Naujos kartos „Audi A4“
spėjome išbandyti dar praėjusių metų lapkritį, tačiau tuomet vykusiuose bandymuose turėjome galimybę pačiupinėti tik tas versijas, kurios „Audi“ atstovų manymu bus populiariausios Lietuvoje. Tad turėjome apsiriboti 2.0 litrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Tuo tarpu sportiškiausioji modelio versija - „Audi S4“, mums nebuvo pristatyta.
Tuo tarpu Vakarų Europoje plušantys kolegos ne tik spėjo susipažinti naująjį „S4“, bet ir jį išbandyti.
Kol kas, tai dinamiškiausia ir greičiausia „Audi A4“ modelių šeimos modelis, priekyje slepiantis 6 cilindrų, 3.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, gebantį išvystyti 354 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą.
Kaip ir pridera tokio kalibro „Audi“ automobiliui, „S4“ komplektuojamas su automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Bet tai dabar nesvarbu. Dabar susikoncentruokime į variklio skleidžiamą garsą.
VIDEO
Naujos kartos „Audi A4“
spėjome išbandyti dar praėjusių metų lapkritį, tačiau tuomet vykusiuose bandymuose turėjome galimybę pačiupinėti tik tas versijas, kurios „Audi“ atstovų manymu bus populiariausios Lietuvoje. Tad turėjome apsiriboti 2.0 litrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Tuo tarpu sportiškiausioji modelio versija - „Audi S4“, mums nebuvo pristatyta.
Tuo tarpu Vakarų Europoje plušantys kolegos ne tik spėjo susipažinti naująjį „S4“, bet ir jį išbandyti.
Kol kas, tai dinamiškiausia ir greičiausia „Audi A4“ modelių šeimos modelis, priekyje slepiantis 6 cilindrų, 3.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, gebantį išvystyti 354 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą.
Kaip ir pridera tokio kalibro „Audi“ automobiliui, „S4“ komplektuojamas su automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Bet tai dabar nesvarbu. Dabar susikoncentruokime į variklio skleidžiamą garsą.