REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 „Opel“ kruopščiai pasiruošė TCR („Touring Car Racing“ – ang. „Kėbulinių automobilių lenktynės“) žiedinių lenktynių čempionato prezentacijai, kuri vyko „Jules Tacheny“ trasoje Belgijoje, Meteto mieste. Kompanija klientams pirmą kartą pristatė savo naują, lenktynėms skirtą modelį. „Opel Astra TCR“ pasižymi puikiu moderniausių lenktynių technologijų ir efektyvaus saugumo deriniu, tačiau yra labai artimas serijinės gamybos modeliams. Naujasis modelis leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse, pavyzdžiui 24 valandų lenktynėse Nurburgringo trasoje.
Penkerių durų „Astra“ gali pasigirti itin pažangiu, turbokompresorių turinčiu varikliu, kuris išvysto 330 AG galią ir pasiekia didžiausią 420 Nm sukimo momentą (abu rodikliai atitinka „Balance of Performance“ koncepciją). Didžiulė galia ir 1200 kg svoris užtikrina nežabojamą automobilio veržlumą. Galia priekiniams ratams perduodama per 6 pavarų sekvencinę greičių dėžę, kurios perjungimo svirtelės sumontuotos ant vairo. Sukibimą užtikrina dviejų diskų sportinė sankaba.

 „Opel“ kruopščiai pasiruošė TCR („Touring Car Racing“ – ang. „Kėbulinių automobilių lenktynės“) žiedinių lenktynių čempionato prezentacijai, kuri vyko „Jules Tacheny“ trasoje Belgijoje, Meteto mieste. Kompanija klientams pirmą kartą pristatė savo naują, lenktynėms skirtą modelį. „Opel Astra TCR“ pasižymi puikiu moderniausių lenktynių technologijų ir efektyvaus saugumo deriniu, tačiau yra labai artimas serijinės gamybos modeliams. Naujasis modelis leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse, pavyzdžiui 24 valandų lenktynėse Nurburgringo trasoje.
Penkerių durų „Astra“ gali pasigirti itin pažangiu, turbokompresorių turinčiu varikliu, kuris išvysto 330 AG galią ir pasiekia didžiausią 420 Nm sukimo momentą (abu rodikliai atitinka „Balance of Performance“ koncepciją). Didžiulė galia ir 1200 kg svoris užtikrina nežabojamą automobilio veržlumą. Galia priekiniams ratams perduodama per 6 pavarų sekvencinę greičių dėžę, kurios perjungimo svirtelės sumontuotos ant vairo. Sukibimą užtikrina dviejų diskų sportinė sankaba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel Astra TCR


Perjungiant žemesnę pavarą automatizuota dvigubos sankabos sistema sukuria ypatingą stabilumą. Sustabdyti lenktyninį automobilį padeda 378 mm priekiniai stabdžių diskai ir 6 stūmoklių stabdžių apkabos bei 265 mm galiniai stabdžių diskai su 2 stūmoklių stabdžių apkabomis. Vairuotojas gali reguliuoti stabdžių balansą neišlipdamas iš automobilio.
Pilnai reguliuojama važiuoklė derinama su moderniausiomis technologijomis. Puikią aerodinamiką užtikrinantis reguliuojamas priekinis oro aptakas ir galinis oro aptakas yra neatsiejami TCR automobilių komponentai. Elektroninės pagalbos sistemos, tokios kaip ABS ir ESP šiems automobiliams yra draudžiamos.

REKLAMA

Opel Astra TCR


Tam, kad klientai galėtų savo „Astra TCR“ vairuoti daugybę metų be didesnių investicijų automobilio priežiūrai, gamintojai pasirūpino, kad automobilis atitiktų Tarptautinės automobilių asociacijos (FIA) keliamus reikalavimus, kurie bus privalomi nuo 2017 metų. Vienas tokių – 100 l talpos degalų bakas.
Dalyvavimas žiedinėse „Touring Car Racing Series“ lenktynėse tęsia ilgalaikę ir labai sėkmingą „Opel“ automobilių sporto tradiciją. Žiedinės lenktynės visuomet buvo kertinis „Opel“ automobilių sporto akmuo. Kompanija sėkmingai dalyvavo įvairiose varžybose visoje Europoje, pavyzdžiui Vokietijos žiedinių lenktynių čempionate (DTM), bei nacionaliniuose čempionatuose, tokiuose kaip „German Supertouring Championship“ (SWT). TCR puikiai atspindi savo filosofiją – tai galingas, įspūdinga išvaizda, artimumu serijiniams automobiliams ir prieinama kaina pasižymintis automobilis. Jis pateisina visus šiuolaikiškų klientų lūkesčius.

REKLAMA
REKLAMA

Opel Astra TCR


TCR čempionatas suteikia „Opel“ puikią galimybę pristatyti naują pažangų modelį automobilių sporto visuomenei ir su ja susijusioms rinkoms. Įvairūs nacionaliniai čempionatai, įskaitant „TCR Series“, kurį organizuoti padeda ilgametis „Opel“ partneris Vokietijos automobilių klubas ADAC, yra puiki galimybė pademonstruoti „Opel“ komandoms savo gebėjimus. Trijų krypčių (nacionalinės, kontinentinės varžybos bei tarptautinis „TCR International Series“ čempionatas) lenktynės leidžia klientams tuo pačiu automobiliu varžytis visame pasaulyje.
„Astra TCR“ modelis buvo sukurtas drauge su ilgamete „Opel“ partnere, Bad Münstereifel mieste įsikūrusia „Kissling Motorsport“. Automobilio homologacija turėtų būti patvirtinta iki spalio pabaigos. Pirmuosius pirkėjus „Opel Astra TCR“ pasieks kitų metų vasarį. Lenktynėms paruoštas automobilis kainuos 95 000 EUR (be PVM).

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų