REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dabar „Opel Astra GTC” bus galimas su visiškai nauju 1,6 l „SIDI Turbo” varikliu (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema).
Naujos kartos variklis su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema, kompaktiškame kupė pakeis lig šiol buvusį 1,6 l turbininį agregatą. 125kW/170 AG variklis debiutavo „Cascada“, vėliau penkerių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ modeliuose bei „Zafira Tourer“ vienatūryje, o dabar jis montuojamas ir į „Astra GTC“ bei kilstelį jo kartelę tarp konkurentų.
„Astra GTC 1,6 SIDI” su maksimaliu 260 Nm sukamuoju momentu ir maksimaliu 219 km/h greičiu, mažomis 6,1 l/100 km degalų sąnaudomis pagal NEDC (naujasis Europos važiavimo ciklas, angl. New European Driving Cycle), maža 143 g/km anglies dvideginio tarša, stipriai lenkia konkurentus.

Opel Corsa 2011
„Iki 2016 m. mes pristatome tris naujas variklių šeimas – 13 naujų variklių bei nemažai naujų pavaros dėžių. Naujos kartos „1,6 SIDI Turbo“ variklis – tai mūsų agregatų pasiūlos startas. Žinoma, šis variklis bus siūlomas ir su mūsų kompaktišku, sportišku kupė“, – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ valdybos narys atsakingas už inžineriją. „Šis itin efektyvus turbo benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, puikiai papildo „Opel GTC“ charakterį – tvirtas, akį traukiantis dizainas dera su dideliu efektyvumu bei pavyzdiniu taupumu.“
„Opel Astra GTC 1,6 SIDI Turbo“ kaina su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine transmisija prasideda nuo 72 429 litų.
Pagrindinė vertė: didelis sukimo momentas, geresnis veiksmingumas, mažos degalų sąnaudos
Naujas 1,6 l turbo benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema atskleidžia geriausias „Astra GTC” savybes. Automobilis išsiskiria dideliu 260 Nm sukimo momentu, kuris pasiekiamas variklio apsukoms esant 1650 – 3200 aps./min., o 280 Nm pasiekiamas „overboost” funkcijos dėka. Variklio sukamasis momentas yra 22 proc. didesnis nei pirmtako.
Su tokiu sukimo momentu „Astra GTC“, 1,4 – 1,8 l variklių klasėje, išsiskiria iš konkurentų, kurių daugumos sukimo momentas yra nuo 240 iki 250 Nm. Variklis puikiai dirba ne tik esant mažam greičiui. „Astra GTC SIDI“ maksimalus greitis yra 219 km/h, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,6 sekundes, nuo 80 iki 120 km/h greitis pasiekiamas per 9,3 s važiuojant penkta pavara. Visi nauji varikliai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema pasižymi sklandžiu jėgos teikimu ratams ir mažomis degalų sąnaudomis. „Astra GTC 1,6 SIDI Turbo“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir „Start/Stop“ įranga sunaudoja tik 6,1 l degalų 100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 143 g/km.
Su tokiais rodikliais, naujas variklis su degalų įpurškimo sistema, lenkia konkurentus, o  lyginant su 1,6 l pirmtaku, degalų sąnaudos mažesnės 15 proc.

Opel Corsa 2011
Per keletą mėnesių „Opel“ visiškai atnaujino populiariausius „Astra GTC“ variklius. Variklių gamą papildė 206 kW/280 AG galinga OPC versija, veiksminga dyzeline „2.0 BiTurbo CDTI“ versija su maksimaliu 400 Nm sukimo momentu ir dabar galingas, bet tyliai dirbantis „1,6 SIDI Turbo“ variantas.
Malonus variklio garsas: didesnis komfortas keleiviams
Norint suteikti didesnį važiavimo komfortą ir geresnes eksploatacines savybes, pagrindiniai inžinierių tiksliai tobulinant šį variklį buvo sumažinti skleidžiamą triukšmą ir vibraciją. Buvo optimizuotas variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbas, kumštelio dangtelis atskirtas nuo cilindro galvutės specialia tvirtinimo ir sandarinimo sistema. Triukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Toks „garso inžinerijos” rezultatas yra – vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis ausiai maloniu garsu varikliui dirbant tuščia pavara ar važiuojant dideliu greičiu.
Patobulintos pavarų dėžės taip pat turi įtakos mažesnėms degalų sąnaudoms, didesniam vairavimo komfortui ir veiksmingumui. Naujos kartos pavarų dėžės montuojamos į „Astra GTC 1,6 SIDI Turbo” pasižymi lengvesniu pavarų perjungimu. Atnaujintos, mažos trinties šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės turės „Active Select“ funkciją, kuri leis perjungti pavarų laipsnius ranka ir išnaudoti mašinos sportiškumą.

Dabar „Opel Astra GTC” bus galimas su visiškai nauju 1,6 l „SIDI Turbo” varikliu (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema).
Naujos kartos variklis su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema, kompaktiškame kupė pakeis lig šiol buvusį 1,6 l turbininį agregatą. 125kW/170 AG variklis debiutavo „Cascada“, vėliau penkerių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ modeliuose bei „Zafira Tourer“ vienatūryje, o dabar jis montuojamas ir į „Astra GTC“ bei kilstelį jo kartelę tarp konkurentų.
„Astra GTC 1,6 SIDI” su maksimaliu 260 Nm sukamuoju momentu ir maksimaliu 219 km/h greičiu, mažomis 6,1 l/100 km degalų sąnaudomis pagal NEDC (naujasis Europos važiavimo ciklas, angl. New European Driving Cycle), maža 143 g/km anglies dvideginio tarša, stipriai lenkia konkurentus.

Opel Corsa 2011
„Iki 2016 m. mes pristatome tris naujas variklių šeimas – 13 naujų variklių bei nemažai naujų pavaros dėžių. Naujos kartos „1,6 SIDI Turbo“ variklis – tai mūsų agregatų pasiūlos startas. Žinoma, šis variklis bus siūlomas ir su mūsų kompaktišku, sportišku kupė“, – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ valdybos narys atsakingas už inžineriją. „Šis itin efektyvus turbo benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, puikiai papildo „Opel GTC“ charakterį – tvirtas, akį traukiantis dizainas dera su dideliu efektyvumu bei pavyzdiniu taupumu.“
„Opel Astra GTC 1,6 SIDI Turbo“ kaina su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine transmisija prasideda nuo 72 429 litų.
Pagrindinė vertė: didelis sukimo momentas, geresnis veiksmingumas, mažos degalų sąnaudos
Naujas 1,6 l turbo benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema atskleidžia geriausias „Astra GTC” savybes. Automobilis išsiskiria dideliu 260 Nm sukimo momentu, kuris pasiekiamas variklio apsukoms esant 1650 – 3200 aps./min., o 280 Nm pasiekiamas „overboost” funkcijos dėka. Variklio sukamasis momentas yra 22 proc. didesnis nei pirmtako.
Su tokiu sukimo momentu „Astra GTC“, 1,4 – 1,8 l variklių klasėje, išsiskiria iš konkurentų, kurių daugumos sukimo momentas yra nuo 240 iki 250 Nm. Variklis puikiai dirba ne tik esant mažam greičiui. „Astra GTC SIDI“ maksimalus greitis yra 219 km/h, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,6 sekundes, nuo 80 iki 120 km/h greitis pasiekiamas per 9,3 s važiuojant penkta pavara. Visi nauji varikliai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema pasižymi sklandžiu jėgos teikimu ratams ir mažomis degalų sąnaudomis. „Astra GTC 1,6 SIDI Turbo“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir „Start/Stop“ įranga sunaudoja tik 6,1 l degalų 100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 143 g/km.
Su tokiais rodikliais, naujas variklis su degalų įpurškimo sistema, lenkia konkurentus, o  lyginant su 1,6 l pirmtaku, degalų sąnaudos mažesnės 15 proc.

Opel Corsa 2011
Per keletą mėnesių „Opel“ visiškai atnaujino populiariausius „Astra GTC“ variklius. Variklių gamą papildė 206 kW/280 AG galinga OPC versija, veiksminga dyzeline „2.0 BiTurbo CDTI“ versija su maksimaliu 400 Nm sukimo momentu ir dabar galingas, bet tyliai dirbantis „1,6 SIDI Turbo“ variantas.
Malonus variklio garsas: didesnis komfortas keleiviams
Norint suteikti didesnį važiavimo komfortą ir geresnes eksploatacines savybes, pagrindiniai inžinierių tiksliai tobulinant šį variklį buvo sumažinti skleidžiamą triukšmą ir vibraciją. Buvo optimizuotas variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbas, kumštelio dangtelis atskirtas nuo cilindro galvutės specialia tvirtinimo ir sandarinimo sistema. Triukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Toks „garso inžinerijos” rezultatas yra – vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis ausiai maloniu garsu varikliui dirbant tuščia pavara ar važiuojant dideliu greičiu.
Patobulintos pavarų dėžės taip pat turi įtakos mažesnėms degalų sąnaudoms, didesniam vairavimo komfortui ir veiksmingumui. Naujos kartos pavarų dėžės montuojamos į „Astra GTC 1,6 SIDI Turbo” pasižymi lengvesniu pavarų perjungimu. Atnaujintos, mažos trinties šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės turės „Active Select“ funkciją, kuri leis perjungti pavarų laipsnius ranka ir išnaudoti mašinos sportiškumą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų