REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neperseniausiai įvykusi elektrinio „Ford Mustang, o tiksliau – „Ford Mustang Mach-E“ premjera praėjo be didesnių incidentų.
Elektromobilių šalininkai džiaugėsi, jog „Ford“ eina elektrifikacijos keliu, užkietėję „Tesla“ fanatikai džiaugėsi, jog jų mylimas gamintojas tapo „Ford“ įkvėpimo šaltiniu. Viskas smagu, viskas šaunu.

Neperseniausiai įvykusi elektrinio „Ford Mustang, o tiksliau – „Ford Mustang Mach-E“ premjera praėjo be didesnių incidentų.
Elektromobilių šalininkai džiaugėsi, jog „Ford“ eina elektrifikacijos keliu, užkietėję „Tesla“ fanatikai džiaugėsi, jog jų mylimas gamintojas tapo „Ford“ įkvėpimo šaltiniu. Viskas smagu, viskas šaunu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Mustang Mach-E


„Ford“ laikydamasi visuotinių automobilių pramonės tendencijų, iš pradžių į prekybą išleido ribotos laidos „Ford Mustang Mach-E First Edition“ versiją, kuri buvo įkainota 61 000 dolerių suma.
Pasirodo, norinčių įsigyti šį elektromobilį būta daugiau negu tikėjosi gamintojas. „Ford“ oficialiai paskelbė, jog visi „First Edition“ ribotos laidos modeliai buvo parduoti. Visi iki vieno.
Gera žinia yra ta, jog galimybė įsigyti šį „Ford“ elektromobilį atsiras kitąmet, bet net ir tada turėsite paskubėti, mat dėl elektromobiliams skirtų baterijų trūkumo „Ford“ pagamins maždaug 50 tūkst. „Mustang Mach-E“ vienetų per metus.
Šiuo metu žinoma, jog standartinės modelio versijos „Ford“ atstovybėse pasirodys 2020 metų rudenį ir kainuos nuo 44 995 dolerių. Vėliau pasirodysiančios: „Mach-E California Route 1“ kainuos 53 500 dolerių, o „sportiška“ modelio versija „Mach-E GT“ kainuos 61 600 dolerių.

REKLAMA

Ford Mustang Mach-E


Kai „Mustang Mach-E“ kitąmet pasirodys rinkoje, vartotojas galės rinktis standartinę ir padidintos talpos akumuliatorių baterijas, galiniais arbai visais varančiais ratais važiuoklę. Pagal WLTP metodiką, pilnai įkrautas akumuliatorius jam leis nuvažiuoti beveik 600 km. Elektros variklių galia sieks 248 KW (337 AG), o sukimo momentas – 565 Nm.
Norintiems karštesnių įspūdžių bus pasiūlyta galingesnė versija „Mustang Mach-E GT“, kurios jėgainės generuojama 465 AG ir 830 Nm trauka leis iki 100 km/h įsibėgėti per mažiau nei 5 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

Ford Mustang Mach-E


„Mach-E“ vairuotojas galės rinktis iš trijų vairavimo režimų – „Whisper“, „Engage“ ir „Unbridled“. Kiekvienas jų išsiskiria specifiniu vairavimo ir energijos vartojimo būdu, dinamikos valdymu ir net specialiai režimui transliuojamu variklio garsu.  „Ford“ didžiuojasi ir įvairiomis sąlygomis išbandyta visų varančiųjų ratų sistema – ji leidžia trauką nepriklausomai paskirstyti priekinei ir galinei ašiai. Važiavimo saugumui ir kokybei užtikrinti „Mach-E“ pasitelkė „Brembo Flexira“ stabdžius ir „MagnaRide“ pakabos sistemą.
Naujajame „Mustang“ debiutuoja naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, kurioje šįkart apsigyveno ir AI modulis, leidžiantis sistemai mokytis ir įsidėmėti vairuotojo preferencijas. Priekinėje „Mach-E“ panelėje į akis krenta 15,5 colių įstrižainės ekranas, kuris leidžia patogiai naudotis nauja „Ford“ SYNC vartotojo sąsaja.
Nors „Mach-E“ kėbulo forma yra kažkas tarpinio tarp kupė ir hečbeko (panašiausias kėbulo tipas – vadinamasis „shooting brake“), jis lengvai talpina 5 keleivius ir bagažą. Ir visi jie jaučiasi važiuojantys „Mustang“ – ne tik dėl smagios dinamikos, bet ir dėl atpažįstamų įstrižų žibintų galiniame bloke bei atsikartojančių įstrižų detalių priekiniame žibintų bloke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Mustang Mach-E


Tyrimai rodo, kad 80 proc. elektromobilių savininkų jų akumuliatorius krauna namuose, todėl „Ford“ pasiūlė penkis kartus įprastos elektros rozetės galią viršijančią sistemą „Ford Connected Wallbox“. Pastaroji leidžia per valandą pakrauti elektromobilį maždaug 62 kilometrų keliui. Kitas sprendimas –naudoti paprastą namų rozetę ir specialų kabelį „Ford Home Charge Cable“, kuris per valandą leis pakrauti elektromobilį 14 km keliui.
Elektromobilio įkrovimo galimybes išplečia prieiga prie „FordPass“ įkrovimo tinklo, plėtojamo drauge su „NewMotion“. „FordPass Connect“ jungtis ir „FordPass“ programėlė leis vartotojams naudotis didžiausiu ir sparčiausiai besiplečiančiu Europoje įkrovimo stotelių tinklu, kuriame jau dabar yra 125 tūkst. stotelių 21-oje šalyje.
„Ford“ taip pat yra tarptautinio IONITY konsorciumo narys. IONITY iki 2020 metų Europoje ketina įrengti 400 įkrovimo stočių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų