REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įsibėgėjus lapkričiui, Ferrari bolidas, kurio galią šiltuoju metų sezonu galėjo išbandyti kiekvienas lietuvis, patraukė į pietus. Visą žiemą šis gražuolis važinės Tenerifės gatvėmis. Tačiau kol pasieks Tenerifę, Ferrari 360 Spider žada aplankyti ne vieną super automobilių gerbėjams svarbią vietą: Vokietijos autobanus, Maranelą, Ferrari muziejų, garsiąją Formulės 1 trasą Monake ir pan.
Kelionės dalyviai, sportinių automobilių entuziastai Rokas Markevičius ir Kiril Ososov, apžvelgia pirmąjį Ferrari sezoną ir pasakoja, kaip kilo mintis pakeliauti po Europą.
Vairuotojų įspūdžiai
Pirmasis sezonas buvo intensyvus: 4 šalys, daugiau nei 50 renginių, virš 1000 klientų. Pramogos dovanų kuponus platinančios įmonės LaisvalaikioDovanos.lt atstovė Vaida Sindaravičiūtė džiaugiasi, kad abejingų klientų nebūna: vieniems patinka automobilio išvaizda, tuo, kaip aplinkiniai reaguoja kelyje. Kiti nustemba, kad salonas gana asketiškas. Visiems patinka įspūdingas variklio gaudesys, ypač važiuojant Geležinio Vilko gatvės tuneliu. Dauguma klientų pirmą kartą važiuoja kabrioletu, kiti nustemba, kad nėra galinių sėdynių. Žinoma, 400 AG variklis taip pat džiugina kiekvieną.
Pusiau automatinė F1 transmisija, jos valdymas ir adaptacija važiavimo sąlygoms vairuotojams kelia daug klausimų. Daug klientų nustemba pamatę tik du pedalus. Jie įsivaizduoja, kad sportiški automobiliai būna tik su įprasta greičių dėže. Jiems paaiškiname, kad Formulėje 1 irgi tik du pedalai ir tuo metu F1 greičių dėžės veikimo principas buvo lygiai toks pat, – klientų įspūdžius vardija pramogos organizatoriai. – Kiti galvoja, kad sėda prie raketos šturvalo ir tuoj skris, tačiau didžiausias Ferrario privalumas ne variklio galia, bet tai, kaip tarpusavyje dera visi automobilio komponentai:  variklis, greičių dėžė, pakaba, padangos, aerodinamika, išvaizda, garsas, suformuotas įvaizdis ir visa kita, kas leidžia vairuojant tokią mašiną jausti visišką laisvę ir dominavimą.

Įsibėgėjus lapkričiui, Ferrari bolidas, kurio galią šiltuoju metų sezonu galėjo išbandyti kiekvienas lietuvis, patraukė į pietus. Visą žiemą šis gražuolis važinės Tenerifės gatvėmis. Tačiau kol pasieks Tenerifę, Ferrari 360 Spider žada aplankyti ne vieną super automobilių gerbėjams svarbią vietą: Vokietijos autobanus, Maranelą, Ferrari muziejų, garsiąją Formulės 1 trasą Monake ir pan.
Kelionės dalyviai, sportinių automobilių entuziastai Rokas Markevičius ir Kiril Ososov, apžvelgia pirmąjį Ferrari sezoną ir pasakoja, kaip kilo mintis pakeliauti po Europą.
Vairuotojų įspūdžiai
Pirmasis sezonas buvo intensyvus: 4 šalys, daugiau nei 50 renginių, virš 1000 klientų. Pramogos dovanų kuponus platinančios įmonės LaisvalaikioDovanos.lt atstovė Vaida Sindaravičiūtė džiaugiasi, kad abejingų klientų nebūna: vieniems patinka automobilio išvaizda, tuo, kaip aplinkiniai reaguoja kelyje. Kiti nustemba, kad salonas gana asketiškas. Visiems patinka įspūdingas variklio gaudesys, ypač važiuojant Geležinio Vilko gatvės tuneliu. Dauguma klientų pirmą kartą važiuoja kabrioletu, kiti nustemba, kad nėra galinių sėdynių. Žinoma, 400 AG variklis taip pat džiugina kiekvieną.
Pusiau automatinė F1 transmisija, jos valdymas ir adaptacija važiavimo sąlygoms vairuotojams kelia daug klausimų. Daug klientų nustemba pamatę tik du pedalus. Jie įsivaizduoja, kad sportiški automobiliai būna tik su įprasta greičių dėže. Jiems paaiškiname, kad Formulėje 1 irgi tik du pedalai ir tuo metu F1 greičių dėžės veikimo principas buvo lygiai toks pat, – klientų įspūdžius vardija pramogos organizatoriai. – Kiti galvoja, kad sėda prie raketos šturvalo ir tuoj skris, tačiau didžiausias Ferrario privalumas ne variklio galia, bet tai, kaip tarpusavyje dera visi automobilio komponentai:  variklis, greičių dėžė, pakaba, padangos, aerodinamika, išvaizda, garsas, suformuotas įvaizdis ir visa kita, kas leidžia vairuojant tokią mašiną jausti visišką laisvę ir dominavimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari pramoga itin domina suomius


Raudonasis super automobilis taip pat traukia ir aplinkinių dėmesį. Jie palydi žvilgsniu, kelia nykštį į viršų, fotografuoja, mojuoja ir garsiai sako komplimentus. Tačiau daugiau problemų kyla, kai vairuotojai dairosi į veidrodėlį, kad apžiūrėtų automobilį, ir neseka situacijos kelyje priešais save. Mūsų klientams paaiškiname, kad vairuojant Ferrari būtų pasiruošę netikėtumams, – šypsosi Ferrari savininkai.
Tačiau ne tik maloni kitų vairuotojų reakcija lydi šalia važiuojantį Ferrari. Nemažai vairuotojų, ko gero bandydami parodyti savo vairuojamo automobilio galimybes, stengiasi aplenkti Ferrarį, nepaisydami kelių eismo taisyklių ir elgdamiesi neatsakingai.
Klientų skirtumai
Lygindami lietuvių, latvių, estų ir suomių vairuotojus, LaisvalaikioDovanos.lt atstovė labiausiai išskiria suomius: Nemaža dalis sutiktų vairuotojų iš Suomijos savo garaže turi amerikietišką ar išskirtinį europietišką savaitgalio automobilį. Tačiau jiems smalsu pavairuoti būtent Ferrarį, nes jis – suomių svajonė. Nežiūrint į skandinavišką santūrumą, daugiausiai emocijų vairuojant taip pat linkę rodyti suomiai.

REKLAMA

Ferrari Vilniaus gatvese


Aiškesnį skirtumą galima įžvelgti tarp klientų, pirkusių pramogą sau nuo gavusių dovanų. Pirkę sau labiau linkę rizikuoti, jie bando atrasti mašinos galimybes. O gavę dovanų klientai ateina šventiškai nusiteikę, dažniausiai – su didele kompanija draugų ar šeimos narių ir į Ferrari žiūri kaip į elegantišką dovaną, su kuria stengiasi elgtis pagarbiai.
Jaunimas taip pat labiau nori spausti”: Kartais atrodo, kad tik pagreitis juos tedomina, – jaunuolių vairavimo subtilumus pristato pašnekovai.  Vyresnė publika daugiau atkreipia dėmesį į išskirtinumus, ieško panašumų ir skirtumų su jų praktikoje vairuotais automobiliais. Brandesni vairuotojai taip pat labiau suvokia jiems tenkančią atsakomybę.
Moterys sudaro iki 10 % klientų visose šalyse, jos yra atsargesnės už vyrus: Moterys, kaip ir kasdien keliuose, važiuoja daug atsargiau ir labiau kreipia dėmesį į dizainą, nei į technines charakteristikas, – šypsosi pramogos instruktoriai.
Kelionė po Europą
Pabaigus pirmąjį sezoną, Ferrari pramogos organizatoriams kilo mintis pratęsti šiltąjį sezoną. Atsivertus Europos žemėlapį nesunku atrasti piečiausią jos tašką – Kanarų salas. Norint iš Lietuvos jas pasiekti automobiliu, reikia sausuma nuvažiuoti bemaž 4000 km ir vėliau 1500 km plaukti keltu. Tenka pravažiuoti visą Vakarų Europą.  Tada ir kilo mintis pakeliui aplankyti automobilių sporto gerbėjų pamėgtas vietas. Kelionės dalyvių laukia 10 dienų trasoje, iš kurių aštuonias dienas važiuos, o dvi – plauks keltu.

REKLAMA
REKLAMA

Ferrari Vilniaus gatvese_2


Kaip pasakoja LaisvalaikioDovanos.lt atstovė, ne vienas pramogos dalyvis, sėdęs už Ferrari vairo, klausdavo, kokiu greičiu bandėme su Ferrari važiuoti. Lietuvoje nėra tinkamos vietos patirti visą Ferrari greitį, todėl kelionės dalyviai, vos pasiekę pirmąjį kelionės tašką – Vokietijos autobanus, kur greitis nėra ribojamas, žada išpildyti ko gero kiekvieno vairuotojo svajonę – paspausti „kiek eina” bei pasiekti artimą maksimaliam (290 km. / val.) Ferrari greitį.
Trumpam Ferrari sugrįš į Tėvynę
Vėliau kelionės dalyvių maršrutas ves į Ferrari širdį – Maranelą.  Tai Italijos miestelis, kuriame stovi Ferrari gamykla, šalia gamyklos įrengta žiedinių lenktynių Fiorano trasa, skirta super automobilių bei Formulių bandymams, o visas miestelis tiesiog alsuoja Ferrari dvasia:  viešbučiai papuošti garsių lenktynininkų nuotraukomis, Formulių bei kitų automobilių detalėmis, pastatai raudonos spalvos, o prie kiekvieno namo siūloma išbandyti įvairius Ferrari automobilių modelius.  Maraneloje veikia ir garsus Ferrari istorijos muziejus.
Iš Maranelos Ferrari bolidas judės į Monaką.  Tikriausiai kiekvienas norėtų su Ferrari pravažiuoti senąją Formulės 1 trasą, paklausyti variklio gausmo tunelyje, iš kurio išvažiuodami lenktynininkai, apakinti šviesos, turi tiksliai numatyti stabdymo tašką.
Kelionės dalyviai šypsosi, jog jei Monte Karle Kazino nepraloš visų pinigų, toliau važiuos pro Nicą, Barseloną, Valensiją, Gibraltarą ir Kadiso uoste išplauks į Kanarus.
Iššūkių nebijo
Paklausti, kokie iššūkiai laukia kelyje, Ferrari savininkai sutartinai tvirtina, kad ypatingų netikėtumų nesitiki: „Tolimos kelionės tokiu sąstatu mums nėra naujiena, juk su šiuo bolidu vasarą aplankėm Latviją, Estiją, Suomiją.  Tik nesinorėtų turėti netikėtų techninių problemų dėl kurių rizikuotume nespėti į laivą, bet pasiliekame vienos dienos atsargą nenumatytiems atvejams.  Didžiausias iššūkis – nepramiegoti stotelės Tenerifėje ir nenuplaukti į kitą salą, nes tas pats keltas aplanko daugumą Kanarų salų”, – juokauja kelionės dalyviai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų