REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienais metais, kiekvienoje tarptautinėje automobilių parodoje galime pamatyti bent po keletą įspūdingai atrodančių koncepcinių modelių, kurie priverčia mus apsilankyti konkrečios markės stende. 
Gamintojai koncepcinius, o galbūt juos reikėtų vadinti - parodiniais automobiliais, kuria ne tik dėl noro pademonstruoti dizainerių sugebėjimus. Tai traukos objektas, galintis pritraukti net ir potencialų pirkėją.
Vis dėlto, koncepciniai automobiliai atlieka ir dar vieną užduotį - pademonstruoja kaip artimiausioje ateityje galėtų atrodyti naujasis „Alfa Romeo“, „Honda“ ar „Lada“ modelis.
Koncepciniai modeliai yra nuostabūs dėl to, jog jį kuria ne visi koncerno departamento darbuotojai, o tik dizaineriai. Tai yra jų kūdikis, kuris leidžia pažvelgti į dizainerių vaizduotės gilumas.
Koncepciniai modeliai visuomet žavi kiekvieną automaną, nes jie atrodo pritrenkiančiai, išskirtinai ir visiškai kitaip negu kiti konkrečios markės modeliai. Tačiau kuomet ateina likusių departamentų atstovai, jie reikalauja pakeisti ne vieną, bet keletą tam tikrų detalių, kurios vėliau sugadina galutinį rezultatą.
Šiandien Jums pateiksime 8 išskirtinius pavyzdžius ir įrodymus, jog koncepcinis modelis gali patekti į serijinę gamybą su minimaliais pokyčiais arba atvirkščiai - kardinaliai pasikeisti.

1 ) ALFA ROMEO BRERA


Pats pirmasis pavyzdys - pats geriausias pavyzdys. „Alfa Romeo“ yra viena iš tų gamintojų, kuri garsėja pačiais gražiausiais automobiliais pasaulyje. Taip yra dėl to, jog italai kvapą gniaužiančius konceptus prisiverčia perkelti į serijinę gamybą. „Alfa Romeo Brera“ buvo puikus pavyzdys, kuomet elegantiškas ir labai gražus dizainas buvo perkeltas į masinę gamybą.
Nors automobilio dizainas išliko panašus, tačiau likusioji modelio dalis - ne. Konceptas buvo varomas galiniais ratais, tuo tarpu serijinei gamybai paruoštas modelis turėjo tenkintis priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.

Kiekvienais metais, kiekvienoje tarptautinėje automobilių parodoje galime pamatyti bent po keletą įspūdingai atrodančių koncepcinių modelių, kurie priverčia mus apsilankyti konkrečios markės stende. 
Gamintojai koncepcinius, o galbūt juos reikėtų vadinti - parodiniais automobiliais, kuria ne tik dėl noro pademonstruoti dizainerių sugebėjimus. Tai traukos objektas, galintis pritraukti net ir potencialų pirkėją.
Vis dėlto, koncepciniai automobiliai atlieka ir dar vieną užduotį - pademonstruoja kaip artimiausioje ateityje galėtų atrodyti naujasis „Alfa Romeo“, „Honda“ ar „Lada“ modelis.
Koncepciniai modeliai yra nuostabūs dėl to, jog jį kuria ne visi koncerno departamento darbuotojai, o tik dizaineriai. Tai yra jų kūdikis, kuris leidžia pažvelgti į dizainerių vaizduotės gilumas.
Koncepciniai modeliai visuomet žavi kiekvieną automaną, nes jie atrodo pritrenkiančiai, išskirtinai ir visiškai kitaip negu kiti konkrečios markės modeliai. Tačiau kuomet ateina likusių departamentų atstovai, jie reikalauja pakeisti ne vieną, bet keletą tam tikrų detalių, kurios vėliau sugadina galutinį rezultatą.
Šiandien Jums pateiksime 8 išskirtinius pavyzdžius ir įrodymus, jog koncepcinis modelis gali patekti į serijinę gamybą su minimaliais pokyčiais arba atvirkščiai - kardinaliai pasikeisti.

1 ) ALFA ROMEO BRERA


Pats pirmasis pavyzdys - pats geriausias pavyzdys. „Alfa Romeo“ yra viena iš tų gamintojų, kuri garsėja pačiais gražiausiais automobiliais pasaulyje. Taip yra dėl to, jog italai kvapą gniaužiančius konceptus prisiverčia perkelti į serijinę gamybą. „Alfa Romeo Brera“ buvo puikus pavyzdys, kuomet elegantiškas ir labai gražus dizainas buvo perkeltas į masinę gamybą.
Nors automobilio dizainas išliko panašus, tačiau likusioji modelio dalis - ne. Konceptas buvo varomas galiniais ratais, tuo tarpu serijinei gamybai paruoštas modelis turėjo tenkintis priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


2 ) SUBARU WRX


„Subaru“ dizaineriai yra gabūs ir talentingi, tačiau dėl mums nesuprantamų priežasčių šios kompanijos vadovai visuomet paskutiniu metu atsitraukia ir priverčia juos sukurti štai šią nuobodybę.
Žinoma, „Subaru WRX STI“ sedanas atrodo agresyviai, tačiau pažiūrėkite į „WRX“ koncepciją ir suprasite kodėl „Subaru“ vadovams reikėtų priekaištauti.

REKLAMA

2


3 ) PORSCHE BOXSTER


„Porsche“ labai retai kiša savo kojas į koncepcinių automobilių kūrimą. Jeigu „Porsche“ nusprendė pagaminti automobilį, tuomet jis ir turi keliauti į serijinę gamybą. Štai šis „Porsche“ modelis galėtų būti puikus tokios kompanijos filosofijos įrodymas.
Konceptas atrodė agresyviau, tačiau serijinei gamybai paruoštas modelis turėjo vos keletą smulkių pakeitimų, kurie labai stipriai neatitolino nuo fantastiško „Porsche“ dizainerių darbo vaisiaus.

REKLAMA
REKLAMA

3


4 ) SUZUKI KIZASHI


„Suzuki“ moka gaminti mažus hečbekus, visureigius ir motociklus, ar ne? „Suzuki“ vadovai manė, jog moka gaminti ir kompaktiškus sedanus, kurie sulaukti sėkmės visame pasaulyje.
„Suzuki Kizashi“ koncepcija atrodė pritrenkiamai. Drąsios kėbulo linijos, idealus automobilio dydis ir japoniškas patikimumas - ko daugiau galima norėti? Tikrai ne dar vieno blankaus ir nuobodaus galutinio rezultato.

4


5 ) R KLASĖ


S klasės universalas - taip daugelis apibūdino „Mercedes Benz Vision GST“ koncepciją. 2002 metais ši idėja atrodė fantastiškai, tačiau galutinis išpildymas - ne.
Galutinis produktas tapo universalo, S klasės ir visureigio hibridas. Ačiū - ne.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5


6 ) BMW CS


2007 metais „BMW“ pademonstravo pritrenkiantį „CS“ vardu pavadintą koncepciją. Tuomet kompanijos atstovai sakė, jog taip artimiausioje ateityje 6 serijos „BMW“.
Tikrai nenorime pasakyti, jog 6 serijos „GC“ yra negražus, tačiau pažvelgus į koncepciją ir į serijinei gamybai paruoštą - norėtųsi, jog gamintojas pirmenybę būtų skyręs „GC“ koncepcijai.

6


7 ) OPTIMA


„Kia“ labai dažnai giriama už puikų dizainą, tačiau štai šis pavyzdys parodo kaip šios markės vadovai paskutiniu  metu užtraukė rankinį stabdį.
Koncepcinis modelis atrodė fantastiškai, agresyviai, tad kodėl taip pat negali atrodyti ir serijinei gamybai paruoštas modelis? Greičiausiai dėl to, jog „Kia“ vis dar nori automobilių industrijos aikštelėje žaisti saugiai.

REKLAMA

7


8 ) CROSSFIRE


Šis „Chrysler“ modelis ne visuomet sulaukdavo gražių epitetų, tačiau šios markės dizaineriams reikėtų padėkoti ir pagirti už drąsą. Gamybai paruoštas modelis mažai kuo skyrėsi nuo koncepto.
Vis dėlto, „The Grand Tour“ laidos vedėjas ir buvęs „Top Gear“ vėliavnešys - Jeremy Clarksonas sakė, jog jam šis automobilis primena besituštinantį šunį.

8

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų