REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatos girdime apie prastą PSA koncerno finansinę situaciją, tačiau tai netrukdo Peugeot arba Citroen kompanijoms dalyvauti automobilių sporto varžybose. Nors Peugeot nusprendė pasitraukti iš ilgųjų nuotolių lenktynių, tačiau prancūzai jas iškeitė į vieną sunkiausių maratonų pasaulyje - Dakaro ralį. 
Peugeot prie naujojo bolido išvaizdos padirbėjo kaip reikiant, tačiau iki šiol taip ir nežinojome tikslių techninių visureigio charakteristikų, kurias prancūzai paskelbė šiandien.
„Team Peugeot Total“ komanda artėjančiame Dakaro ralyje dalyvaus su gausiai patobulintu 2008 padidinto pravažumo automobiliu, kuris su standartiniu modeliu greičiausiai nebeturi nieko bendra, išskyrus pavadinimą.
Įdomu yra tai, kad 20008 DKR yra varomas ne visais, bet tik galiniais ratais. Aha, prancūzai bandys sudėtingiausią maratoną pasaulyje su visureigiu, kuris yra varomas tik galiniais ratais. Tačiau, tai dar ne viskas.
Peugeot į naująjį bolidą sumontavo labai galingą dyzelinį variklį. Dvejomis turbinomis aprūpintas dyzelinis agregatas išvysto 340 arklio galių ir 800 NM sukimo momentą.


























































Peugeot 2008 DKR
Variklis: V6 Bi-turbo dyzelis/ 2,993cc
Galia: 340hp @ 5,000 rpm
Sukimo momentas: 800 NM esant 5,000 aps/min
Transmisija: Šešių bėgių mechaninė, galiniai varomieji ratai
Priekinė pakaba: Dvigubos svirtys
Galinė pakaba: Dvigubos svirtys
Stabdžiai: Keturių stūmoklių suportai / 355mm skersmens diskai priekyje ir gale
Ratlankiai: Iš aliuminio pagaminti, dviejų dalių 17 x 8.5
Padangos: Michelin 37/12.5 x 17
Svoris (Kg) N/D
0-100 km/h: N/D
Maksimalus greitis: 200 km/val.

Nuolatos girdime apie prastą PSA koncerno finansinę situaciją, tačiau tai netrukdo Peugeot arba Citroen kompanijoms dalyvauti automobilių sporto varžybose. Nors Peugeot nusprendė pasitraukti iš ilgųjų nuotolių lenktynių, tačiau prancūzai jas iškeitė į vieną sunkiausių maratonų pasaulyje - Dakaro ralį. 
Peugeot prie naujojo bolido išvaizdos padirbėjo kaip reikiant, tačiau iki šiol taip ir nežinojome tikslių techninių visureigio charakteristikų, kurias prancūzai paskelbė šiandien.
„Team Peugeot Total“ komanda artėjančiame Dakaro ralyje dalyvaus su gausiai patobulintu 2008 padidinto pravažumo automobiliu, kuris su standartiniu modeliu greičiausiai nebeturi nieko bendra, išskyrus pavadinimą.
Įdomu yra tai, kad 20008 DKR yra varomas ne visais, bet tik galiniais ratais. Aha, prancūzai bandys sudėtingiausią maratoną pasaulyje su visureigiu, kuris yra varomas tik galiniais ratais. Tačiau, tai dar ne viskas.
Peugeot į naująjį bolidą sumontavo labai galingą dyzelinį variklį. Dvejomis turbinomis aprūpintas dyzelinis agregatas išvysto 340 arklio galių ir 800 NM sukimo momentą.


























































Peugeot 2008 DKR
Variklis: V6 Bi-turbo dyzelis/ 2,993cc
Galia: 340hp @ 5,000 rpm
Sukimo momentas: 800 NM esant 5,000 aps/min
Transmisija: Šešių bėgių mechaninė, galiniai varomieji ratai
Priekinė pakaba: Dvigubos svirtys
Galinė pakaba: Dvigubos svirtys
Stabdžiai: Keturių stūmoklių suportai / 355mm skersmens diskai priekyje ir gale
Ratlankiai: Iš aliuminio pagaminti, dviejų dalių 17 x 8.5
Padangos: Michelin 37/12.5 x 17
Svoris (Kg) N/D
0-100 km/h: N/D
Maksimalus greitis: 200 km/val.

REKLAMA

Galerija :



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų