REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault" koncernui priklausantis automobilių gamintojas į Ženevą atvažiavo su visais fanfarais. Kompanijos stende buvo galima išvysti ne tik populiariuosius „Juke", bet ir atnaujintą „GT-R", sportiškumu alsuojantį „370Z Nismo", bet ir naujos kartos „Note".
Kyla klausimas nuo ko reikėtų pradėti? Turbūt pradėkime nuo modelio, kuris privalo tapti trečiu, pagal populiarumą, markės modelius. Tai naujasis „Note".

„Note"


Naujasis „Note" yra pasirengęs įvykdyti revoliuciją kompaktiškų automobilių segmente - modernaus dizaino, pirmąkart segmente naudojamos pažangiausios technologijos ir ekonomiškai varikliai. Pasak kompanijos, tai automobilis, pasižymintis drąsiu išorės dizainu, prabangių modelių klasei būdingomis technologijomis ir išskirtiniu praktiškumu.

„Note" modelis diktuoja naujus B klasės technologijų standartus, pristatydamas tokius pažangius techninius sprendimus kaip „Nissan" aplinkinio vaizdo ir „Nissan Safety Shield" sistema.

„Renault" koncernui priklausantis automobilių gamintojas į Ženevą atvažiavo su visais fanfarais. Kompanijos stende buvo galima išvysti ne tik populiariuosius „Juke", bet ir atnaujintą „GT-R", sportiškumu alsuojantį „370Z Nismo", bet ir naujos kartos „Note".
Kyla klausimas nuo ko reikėtų pradėti? Turbūt pradėkime nuo modelio, kuris privalo tapti trečiu, pagal populiarumą, markės modelius. Tai naujasis „Note".

„Note"


Naujasis „Note" yra pasirengęs įvykdyti revoliuciją kompaktiškų automobilių segmente - modernaus dizaino, pirmąkart segmente naudojamos pažangiausios technologijos ir ekonomiškai varikliai. Pasak kompanijos, tai automobilis, pasižymintis drąsiu išorės dizainu, prabangių modelių klasei būdingomis technologijomis ir išskirtiniu praktiškumu.

„Note" modelis diktuoja naujus B klasės technologijų standartus, pristatydamas tokius pažangius techninius sprendimus kaip „Nissan" aplinkinio vaizdo ir „Nissan Safety Shield" sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Note".prekyboje pasirodys šių metų rudenį.


„LEAF"


Ženevoje numatytas Europoje pagaminto naujojo „LEAF" pasaulinis debiutas. „Nissan" gamykloje Sanderlande gaminamas elektromobilis pristato naujas technologijas, užtikrinančias didesnę realią akumuliatoriaus autonomiją, ir visą seriją įvairių patobulinimų, skirtų palengvinti kasdienį gyvenimą.

REKLAMA

„Resonance"


Europoje debiutuojantis naujoviškas koncepcinis „Resonance" modelis paverčia drąsią „Nissan"crossover dizaino ateities viziją tikrove.


„Nissan Design America" sukurtas „Resonance" laužo crossover dizaino stereotipus: jame įdiegtos naujos idėjos ir technologijos, leidžiančios vairuotojams optimaliai išnaudoti savo automobilių galimybes. „Resonance" salonas įkvėptas kosminės kelionės pirmąja klase koncepcijos. Šį automobilį varo pažangi hibridinė elektrinė transmisija, lemianti itin efektyvų važiavimą ir mažą taršos lygį.

REKLAMA
REKLAMA


Nissan Resonance Geneva 2013

„Juke Nismo"


Pristatydamas „Nismo" ženklą Europai, „Juke Nismo" sustiprina „Nissan" pozicijas šiame nuolat augančiame segmente.


Agresyviomis linijomis ir sportišku charakteriu spinduliuojantis automobilis yra varomas 1,6 litro, benzininiu agregatu, kuris išvysto 200 arklio galių.


370Z Nismo"


„Juke Nismo" pėdsakais sekantis naujasis „370Z Nismo" pabrėžia „Nissan" įsipareigojimą Europos pirkėjams pristatyti platų „Nismo" automobilių asortimentą.


Pirmąkart Ženevos automobilių parodoje publikai pristatomas naujas jaudinantis „370Z Nismo" komplektuojamas su patobulintu, pripažinimo sulaukusiu, šešių cilindrų varikliu, kuris užtikrina didesnę galią ir sukimo momentą. „Nismo" padalinio patobulinta važiuoklė leis patirti didesnį vairavimo malonumo jausmą. Siekiant, jog greičiausio iki šiol „370Z" automobilio garsas būtų toks pat įspūdingas, kaip ir jo išvaizda, sumontuota ir nauja išmetimo sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„GT-R"


2013 m. laidos „GT-R" modelis, išsiskiriantis energingesnį važiavimą lemiančiomis savybėmis, didesniu stabilumu važiuojant dideliu greičiu ir efektyvesniu valdymu, brėžia naujas gaires aukštesnės klasės automobilių segmente. Sėkmingų „Nissan" lenktynių įkvėptame naujausios kartos „GT-R" įdiegta daug įvairių patobulinimų: nauji purkštukai, tikslesniam degalų įpurškimui užtikrinti, naujas turbinos apsauginis vožtuvas, lemiantis didesnį lankstumą, ir atnaujinta važiuoklė.


Dėl šių įdiegtų naujų sprendimų 2013 m. „GT-R" iki 100 km/h gali įsibėgėti per 2,7 sekundės, t. y. 0,1 sekundės dalimi greičiau nei 2012 m. modelis.



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų