REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena pasaulio valstybė turi organizaciją, kuri yra viršesnė už policiją ar greito reagavimo būrius. Pavyzdžiui, Jungtinės Valstijos turi FTB ir CŽV, Vokietija - BND, D.Britanija - MI6, tuo tarp mūsų netolima kaimynė Rusija turi KGB. 
Nuo pat pirmųjų dienų, KGB paskirtis buvo saugoti Sovietų Sąjungos valstybinę sieną, vykdyti totalinį gyventojų sekimą, šnipinėti užsienyje, neutralizuoti, kontroliuoti, persekioti ir prireikus vykdyti represijas prieš SSRS režimo priešininkus bei jų veiklą, saugoti komunistų partijos vadovybę ir politizuoti SSRS piliečius. Net neabejojame, jog vyresnio amžiaus mūsų ir aplinkinių šalių gyventojai galėtų papasakoti ne vieną istoriją kaip jie buvo atsidūrę KGB taikinyje.
Kadangi KGB buvo viršesnė už policiją, kuri anuomet tenkindavosi „Lada“ arba „Moskvič“ markės automobiliais, slaptosios tarnybos pareigūnai važinėdavo su geresniais, aukštesnės klasės automobiliais. Rusijoje didžioji dauguma KGB pareigūnų važinėdavo su „GAZ“ markės modeliai, tuo tarpu kitose Sovietų Sąjungos šalyse, kuriose buvo išvystyta vietinė automobilių pramonė, KGB darbuotojai važinėdavo su vietinės gamybos mašinomis.
Buvusioje Čekoslovakijoje, specialiosios tarnybos darbuotojai naudodavosi „Tatra“ markės automobiliais. Anuomet tai buvo pati geriausia markė, kuri buvo gaminama tuometinėje Čekoslovakijoje, todėl nenuostabu, jog KGB pareigūnai norėjo tik pačių greičiausių, patogiausių ir brangiausių mašinų. Juk šiais laikais jie važinėja su „BMW“ ar „Mercedes Benz“.
Vienas iš KGB pareigūnams priklaususių automobilių netikėtai atsirado populiarioje „Ebay“ platformoje, kurioje už šį automobilį buvo siekiama gauti kuo didesnę sumą. Autentiškas ir originalus modelis buvo pagamintas 1989 metais ir daugelį metų buvo naudojamas ne itin maloniomis viešnagėmis garsėjančių KGB pareigūnų.
Automobilį parduodantis žmogus nežino kuomet šis „Tatra 613“ buvo išsiųstas į pensiją, tačiau nuo 1989 iki 2017 metų automobilis nuriedėjo vos 25 000 kilometrų.
Tai nėra itin daug, ypač jeigu atsižvelgtume į automobilio amžių ir paskirtį.

GALERIJA


 

Kiekviena pasaulio valstybė turi organizaciją, kuri yra viršesnė už policiją ar greito reagavimo būrius. Pavyzdžiui, Jungtinės Valstijos turi FTB ir CŽV, Vokietija - BND, D.Britanija - MI6, tuo tarp mūsų netolima kaimynė Rusija turi KGB. 
Nuo pat pirmųjų dienų, KGB paskirtis buvo saugoti Sovietų Sąjungos valstybinę sieną, vykdyti totalinį gyventojų sekimą, šnipinėti užsienyje, neutralizuoti, kontroliuoti, persekioti ir prireikus vykdyti represijas prieš SSRS režimo priešininkus bei jų veiklą, saugoti komunistų partijos vadovybę ir politizuoti SSRS piliečius. Net neabejojame, jog vyresnio amžiaus mūsų ir aplinkinių šalių gyventojai galėtų papasakoti ne vieną istoriją kaip jie buvo atsidūrę KGB taikinyje.
Kadangi KGB buvo viršesnė už policiją, kuri anuomet tenkindavosi „Lada“ arba „Moskvič“ markės automobiliais, slaptosios tarnybos pareigūnai važinėdavo su geresniais, aukštesnės klasės automobiliais. Rusijoje didžioji dauguma KGB pareigūnų važinėdavo su „GAZ“ markės modeliai, tuo tarpu kitose Sovietų Sąjungos šalyse, kuriose buvo išvystyta vietinė automobilių pramonė, KGB darbuotojai važinėdavo su vietinės gamybos mašinomis.
Buvusioje Čekoslovakijoje, specialiosios tarnybos darbuotojai naudodavosi „Tatra“ markės automobiliais. Anuomet tai buvo pati geriausia markė, kuri buvo gaminama tuometinėje Čekoslovakijoje, todėl nenuostabu, jog KGB pareigūnai norėjo tik pačių greičiausių, patogiausių ir brangiausių mašinų. Juk šiais laikais jie važinėja su „BMW“ ar „Mercedes Benz“.
Vienas iš KGB pareigūnams priklaususių automobilių netikėtai atsirado populiarioje „Ebay“ platformoje, kurioje už šį automobilį buvo siekiama gauti kuo didesnę sumą. Autentiškas ir originalus modelis buvo pagamintas 1989 metais ir daugelį metų buvo naudojamas ne itin maloniomis viešnagėmis garsėjančių KGB pareigūnų.
Automobilį parduodantis žmogus nežino kuomet šis „Tatra 613“ buvo išsiųstas į pensiją, tačiau nuo 1989 iki 2017 metų automobilis nuriedėjo vos 25 000 kilometrų.
Tai nėra itin daug, ypač jeigu atsižvelgtume į automobilio amžių ir paskirtį.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų