REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Opel - automobilių gamintojas, kuris lietuviams dažniausiai asocijuojasi su rūdimis ir nepatikimumu. Tačiau vokiečiai per savo ilgą gyvavimo istoriją yra pagaminę keletą, į istorijos puslapius įsispaudusių, modelių. Vienas jų - Opel Kadett C.



Šis automobilis buvo gaminamas tarp 1973-79 metų, dabar yra klasika, kurią mėgstama modifikuoti. Dažniausiai pasirenkami tipiški projektai - sužeminama važiuoklė, perdažomas kėbulas, uždedami blizgantys ratai ir tiek. Tačiau aprašomas egzempliorius sulaukė ne vieno radikalaus patobulinimo. Jo donorų eilė stulbinanti: nuo Opel Vivaro iki Mitsubishi Evo VIII. Bet apie viską nuo pradžių.


Savininkas automobilį norėjo naudoti drago lenktynėms, todėl pirmas patobulinimų sulaukęs komponentas - variklis. Žinoma, originalus 1977 metų Kadetto variklis yra niekam tikęs, todėl agregatas buvo paimtas iš Opel Calibros - 2 litrų, 16 vožtuvų su turbina. Bet tai dar ne viskas - variklis buvo perinktas, panaudojant dalis iš Opel Omegos ir Nissan 200SX, Evo VIII. Penkiabėgė greičių dėžė taip pat paimta iš Omegos.Visas šis chaosas generuoja 425ag. Visai neblogai, nors pažiūrėjus į komponentus "ant popieriaus", šis variklis turėjo sprogti, dar net neužkurtas.


Važiuoklėje dar didesnis chaosas - reduktorius pasiskolintas iš Jaguar MK.2, o galinė važiuoklė iš Reliant Scimitar (?). Gale panaudoti universalūs AVO firmos amortizatoriai, priekyje - nuo pirmos kartos Golfo... Mane labiausiai stebina stabdžių sistemos komponentai - stabdžių diskai iš Peugeot 106 GTI, priekiniai suportai nuo Calibros, galiniai nuo ketvirto Golfo, o renkinio trosas iš Opel Vivaro. Žodžiu, visiškas bardakas.


Galiausiai prieiname prie išvaizdos. Kaip ir po kėbulu, čia visiška netvarka. Nors, Opelis tiesiog paverstas į Rat Rod'ą. Apie ją neturiu ką daugiau pasakyti, tik tiek kad gatvėje šis modelis nelieka nepastebėtas. Geriau grįžkime, prie to, kam šis automobiliukas yra skirtas. Jei prisimenate, jis skirtas dragui. O tiesiojoje jam sekasi visai neblogai - geriausias rezultatas - 11.68s ketvirtyje mylios. Palyginimui, netobulintas Nissan GT-R tokį patį atstumą įveikia per 11.6 sekundės. Taigi, mažasis Kadettas nors ir surinktas iš patvoryje besimėtančių dalių, yra rimtas varžovas tiesiojoje.



Opel - automobilių gamintojas, kuris lietuviams dažniausiai asocijuojasi su rūdimis ir nepatikimumu. Tačiau vokiečiai per savo ilgą gyvavimo istoriją yra pagaminę keletą, į istorijos puslapius įsispaudusių, modelių. Vienas jų - Opel Kadett C.



Šis automobilis buvo gaminamas tarp 1973-79 metų, dabar yra klasika, kurią mėgstama modifikuoti. Dažniausiai pasirenkami tipiški projektai - sužeminama važiuoklė, perdažomas kėbulas, uždedami blizgantys ratai ir tiek. Tačiau aprašomas egzempliorius sulaukė ne vieno radikalaus patobulinimo. Jo donorų eilė stulbinanti: nuo Opel Vivaro iki Mitsubishi Evo VIII. Bet apie viską nuo pradžių.


Savininkas automobilį norėjo naudoti drago lenktynėms, todėl pirmas patobulinimų sulaukęs komponentas - variklis. Žinoma, originalus 1977 metų Kadetto variklis yra niekam tikęs, todėl agregatas buvo paimtas iš Opel Calibros - 2 litrų, 16 vožtuvų su turbina. Bet tai dar ne viskas - variklis buvo perinktas, panaudojant dalis iš Opel Omegos ir Nissan 200SX, Evo VIII. Penkiabėgė greičių dėžė taip pat paimta iš Omegos.Visas šis chaosas generuoja 425ag. Visai neblogai, nors pažiūrėjus į komponentus "ant popieriaus", šis variklis turėjo sprogti, dar net neužkurtas.


Važiuoklėje dar didesnis chaosas - reduktorius pasiskolintas iš Jaguar MK.2, o galinė važiuoklė iš Reliant Scimitar (?). Gale panaudoti universalūs AVO firmos amortizatoriai, priekyje - nuo pirmos kartos Golfo... Mane labiausiai stebina stabdžių sistemos komponentai - stabdžių diskai iš Peugeot 106 GTI, priekiniai suportai nuo Calibros, galiniai nuo ketvirto Golfo, o renkinio trosas iš Opel Vivaro. Žodžiu, visiškas bardakas.


Galiausiai prieiname prie išvaizdos. Kaip ir po kėbulu, čia visiška netvarka. Nors, Opelis tiesiog paverstas į Rat Rod'ą. Apie ją neturiu ką daugiau pasakyti, tik tiek kad gatvėje šis modelis nelieka nepastebėtas. Geriau grįžkime, prie to, kam šis automobiliukas yra skirtas. Jei prisimenate, jis skirtas dragui. O tiesiojoje jam sekasi visai neblogai - geriausias rezultatas - 11.68s ketvirtyje mylios. Palyginimui, netobulintas Nissan GT-R tokį patį atstumą įveikia per 11.6 sekundės. Taigi, mažasis Kadettas nors ir surinktas iš patvoryje besimėtančių dalių, yra rimtas varžovas tiesiojoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų