REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš korėjietiškų automobilių galite šaipytis kiek tik norite, tačiau nepaneigsite fakto, jog jie gamina puikiai atrodančius automobilius. Ne veltui didžioji dalis „Kia“ markės automobilių gavo gausybę apdovanojimų už šiuolaikišką ir modernų dizainą.
Tačiau kadaise daugybę apdovanojimų už dizainą gavę automobiliai po keletos metų susiduria su karčia realybe. Šiuolaikiškos ir neįtikėtinai modernios linijos po keletos metų tampa nuobodžiomis ir visiškai neįdomiomis. Atrodo, kad tik italai turi paslaptingą receptą, kuris padeda sukurti laikui nepavaldžius automobilių dizainus.

Iš korėjietiškų automobilių galite šaipytis kiek tik norite, tačiau nepaneigsite fakto, jog jie gamina puikiai atrodančius automobilius. Ne veltui didžioji dalis „Kia“ markės automobilių gavo gausybę apdovanojimų už šiuolaikišką ir modernų dizainą.
Tačiau kadaise daugybę apdovanojimų už dizainą gavę automobiliai po keletos metų susiduria su karčia realybe. Šiuolaikiškos ir neįtikėtinai modernios linijos po keletos metų tampa nuobodžiomis ir visiškai neįdomiomis. Atrodo, kad tik italai turi paslaptingą receptą, kuris padeda sukurti laikui nepavaldžius automobilių dizainus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

182289_orig


Gera žinia yra ta, kad „Kia Optima“ per ketverius metus ne kiek nesubjuro - atvirkščiai. Net ir dabar šis „Kia“ modelis atrodo puikiai. Tačiau net ir patį gražiausią automobilį galima pagražinti. Tam yra įvairiausių būdų ir priemonių, tad jeigu nebijote eksperimentų, kodėl nesurizikavus?

REKLAMA

8321890_orig


Pati greičiausią ir efektyviausią būdą žinote kiekvienas. Užtenka susirasti gražius ratlankius, šiek tiek sužeminti pakabą ir pašalinti keletą neišvaizdžių kėbulo apdailos detalių. Viskas. Paprasta, greita ir efektyvu.

8011636_orig


Taigi, trumpai pakalbėkime apie šios „Kia“ modifikacijas. Nuo ko reikėtų pradėti? Galbūt pradėkime nuo dalykų, kurie plika akimi nematomi - pakabos.
Pasirodo, norint įsigyti reguliuojamo aukščio amortizatorius, šio modelio savininkai gali kreiptis tik į vieną kompaniją - „D2“. Tačiau norint juos sutalpinti reikėjo truputėlį modifikuoti priekinę ašį ir įsigyti 23 mm ir 24 mm rastafkes.

REKLAMA
REKLAMA

4763456_orig


Ratai, ratai, ratai. Labai gražūs ir puikiai tinkantys ratlankiai buvo pagaminti „Volk“ specialistų. Norintiems tikslumo - „Volk GT-V“. 19 colių colių skersmens, 8,5J (priekyje) ir 9,5J (gale) pločio. 23 mm rastafkės priekyje ir 24 mm gale.

4757054_orig


Ir pats paskutinis pagražinimas - „Dodge Challenger SRT8“ išmetimo sistema. Taip brangieji, perskaitėte teisingai. „Kia Optima“ turi didžiulio ir labai galingo „Muscle“ tipo išmetimo sistemą, nors priekinius automobilio ratus 2,7 litro, šešių cilindrų benzininį agregatą.
Būtų įdomu išgirsti kaip ši „Kia“ skamba dabar.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų