REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pašėlęs Maikas arba tiesiog - Mad Mike. Slapyvardis, kurį žino daugelis drifto entuziastų ir automanų visame pasaulyje. Nors Mad Mike'as yra puikus drifteris, tačiau visame pasaulyje jis žinomas geriau ne tik dėl savo puikių vairavimo įgūdžių, bet ir dėl savo ištikimybės „Mazda“ bolidams. 
Pirmoji „Mazda“ drifto bolido interpretacija buvo sukurta net prieš dešimt metų. Per šį ilgą laiko tarpą pasaulį išvydo net septynios skirtingos „Mazda“ bolidų kartos, kurios būdavo greitesnės, pajėgesnės ir atrodydavo kaip kiekvieno 8-mečio automano svajonė.

Pašėlęs Maikas arba tiesiog - Mad Mike. Slapyvardis, kurį žino daugelis drifto entuziastų ir automanų visame pasaulyje. Nors Mad Mike'as yra puikus drifteris, tačiau visame pasaulyje jis žinomas geriau ne tik dėl savo puikių vairavimo įgūdžių, bet ir dėl savo ištikimybės „Mazda“ bolidams. 
Pirmoji „Mazda“ drifto bolido interpretacija buvo sukurta net prieš dešimt metų. Per šį ilgą laiko tarpą pasaulį išvydo net septynios skirtingos „Mazda“ bolidų kartos, kurios būdavo greitesnės, pajėgesnės ir atrodydavo kaip kiekvieno 8-mečio automano svajonė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mad Mike Mazda RX-7 (2)


Mad Mike Mazda RX-7 (3)


Ne vienerius metus lenktynininką sekę automanai iškart pastebės, jog septintoji bolido karta buvo aprūpinta „Mazda RX-3“ automobilio priekiniais žibintais, radiatoriaus grotelėmis ir priekiniu buferiu, arba bent jau kas iš jo liko po papildomų modifikacijų.



Priekinės dalies pakeitimai nėra vieninteliai. Automobilis taip pat buvo aprūpintas naujomis „Rocket Bunny“ kėbulo apdailos detalėmis, kurios puikiai dera su „Mazda RX-7“ siluetu.
Automobilio širdis išliko nepasikeitusi - „RX-7“ į priekį varo rotorinis variklis, sugebantis išvystyti daugiau kaip 750 arklio galių. To turėtų pilnai užtekti norint priversti „RX-7“ slysti šonu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų