REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Italija yra superautomobilių meka. Šioje šalyje buvo sukurta daugiau greitų, ekstravagantiškų ir brangių automobilių negu likusiame pasaulyje. Per ilgą automobilių industrijos istoriją, pasauliui buvo pristatytas ne vienas ambicingas projektas, kuris buvo greičiau užmirštas negu pristatytas.
Vis dėlto 1999 metais pristatytas futuristiškai atrodanti „Pagani Zonda C12“ pribloškę ne vieną automobilių entuziastą. Automobilis buvo sukurtas ir suprojektuotas žmogaus, kuris kadaise dirbo mechaniku „Lamborghini“ gamykloje. Nors tai nėra pati įdomiausia ar šlovingiausia kompanijos pradžia, tačiau Horacio Pagani nusprendė įrodyti visam pasauliui, jog svajonė išsipildo tik tada, jeigu jos siekiate.
Per visą kompanijos gyvavimo istoriją, „Pagani“ sukūrė keletą „Zonda“ modelio modifikacijų : „Zonda“, „Zonda F“, „Zonda F Clubsport“, „Zonda Roadster“, „Zonda Roadster F“, „Zonda R“, „Zonda Cinque“. Visos „Zonda“ modifikacijos buvo pagamintos iš anglies pluošto ir buvo išskirtinai dviviečiai superautomobiliai. Reikėtų paminėti, jog pirmieji „Zonda“ prototipai buvo kuriami su buvusio „Formulės 1“ čempiono, Juano Manuelio Fangio, pagalba.

pagani_zonda_c12_4
„C12“
Pirmasis realus „Pagani“ produktas buvo pristatytas 1999 metų Ženevos automobilių parodoje. „Zonda C12“ vardu pavadintas modelis buvo pirmoji „Zonda“ karta, gamyboje išlikusi iki 2002 metų. „C12“ buvo varomas „Mercedes Benz M120“ dvylikos cilindrų motoru, kuris išvystė 408 arklio galias ir 570 NM sukimo momentą. Jis leido automobiliui pasiekti 337 km/val. greitį.
„Pagani“ pradžia buvo pakankamai duobėta ir sunki. Norint automobilį pardavinėti Europos Sąjungoje, „C12“ turėjo atitikti tuo metu griežtus saugumo reikalavimus. „Pagani“ privalėjo sukurti vieną modelį „EuroNCAP“ saugumo bandymams. Horacio Pagani neturėdamas nesibaigiančių išteklių, savo garaže turėjo tik du „Zonda C12“ egzempliorius. Vienas jų buvo skirtas parodoms ir demonstraciniams važiavimams, o kitas buvo skirtas „EuroNCAP“ bandymams.

pagani_zonda_1
Horacio Pagani iki šiol teigia, jog kompanija buvo ties bankroto riba 1999 metų pabaigoje. Jeigu ne keli svarbūs užsakymai iš Vokietijos ir Italijos, šiandien „Pagani“ vardas būtų išlikęs tik istorijos vadovėliuose.
Evoliucija - „C12 S“
Pradėjus pinigams plaukti į kompanijos banko sąskaitą, Horacio Pagani nusprendė juos visus investuoti į geresnę, galingesnę ir brangesnę „Zonda C12“ modifikaciją. Su pakankamai maža inžinierių komanda, „Pagani“ 2000 metų pavasarį pristatė naują „C12 S“. Ši modifikacija turėjo šiek tiek aerodinamiškesnę priekinę dalį, naujo dizaino žibintus ir išmetimo sistemą. „C12 S“ taip pat turėjo ir „AMG“ specialistų sukurtą 7 litrų darbinio tūrio variklį, kuris išvystė net 550 arklio galių. Naujoji modifikacija iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 3,7 sekundės, o ketvirtį mylios galėjo įveikti per 11,3 sekundės.

pagani_zonda_c12_s_7.3_1
Kaip ir pridera, naujoji modifikacija svėrė 34 kilogramais mažiau negu įprasta „C12“, o kaina šoktelėjo iki 924,000 litų. „Pagani“ pardavė tik penkioliką „C12 S“ modifikacijos vienetų.
Trečioji „Zonda“ evoliucija
Daugelis ekspertų iki šiol mano, jog Horacio Pagani turėjo investuoti į mažesnio ir pigesnio modelio kūrimą, kuris leistų kompanijai lengviau atsikvėpti. Vis dėlto „Pagani“ vadovas spjovė į visų rekomendacijas ir vadovavosi savo širdimi ir nuojauta.
2002 metais buvo pristatyta trečioji „Zonda“ evoliucija, kuri išgyveno net iki 2005 metų. „CS 12 S“ vardu pavadinta modifikacija yra pakankamai retas ir brangus egzempliorius. Per tris gamybos metus, „Pagani“ pagamino vos penkioliką „CS 12 S“ vienetų.

_pagani_zonda_roadster_7
Kaip ir visi „Zonda“ modeliai, taip ir trečioji modifikacija turėjo „AMG“ inžinierių sukurptą benzininį variklį, kuris išvystė daugiau negu 400 arklio galių ir 647 NM sukimo momentą.
Paskutinioji, pati geidžiamiausia „Zonda“
2005 metais, Ženevos automobilių parodoje, „Pagani“ pristatė ketvirtąją „Zonda“ evoliucija - „Zonda F“. Kitaip negu ankstesnės trys modifikacijos, „Zonda F“ buvo platesnė, ilgesnė, žemesnė ir technologiškai pažangesnė.

pagani_zonda_f_6
Šis gracingas itališkas superautomobilis turėjo naują interjerą, naują važiuoklę ir gerokai galingesnį „AMG“ dirbtuvėse sukurptą 7,3 litro, dvylikos cilindrų variklį, kurs išvystė 594 arklio galias. Mažytė ir aštrius dantis turinti kompanija pristatė superautomobilį, kuris iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 3,5 sekundės.
Iki pat 2012 metų, kai „Zonda“ pakeitė visiškai naujas „Pagani“ produktas, pro gamyklos duris išriedėjo 302 vienetai.

Italija yra superautomobilių meka. Šioje šalyje buvo sukurta daugiau greitų, ekstravagantiškų ir brangių automobilių negu likusiame pasaulyje. Per ilgą automobilių industrijos istoriją, pasauliui buvo pristatytas ne vienas ambicingas projektas, kuris buvo greičiau užmirštas negu pristatytas.
Vis dėlto 1999 metais pristatytas futuristiškai atrodanti „Pagani Zonda C12“ pribloškę ne vieną automobilių entuziastą. Automobilis buvo sukurtas ir suprojektuotas žmogaus, kuris kadaise dirbo mechaniku „Lamborghini“ gamykloje. Nors tai nėra pati įdomiausia ar šlovingiausia kompanijos pradžia, tačiau Horacio Pagani nusprendė įrodyti visam pasauliui, jog svajonė išsipildo tik tada, jeigu jos siekiate.
Per visą kompanijos gyvavimo istoriją, „Pagani“ sukūrė keletą „Zonda“ modelio modifikacijų : „Zonda“, „Zonda F“, „Zonda F Clubsport“, „Zonda Roadster“, „Zonda Roadster F“, „Zonda R“, „Zonda Cinque“. Visos „Zonda“ modifikacijos buvo pagamintos iš anglies pluošto ir buvo išskirtinai dviviečiai superautomobiliai. Reikėtų paminėti, jog pirmieji „Zonda“ prototipai buvo kuriami su buvusio „Formulės 1“ čempiono, Juano Manuelio Fangio, pagalba.

pagani_zonda_c12_4
„C12“
Pirmasis realus „Pagani“ produktas buvo pristatytas 1999 metų Ženevos automobilių parodoje. „Zonda C12“ vardu pavadintas modelis buvo pirmoji „Zonda“ karta, gamyboje išlikusi iki 2002 metų. „C12“ buvo varomas „Mercedes Benz M120“ dvylikos cilindrų motoru, kuris išvystė 408 arklio galias ir 570 NM sukimo momentą. Jis leido automobiliui pasiekti 337 km/val. greitį.
„Pagani“ pradžia buvo pakankamai duobėta ir sunki. Norint automobilį pardavinėti Europos Sąjungoje, „C12“ turėjo atitikti tuo metu griežtus saugumo reikalavimus. „Pagani“ privalėjo sukurti vieną modelį „EuroNCAP“ saugumo bandymams. Horacio Pagani neturėdamas nesibaigiančių išteklių, savo garaže turėjo tik du „Zonda C12“ egzempliorius. Vienas jų buvo skirtas parodoms ir demonstraciniams važiavimams, o kitas buvo skirtas „EuroNCAP“ bandymams.

pagani_zonda_1
Horacio Pagani iki šiol teigia, jog kompanija buvo ties bankroto riba 1999 metų pabaigoje. Jeigu ne keli svarbūs užsakymai iš Vokietijos ir Italijos, šiandien „Pagani“ vardas būtų išlikęs tik istorijos vadovėliuose.
Evoliucija - „C12 S“
Pradėjus pinigams plaukti į kompanijos banko sąskaitą, Horacio Pagani nusprendė juos visus investuoti į geresnę, galingesnę ir brangesnę „Zonda C12“ modifikaciją. Su pakankamai maža inžinierių komanda, „Pagani“ 2000 metų pavasarį pristatė naują „C12 S“. Ši modifikacija turėjo šiek tiek aerodinamiškesnę priekinę dalį, naujo dizaino žibintus ir išmetimo sistemą. „C12 S“ taip pat turėjo ir „AMG“ specialistų sukurtą 7 litrų darbinio tūrio variklį, kuris išvystė net 550 arklio galių. Naujoji modifikacija iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 3,7 sekundės, o ketvirtį mylios galėjo įveikti per 11,3 sekundės.

pagani_zonda_c12_s_7.3_1
Kaip ir pridera, naujoji modifikacija svėrė 34 kilogramais mažiau negu įprasta „C12“, o kaina šoktelėjo iki 924,000 litų. „Pagani“ pardavė tik penkioliką „C12 S“ modifikacijos vienetų.
Trečioji „Zonda“ evoliucija
Daugelis ekspertų iki šiol mano, jog Horacio Pagani turėjo investuoti į mažesnio ir pigesnio modelio kūrimą, kuris leistų kompanijai lengviau atsikvėpti. Vis dėlto „Pagani“ vadovas spjovė į visų rekomendacijas ir vadovavosi savo širdimi ir nuojauta.
2002 metais buvo pristatyta trečioji „Zonda“ evoliucija, kuri išgyveno net iki 2005 metų. „CS 12 S“ vardu pavadinta modifikacija yra pakankamai retas ir brangus egzempliorius. Per tris gamybos metus, „Pagani“ pagamino vos penkioliką „CS 12 S“ vienetų.

_pagani_zonda_roadster_7
Kaip ir visi „Zonda“ modeliai, taip ir trečioji modifikacija turėjo „AMG“ inžinierių sukurptą benzininį variklį, kuris išvystė daugiau negu 400 arklio galių ir 647 NM sukimo momentą.
Paskutinioji, pati geidžiamiausia „Zonda“
2005 metais, Ženevos automobilių parodoje, „Pagani“ pristatė ketvirtąją „Zonda“ evoliucija - „Zonda F“. Kitaip negu ankstesnės trys modifikacijos, „Zonda F“ buvo platesnė, ilgesnė, žemesnė ir technologiškai pažangesnė.

pagani_zonda_f_6
Šis gracingas itališkas superautomobilis turėjo naują interjerą, naują važiuoklę ir gerokai galingesnį „AMG“ dirbtuvėse sukurptą 7,3 litro, dvylikos cilindrų variklį, kurs išvystė 594 arklio galias. Mažytė ir aštrius dantis turinti kompanija pristatė superautomobilį, kuris iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 3,5 sekundės.
Iki pat 2012 metų, kai „Zonda“ pakeitė visiškai naujas „Pagani“ produktas, pro gamyklos duris išriedėjo 302 vienetai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų