REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nissan 240Z“, „260Z“, „280Z“, „280ZX“, „300ZX“ - visiems automanams puikiai žinomi modeliai, kurie yra kiekviename automobilių entuziastams skirtame vadovėlyje. 
Kaip ir daugelis sportiškų modelių, taip ir „Nissan Z“ šeimos nariai dešimtame dešimtmetyje išgyveno krizę. Nors automobilius kūrę inžinieriai savo darbą atliko puikiai, tačiau žmonių susidomėjimas sportiškais modeliais sumažėjo iki minimumo. Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl daugelis gamintojų apleido sportiškų modelių segmentą ir visą dėmesį sutelkė į praktiškus, erdvius, ekonomiškus hečbekus.
„Nissan“ į sportiškų automobilių gamybą buvo įsikibusi iki pat 2000 - 2002 metų. Naujo tūkstantmečio pradžioje buvo nutraukta nuostabaus „300ZX“ gamyba, o „Silvia“ kupė gamyba buvo sustabdyta 2002 metais.

Nissan 240Z“, „260Z“, „280Z“, „280ZX“, „300ZX“ - visiems automanams puikiai žinomi modeliai, kurie yra kiekviename automobilių entuziastams skirtame vadovėlyje. 
Kaip ir daugelis sportiškų modelių, taip ir „Nissan Z“ šeimos nariai dešimtame dešimtmetyje išgyveno krizę. Nors automobilius kūrę inžinieriai savo darbą atliko puikiai, tačiau žmonių susidomėjimas sportiškais modeliais sumažėjo iki minimumo. Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl daugelis gamintojų apleido sportiškų modelių segmentą ir visą dėmesį sutelkė į praktiškus, erdvius, ekonomiškus hečbekus.
„Nissan“ į sportiškų automobilių gamybą buvo įsikibusi iki pat 2000 - 2002 metų. Naujo tūkstantmečio pradžioje buvo nutraukta nuostabaus „300ZX“ gamyba, o „Silvia“ kupė gamyba buvo sustabdyta 2002 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan Z Concept 1999 (4)


Kol daugelis šių modelių entuziastų ruošėsi laidotuvėms, „Nissan“ kompanijos darbuotojai plušo prie modernios „Z“ modelių šeimos nario. Pirmoji „Nissan Z“ modelio interpretacija buvo pademonstruota 1999 metais, o šiek tiek pakoreguota, vienu žingsniu nuo serijinės gamybos buvusi, antroji koncepcija buvo pristatyta 2001 metas.
Pirmoji „Nissan Z“ modelio koncepcija debiutavo Detroito automobilių parodoje. Tuomet japoniškų automobilių gamintojos atstovai norėjo patikrinti JAV pirkėjų reakciją į išvaizdų, jaunatvišką, klasikinės komponuotės kupė.
Tuomet kompanijos atstovai teigė, jog tai moderni „240Z“ modelio interpretacija, turinti daugybę klasika tapusio kupė bruožų. Kaip bebūtų keista, automobilis buvo aprūpintas 2.4 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu, galėjusiu pasiekti 200 arklio galių ir 244 Nm sukimo momentą. Be to, kaip ir daugelis „Nissan“ markės koncepcinių automobilių, taip ir šis galėjo išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.

REKLAMA

Nissan Z Concept 1999 (2)


Nissan Z Concept 1999 (3)


Pirmai koncepciniai nepavykus prasmukti pro griežtą automobilių entuziastų filtrą, 2001 metais Detroito automobilių parodoje buvo pristatyta antroji „Nissan Z“ koncepcija.
Šį kartą automobilio eksterjeras nepriminė nei prieš porą metų pristatyto brolio, nei prieš keletą dešimtmečių pristatyto originalaus „Nissan Z“ modelių šeimos nario.

Nissan Z Concept 2 (1)


Automobilis buvo sukurtas ne Japonijoje, bet Jungtinėse Valstijose esančiame „Nissan“ padalinyje. Projektas pateko į jauno, talentingo dizainerio rankas, kuriam rūpėjo ne ilgametės tradicijos, bet šiuolaikinės technologijos, vairavimo malonumas ir stilingos detalės. Naujasis Z šeimos modelis turėjo tapti ne tik puikiu sportišku kupė, bet ir gyvenimo būdą propaguojančiu aksesuaru.

REKLAMA
REKLAMA

Nissan Z Concept 2 (14)


Tuo tarpu „Renault-Nissan“ aljanso vadovas ir daugelio įdomių projektų iniciatorius,  Carlosas Ghosnas, tikėjosi šiuo modeliu sudominti užkietėjusius entuziastus, kurie svajodavo apie „Porsche Boxster“, tačiau savo banko sąskaitoje neturėjo atitinkamos sumos.
Sulaukę daugybės teigiamų atsiliepimų, vos po vienerių metų prekyboje pasirodė ne „Nissan Z“, bet „Nissan 350Z“ - naujos kartos „Nissan Z“ šeimos narys su 3.5 litro, 6 cilindrų benzininiu motoru.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų