darbas (reakcija į staigų akceleratoriaus paspaudimą, rankinio valdymo naudingumas, pavarų perjungimo sklandumas)



7 balai



5 balai




„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


Nuolaida turės didžiulę reikšmę 
20-30 tūkstančių eurų kainuojantys automobiliai dažniausiai patenka į akiratį tų pirkėjų, kurie tikisi gauti bent jau minimalią nuolaidą. Be to, milžiniška konkurencija tarp skirtingų atstovybių skatina tam tikrų markių pardavėjus nuolaidžiauti išrankiems pirkėjams.
Jeigu manote, jog mes išsigalvojame, tiesiog užsukite į „Nissan“ tinklapį, kuriame juodu ant balto parodyta, kokią nuolaidą gausite, pirkdami konkrečią „Qashqai“ versiją. Pavyzdžiui, modelis su tik ką iškeptu benzininiu varikliu ir aukščiausiu įrangos lygiu – „Tekna+“, įprastai kainuoja 29 660 eurų. Specialių pasiūlymų sąraše esantis egzempliorius kainuoja 30 060, bet jeigu turite gražias akis, namo iškeliausite su automobiliu, kuriam bus suteikta 2410 eurų nuolaida. Tai, mielieji, vadinama derybų menu.
Tokią pačią istoriją galime papasakoti ir apie „Hyundai Tucson“, kuris turėtų 1,6 litro benzininį variklį, automatinę pavarų dėžę, nemažai žaislų ir kėbulo spalvą, kuris leis pranykti bendrame automobilių sraute. Jo kaina – 31 775 eurai. Pasakote labai prašau gerbiamasai – gaunate 2875 eurų nuolaidą.
Vertinant kitus svarbius faktorius – išliekamąją vertę ir eksploatacijos kaštus, – šį kartą geriau pasirodo visų mylimas ir geidžiamas „Nissan Qashqai“. Jis ne tik pigesnis įsigyti, bet ir eksploatuojant ilgą laikotarpį. Be to, „Qashqai“ net ir po kelių metų pradžiugins gerokai didesne išliekamąja verte.













































Vertinimo kriterijus

REKLAMA


Nissan Qashqai 



Hyundai Tucson



Pigiausio modelio kaina



18 300 eurų



19 990 eurų



Bandyto modelio kaina



34 850 eurų



34 830 eurų



Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina



8 balų



8 balai



Standartinė garantija



3 metų / 100 000 kilometrų



7 metų be ridos apribojimo



Išlaidos planiniams aptarnavimams nuvažiavus 100 000 kilometrų



1400 eurų (pasirašant 5 metų aptarnavimo „Nissan“ serviso sutartį)



820 eurų + kėbulo patikra nuo korozijos – 112 eurų



Prognozuojama išliekamoji vertė po 5 metų, nuvažiavus 100 000 kilometrų



40 - 50 procentų, priklausomai nuo komplektacijos arba maždaug 17 425 eurai



33 procentai arba maždaug 11 493 eurai



Atstovybių tinklas



Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir Klaipėdoje



Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje



Žaidžia visiškai skirtingose lygose
Kas galėjo pagalvoti, jog du panašaus dydžio pseudo-visureigiai gali būti tokie skirtingi ir nutolę vienas nuo kito panašiai kaip sveikas protas nuo Balandžiu vadinamo politiko. „Nissan Qashqai“ yra neįtikėtinai geras, nors ir nuobodokas automobilis, galintis praktiškai prie bet kurios statistinio vairuotojo užgaidos pažymėti varnelę. Taip, mes pykstame, jog šio tipo automobiliai vis dažniau užima tradicinių hečbekų ar universalų vietą, bet jeigu didžioji dalis krosoverių būtų tokie universalūs kaip „Qashqai“, iškart atsirastų priežastis užkasti karo kirvį tarp entuziastų ir visureigiškos išvaizdos ratuočių. Tokie pavyzdžiai kaip „Qashqai“ gali būti vertinami ne kaip tik dar vienos tendencijos atspindys, o visapusiškai geras įrankis.
Tuo tarpu „Hyundai Tucson“, nors ir yra geriausiai parduodamas šio gamintojo modelis Europoje, demonstruoja akivaizdų atitrūkimą ne tik nuo „Qashqai“, bet ir nuo kitų šio segmento atstovų, tokių kaip „Peugeot 3008“, „Renault Kadjar“ ar „Seat Ateca“, kurie už panašią kainą siūlo daugiau originalumo, tiksliau ir efektyviau veikiančių agregatų, komforto ir jeigu galima taip pasakyti – kokybės jausmo. Vis dėlto, tai nėra „Tucson“ kaltė. Per pastaruosius porą metų rinkoje pasirodė labai daug visiškai naujų, išsišokėliškai besielgiančių konkurentų, prieš kuriuos „Tucson“ tiesiog nublanksta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


MUMS PATIKO



  • Aukšta prošvaisa

  • Kompaktiškumas ir manevringumas

  • Pagaliau gavo dinamišką, ilgoms kelionėms tinkamą benzininį variklį

  • „Getrag“ dvigubos sankabos pavarų dėžė teikia milijoną kartų didesnį vairavimo malonumą negu analogiškas variatorius

  • Kainos ir siūlomo automobilio kiekio santykis

  • Potenciali išliekamoji vertė

  • Maži eksploatacijos kaštai

  • Itin lengvas valdymas

  • Geras matomumas

  • Bandytame modelyje sumontuotos sėdynės – patogios ir turinčios nemažai konfigūracijos galimybių

  • Puikiai tamsiu paros metu kelią apšviečiantys žibintai

  • Priekaištams peno nesuteikiantis interjeras

  • Stebėtinai mažas benzininio variklio apetitas


MUMS NEPATIKO



  • Tokį patį kiškį galima pamatyti ant kiekvieno kampo

  • Dvigubos sankabos pavarų dėžė retkarčiais priverčia automobilį grubiai pajudėti iš vietos

  • Galinės vaizdo kameros raiška nėra pati geriausia



REKLAMA

„Nissan Qashqai“ prieš „Hyundai Tucson“ palyginamasis testas


MUMS PATIKO



  • Sunkiai pranokstama garantija

  • Šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, elektra valdomos vairuotojo ir keleivio sėdynės – už protingą kainą gauni milžinišką kiekį žaisliukų

  • Elementarus prietaisų valdymas

  • Paklusniai ir greitai veikianti multimedija

  • Vertinant tik pagal interjero erdvę „Tucson“ yra vienas iš šio segmento lyderių

  • Nebando demonstruoti, jog yra vienos ar kitos srities lyderis. Tiesiog – paprastas ir nepretenzingas automobilis


MUMS NEPATIKO



  • Benzininis variklis pasižymi pernelyg didžiuliu apetitu

  • Variklio techninės charakteristikos neturi nieko bendro su realybėje demonstruojama dinamika

  • Vangiai veikianti dvigubos sankabos pavarų dėžė

  • Chromuotos detalės vaizdo ne tik kad nepagerina, bet ir... na, suprantate

  • Sėdynės – minkštos, bet pernelyg plokščios. Po poros šimtų kilometrų pradedi muistytis

  • Vizualiai nykus interjeras, kuriame yra pernelyg daug šiurkščių apdailos detalių


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų