REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Netrukus štai šį „Mercedes Benz E63 AMG“ modelį pakeis visiškai naujas šeimos narys, kuris bus lengvesnis, greitesnis, efektyvesnis, turės keturių varančiųjų ratų pavarą ir visiškai naują 4.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį. 
Vokietijoje įsikūrusių automobilių modifikavimu užsiimančių dirbtuvių „Posaidon“ specialistai norėdami tinkamai atsisveikinti su vienu triukšmingiausiu sedanu pasaulyje, pristatė „RS850+“ vardu pavadintą projektą, kuris buvo sukonstruotas „Mercedes Benz E63 AMG“ pagrindu.

Netrukus štai šį „Mercedes Benz E63 AMG“ modelį pakeis visiškai naujas šeimos narys, kuris bus lengvesnis, greitesnis, efektyvesnis, turės keturių varančiųjų ratų pavarą ir visiškai naują 4.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį. 
Vokietijoje įsikūrusių automobilių modifikavimu užsiimančių dirbtuvių „Posaidon“ specialistai norėdami tinkamai atsisveikinti su vienu triukšmingiausiu sedanu pasaulyje, pristatė „RS850+“ vardu pavadintą projektą, kuris buvo sukonstruotas „Mercedes Benz E63 AMG“ pagrindu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E63 AMG (18)


„Posaidon“ specialistai iš 5.5 litro, 8 cilindrų benzininio variklio sugebėjo išspausti net 1020 arklio galių ir 1400 Nm sukimo momentą. Jeigu tikėtume projekto autoriais, prieš Jūsų akis stovi pats galingiausias „Mercedes Benz“ automobilis su kuriuo galite be jokių problemų važinėti bendro naudojimo keliais.
Galingo sedano autoriai teigia, jog didinant variklio galią teko labai gerai pagalvoti apie komponentus, kurie galėtų atlaikyti didžiulį spaudimą. Pasak „Posaidon“ specialistų, standartinio motoro komponentai gali be didelio vargo atlaikyti iki maždaug 750 arklio galių, tačiau norint variklio pajėgumą didinti iki 900 ar net 1020 arklio galių, iš pradžių reikia pakeisti didžiąją daugumą 8 cilindrų širdyje esančias detales.

REKLAMA

E63 AMG (16)


5.5 litro darbinio tūrio agregatas buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų sistema ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti 368 km/val. greitį, kuris, deja, ribojamas elektronikos. Žinoma, ribotuvą galima pašalinti, tačiau tuomet šio automobilio vairuotojas turėtų pasirūpinti geresnėmis padangomis, kurios atlaikytų važiuojant didesniu greičiu.
Sustoti šiam greitam sedanui padeda 420 milimetrų skersmens stabdžių diskai priekyje ir 360 milimetrų skersmens komponentai gale.
Iš „Posaidon“ dirbtuvių išvažiavęs automobilis gali sutalpinti tik du žmones, nes dėl noro sumažinti svorį, dirbtuvių specialistai pašalino galines sėdynes ir galinių durų apdailą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų