Opel - automobilių gamintojas, kuris lietuviams dažniausiai asocijuojasi su rūdimis ir nepatikimumu. Tačiau vokiečiai per savo ilgą gyvavimo istoriją yra pagaminę keletą, į istorijos puslapius įsispaudusių, modelių. Vienas jų - Opel Kadett C.
Šis automobilis buvo gaminamas tarp 1973-79 metų, dabar yra klasika, kurią mėgstama modifikuoti. Dažniausiai pasirenkami tipiški projektai - sužeminama važiuoklė, perdažomas kėbulas, uždedami blizgantys ratai ir tiek. Tačiau aprašomas egzempliorius sulaukė ne vieno radikalaus patobulinimo. Jo donorų eilė stulbinanti: nuo Opel Vivaro iki Mitsubishi Evo VIII. Bet apie viską nuo pradžių.
Savininkas automobilį norėjo naudoti drago lenktynėms, todėl pirmas patobulinimų sulaukęs komponentas - variklis. Žinoma, originalus 1977 metų Kadetto variklis yra niekam tikęs, todėl agregatas buvo paimtas iš Opel Calibros - 2 litrų, 16 vožtuvų su turbina. Bet tai dar ne viskas - variklis buvo perinktas, panaudojant dalis iš Opel Omegos ir Nissan 200SX, Evo VIII. Penkiabėgė greičių dėžė taip pat paimta iš Omegos.Visas šis chaosas generuoja 425ag. Visai neblogai, nors pažiūrėjus į komponentus "ant popieriaus", šis variklis turėjo sprogti, dar net neužkurtas.
Važiuoklėje dar didesnis chaosas - reduktorius pasiskolintas iš Jaguar MK.2, o galinė važiuoklė iš Reliant Scimitar (?). Gale panaudoti universalūs AVO firmos amortizatoriai, priekyje - nuo pirmos kartos Golfo... Mane labiausiai stebina stabdžių sistemos komponentai - stabdžių diskai iš Peugeot 106 GTI, priekiniai suportai nuo Calibros, galiniai nuo ketvirto Golfo, o renkinio trosas iš Opel Vivaro. Žodžiu, visiškas bardakas.
Galiausiai prieiname prie išvaizdos. Kaip ir po kėbulu, čia visiška netvarka. Nors, Opelis tiesiog paverstas į Rat Rod'ą. Apie ją neturiu ką daugiau pasakyti, tik tiek kad gatvėje šis modelis nelieka nepastebėtas. Geriau grįžkime, prie to, kam šis automobiliukas yra skirtas. Jei prisimenate, jis skirtas dragui. O tiesiojoje jam sekasi visai neblogai - geriausias rezultatas - 11.68s ketvirtyje mylios. Palyginimui, netobulintas Nissan GT-R tokį patį atstumą įveikia per 11.6 sekundės. Taigi, mažasis Kadettas nors ir surinktas iš patvoryje besimėtančių dalių, yra rimtas varžovas tiesiojoje.
Opel - automobilių gamintojas, kuris lietuviams dažniausiai asocijuojasi su rūdimis ir nepatikimumu. Tačiau vokiečiai per savo ilgą gyvavimo istoriją yra pagaminę keletą, į istorijos puslapius įsispaudusių, modelių. Vienas jų - Opel Kadett C.
Šis automobilis buvo gaminamas tarp 1973-79 metų, dabar yra klasika, kurią mėgstama modifikuoti. Dažniausiai pasirenkami tipiški projektai - sužeminama važiuoklė, perdažomas kėbulas, uždedami blizgantys ratai ir tiek. Tačiau aprašomas egzempliorius sulaukė ne vieno radikalaus patobulinimo. Jo donorų eilė stulbinanti: nuo Opel Vivaro iki Mitsubishi Evo VIII. Bet apie viską nuo pradžių.
Savininkas automobilį norėjo naudoti drago lenktynėms, todėl pirmas patobulinimų sulaukęs komponentas - variklis. Žinoma, originalus 1977 metų Kadetto variklis yra niekam tikęs, todėl agregatas buvo paimtas iš Opel Calibros - 2 litrų, 16 vožtuvų su turbina. Bet tai dar ne viskas - variklis buvo perinktas, panaudojant dalis iš Opel Omegos ir Nissan 200SX, Evo VIII. Penkiabėgė greičių dėžė taip pat paimta iš Omegos.Visas šis chaosas generuoja 425ag. Visai neblogai, nors pažiūrėjus į komponentus "ant popieriaus", šis variklis turėjo sprogti, dar net neužkurtas.
Važiuoklėje dar didesnis chaosas - reduktorius pasiskolintas iš Jaguar MK.2, o galinė važiuoklė iš Reliant Scimitar (?). Gale panaudoti universalūs AVO firmos amortizatoriai, priekyje - nuo pirmos kartos Golfo... Mane labiausiai stebina stabdžių sistemos komponentai - stabdžių diskai iš Peugeot 106 GTI, priekiniai suportai nuo Calibros, galiniai nuo ketvirto Golfo, o renkinio trosas iš Opel Vivaro. Žodžiu, visiškas bardakas.
Galiausiai prieiname prie išvaizdos. Kaip ir po kėbulu, čia visiška netvarka. Nors, Opelis tiesiog paverstas į Rat Rod'ą. Apie ją neturiu ką daugiau pasakyti, tik tiek kad gatvėje šis modelis nelieka nepastebėtas. Geriau grįžkime, prie to, kam šis automobiliukas yra skirtas. Jei prisimenate, jis skirtas dragui. O tiesiojoje jam sekasi visai neblogai - geriausias rezultatas - 11.68s ketvirtyje mylios. Palyginimui, netobulintas Nissan GT-R tokį patį atstumą įveikia per 11.6 sekundės. Taigi, mažasis Kadettas nors ir surinktas iš patvoryje besimėtančių dalių, yra rimtas varžovas tiesiojoje.