REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Yra automobilių, kurie buvo kurti su mintimi būti adrenalino užtaisais. Tačiau yra ir tokių automobilių, kurie buvo kurti visai kitokiam tikslui, todėl pakeisti jų paskirti vėliau būna sunku.
Kaip gi yra su naujos kartos „Škoda Octavia“?
Išbandę automobilį išsiaiškinome, jog naujoji „Octavia“ tinka visiems gyvenimo atvejams. Šiandien „Škoda“ nusprendė oficialiai pristatyti pačią sportiškiausią ir galingiausią „Octavia“ modelį, kuris dėvės dvi stebuklingas „RS“ raideles.

34134_sko_oct_13_rs_2_big
Naujoji „RS“ modifikacija bus siūloma su dviem kėbulo tipais ir su dviem varikliais. Dinamiškasis čekas bus komplektuojamas su 184 arklio galias išvystančiu dyzeliniu motoru ir su 220 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu.

34134_sko_oct_13_rs_4_big
Jeigu pažiūrėtume į „Golf“, kuris taip pat siūlomas su tais pačiais varikliais, pamatysime, jog „Octavia“ truputėlį lėtesnė. Jeigu pirksite „Octavia RS“ su dyzeliniu agregatu, automobilis iki 100 km/h įsibėgės per 8,1 sekundės, kai „Golf GTD“ tą pačią užduotį su tuo pačiu varikliu padarys per 7,5 sekundės. Jeigu palygintume „Octavia RS“ ir „Golf GTI“, čekas iki šimto kilometrų per valandą įsibėgės per 6,8 sekundės, o vokietis tą patį darbą atliks per 6,5 sekundės.

34134_sko_oct_13_rs_5_big
„Škoda“ teigia, jog sportiškiausios „Octavia“ modifikacijos kainas paskelbs kitą mėnesį. Reikėtų tikėtis, jog „Octavia RS“ bus pigesnis už „Golf GTI/GTD“, kurie mūsų šalyje kainuoja šiek tiek daugiau kaip 90,000 litų.

Yra automobilių, kurie buvo kurti su mintimi būti adrenalino užtaisais. Tačiau yra ir tokių automobilių, kurie buvo kurti visai kitokiam tikslui, todėl pakeisti jų paskirti vėliau būna sunku.
Kaip gi yra su naujos kartos „Škoda Octavia“?
Išbandę automobilį išsiaiškinome, jog naujoji „Octavia“ tinka visiems gyvenimo atvejams. Šiandien „Škoda“ nusprendė oficialiai pristatyti pačią sportiškiausią ir galingiausią „Octavia“ modelį, kuris dėvės dvi stebuklingas „RS“ raideles.

34134_sko_oct_13_rs_2_big
Naujoji „RS“ modifikacija bus siūloma su dviem kėbulo tipais ir su dviem varikliais. Dinamiškasis čekas bus komplektuojamas su 184 arklio galias išvystančiu dyzeliniu motoru ir su 220 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu.

34134_sko_oct_13_rs_4_big
Jeigu pažiūrėtume į „Golf“, kuris taip pat siūlomas su tais pačiais varikliais, pamatysime, jog „Octavia“ truputėlį lėtesnė. Jeigu pirksite „Octavia RS“ su dyzeliniu agregatu, automobilis iki 100 km/h įsibėgės per 8,1 sekundės, kai „Golf GTD“ tą pačią užduotį su tuo pačiu varikliu padarys per 7,5 sekundės. Jeigu palygintume „Octavia RS“ ir „Golf GTI“, čekas iki šimto kilometrų per valandą įsibėgės per 6,8 sekundės, o vokietis tą patį darbą atliks per 6,5 sekundės.

34134_sko_oct_13_rs_5_big
„Škoda“ teigia, jog sportiškiausios „Octavia“ modifikacijos kainas paskelbs kitą mėnesį. Reikėtų tikėtis, jog „Octavia RS“ bus pigesnis už „Golf GTI/GTD“, kurie mūsų šalyje kainuoja šiek tiek daugiau kaip 90,000 litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų