REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Penktadienį pavakare startavusiame „300 ežerų ralyje“ favoritai su kaupu atseikėjo įspūdingų reginių į Zarasų kraštą atvykusiems žiūrovams, tačiau kai kurie ekipažai už ovacijas sumokėjo pasiutusiai didelę kainą.
„N40-Egzotika“ komandos lyderis Janis Vorobjovs po skrydžio nuo tramplino legendiniame „Gražutės“ vieškelyje savojo „Mitsubishi Mirage“ nosimi taip rėžėsi į žemę, kad iš bolido radiatoriaus liko tik pavadinimas. Panašu, kad nuo smūgio nukentėjo ir variklis, todėl antrą kartą šiame greičio ruože Latvijos ralio garsenybės sirgaliai neišvydo.
Analogišką klaidą padarė ir Janio globojamas pilotas iš Rusijos – Alexander Gorelov. Jis po to paties tramplino skriejo toktai trajektorija, tarsi būtų dalyvavęs šuolių į tolį varžybose. Deja, nusileidęs statmenai it žvakė, A. Gorelovas su „Mitsubishi EVO X“ padarė bent trejetą kūlversčių ir pažėręs krūvą nuolaužų iš varžybų turėjo pasitraukti.

Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Penktadienį pavakare startavusiame „300 ežerų ralyje“ favoritai su kaupu atseikėjo įspūdingų reginių į Zarasų kraštą atvykusiems žiūrovams, tačiau kai kurie ekipažai už ovacijas sumokėjo pasiutusiai didelę kainą.
„N40-Egzotika“ komandos lyderis Janis Vorobjovs po skrydžio nuo tramplino legendiniame „Gražutės“ vieškelyje savojo „Mitsubishi Mirage“ nosimi taip rėžėsi į žemę, kad iš bolido radiatoriaus liko tik pavadinimas. Panašu, kad nuo smūgio nukentėjo ir variklis, todėl antrą kartą šiame greičio ruože Latvijos ralio garsenybės sirgaliai neišvydo.
Analogišką klaidą padarė ir Janio globojamas pilotas iš Rusijos – Alexander Gorelov. Jis po to paties tramplino skriejo toktai trajektorija, tarsi būtų dalyvavęs šuolių į tolį varžybose. Deja, nusileidęs statmenai it žvakė, A. Gorelovas su „Mitsubishi EVO X“ padarė bent trejetą kūlversčių ir pažėręs krūvą nuolaužų iš varžybų turėjo pasitraukti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

001


Itin apmaudžiai susiklostė ir vieno realiausių pretendentų į „300 ežerų ralio“ nugalėtojus – Vytauto Švedo startas. Išsigydęs vasaros pradžioje patirtą dešinės rankos traumą, „Juta-Bauer Rally Team“ ekipos lyderis buvo susitaikęs su mintimi, kad šiais metais nebekovos dėl čempiono titulo, todėl tiesiog mėgausis greičiu. Deja, viename posūkių kliudęs kelkraštyje tūnojusį akmenį Vytas nulaužė vairuojantį ratą, praradęs automobilio kontrolę galine mašinos dalimi taranavo medį. Kad neatrodytų maža, dar teko pasinaudoti ir gesintuvu, kai užsiplieskė ant įkaitusių stabdžių diskų užlašėjusi alyva...
Gesintuvu pasidarbuoti buvo priverstas ir vienas pajėgiausių Estijos ralio meistrų Kaspar Koitla – dėl kol kas neaiškių priežasčių taip pat užsidegė jo „Mitsubishi EVO IX“ stabdžiai. Iš viso po kvalifikacinių važiavimų ir pirmų keturių greičio ruožų 70 dalyvių sąrašas sutrumpėjo net 12 pozicijų.
Geriausiai ralio pradžia susiklostė kvalifikacijoje nugalėjusiam Martynui Samsonui su Mindaugu Varža: vyrai du ilgiausius (bendras ilgis 51 kilometrai) šių lenktynių „dopus“ ir prieš artimiausius persekiotojus – brolius Žalas – susikrovė 19 sekundžių persvarą.
Trečioje vietoje kol kas Deividas Jocius, lyderiams pralaimintis beveik 41 sekundę. Ketvirtas pirmosios dienos finišą pasiekė „Subaru Impreza WRC“ pilotuojantis Benediktas Vanagas su Greta Germanavičiūte (+ 1 min. 02:13 sek), o penktas – trimis sekundėmis vėliau – svečias iš Estijos Rolandas Murakas. Šeštą vietą užima Ramūnas Čapkauskas.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų