REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Norint pratęsti gamintojo pirmavimą 2 Litrų GT klasėje Porsche pradėjo kurti naują automobilį 1963. Šį sprendimą įtakojo naujų modelių iš Abarth ir Alfa Romeo pristatymas. Porsche flagmanas 1962 metais buvo 356 Carrera 2, kuris turėjo dviejų litrų 16 vožtuvų boxer tipo opozicinį variklį. Iš esmės tai buvo keliams skirtas modelis su keletu patobulinimų, kurie pagal Vokiečių gamintoją turėjo paversti automobilį stipriu varžovu naujosioms Italų pajegoms.
Tam, kad praeiti holmolaogaciją reikėjo pagaminti bent 100 vienetų naujųjų automobilių per 12 mėnesių. Tam reikėjo keliui paruoštos versijos, nes buvo mažai tikėtina, jog pavyks parduoti tokį kiekį pilnai lenktynėms paruoštų bolidų.


Teko pradėti nuo tuščio lapo, nes senesnių modelių kėbulo konstrukcija buvo per daug sudėtinga ir brangi masinei gamybai. Taigi iš senojo Porsche liko tik viduryje pozicionuojamas variklis, kuris anksščiau buvo lenktyninių gamintojo modelių išskirtinumas. Kėbulo medžiagai pasirinktas stiklo audinys, sustiprintas plieninio rėmo. Tai buvo ilgos šios konstrukcijos eros pradžia.


Kėbulo dizainą kūrė Ferry 'Butzi' Porsche, Ferdinando Porche anūkas. Jis panaudojo keletą dizaino elementų iš senojo 718 Coupe modelio ir sukūrė vieną geriausiai atrodančių transporto priemonių istorijoje. Kėbulų gamyba buvo perkelta į Heinkel gamyklą, kuri tuo metu galėjo pagaminti du kėbulus per dieną. Tai reiškė dvigubai spartesnę modelio gamybą. Nauja modelio konstrukcija teigiamai įtakojo modelio tvirtumą.
Sušlubavus Porsche gamybos planams, naująjį 6 cilindrų opozicinį variklį, kuris buvo skritas greitai į prekybą pasirodysiantiems 901/911 teko pakeisti 4 cilindrų versija iš 356 modelio, kurios galia buvo pakelta iki 180 arklio galių ir nauja greičiu dėže.


Dienos šviesą 'Carrera GTS' išvydo 1963 metų Lapkritį ir iki 1964 metų Balandžio jau turėjo pativrtintą GT klasės homologaciją. Šiandien šis modelis žinomas kaip tiesiog Porsche 904, kuris drąsiai gali būti vadinamas vienu sėkmingiausiu ir kokybiškiausiai sukurtų Porsche automobilių istorijoje. Taip pat jam tenka paskutinio dvigubos paskirties sportinio automobilio, pagaminto Porsche titulas.
Šasi: 906-001
906-001 šasi buvo pirmoji, kuri pradėjo naudoti šešių cilindrų Porsche variklius lenktynėse. Šis automobilis naudojo 904 modelio bazę ir kėbulą su šešių cilindrų opoziciniu varkliu. Dėl nuolatinių testavimų žiemos metu komanda 1965 metais naudojo šį automobilį komandos tikslams. Keli iš didesnių laimėjimų buvo trečioji veita Targa Florio, pirmą vietą savo klasėje vietą Le Mans (tuo metu visi dalyvavę automobiliai turėjo didesnius nei šešių cilindrų variklius).


1966 metais komanda Targo Florio varžyboms beveik visos Porsche komandos treniravosi su šiuo automobiliu. Amerikiečių kompanija GUnnar Racing atrestauravo šį modelį ir 2004 metais per suvažiavimą gavo "geriausio klasėje" apdovanojimą. Visiškai originalus "bolidas" 2004 ir 2006 metais dalyvavo LeMans klasikinių automobilių lenktynėse.
Šasi: 906-002
Tai antrasis Porsche 904/6 gamintas 1964 metų pabaigoje. Atitarnavęs komandai kaip testų ir tobulinimų bandymų automobilis, o 1966 metais šis automobilis buvo parduotas lenktynininkui Michel Weber. Jo rankose šis Porsche lenktyniavo vos keliose lenktynėse, pagrindinis siekis buvo pilnai atrestauruotas automobilis. Šiuo metu šis retas modelis puikuojasi Brazilo rankose.


Šasi: 906-006
Ankstyvais 1965 metų mėnesiais buvo sukurta 904-006 šasi, kuri buvo ketvirtoji 904 šeimoje ir taip pat turėjo šešių cilindrų variklį. Sunku pasakyti ar šiuo automobiliu Porsche komanda važinėjo daug, ar naudojo jį testams ir treniruotėms. Tačiau dėka Vasek Polak šis automobilis dalyvavo Milt Minster lenktynėse 1968 metais. Geriausias pasiekimas - Santa Barbara SCCA Regional varžybų pirmoji vieta. Šiandien Porsche 904/6 savininkas yra Amerikos Porsche kolekcionierius.


Šasi: 906-011
Priešpaskutinis sukurtas Porsche 904/6 buvo naudojamas keliose komandos lenktynėse 1965 metais. Geriausias pasiekimas buvo antroji vieta Course de Cote "hill climb" varžybose legendiniame Mont Ventoux. Bėgant metams šis "bolidas" buvo parduotas Vasek Polak ir dalyvavo SCCA renginiuose su keturių cilindrų varikliu dėl homologacinių reglamentų atitikimo. Aštuntajame dešimtmetyje atuomobilis buvo pilnai restauruotas jau minėtos Gunnar Racing kompanijos iki originalaus stovio. Per vėlesnius metus šis Porsche automobilis buvo naudotas 2009 metų Monterey Historics varžyboms, o 2010 LeMans klasikinių automobilių varžybose.


Galerija:
Šaltinis Ultimate Car Page.



Norint pratęsti gamintojo pirmavimą 2 Litrų GT klasėje Porsche pradėjo kurti naują automobilį 1963. Šį sprendimą įtakojo naujų modelių iš Abarth ir Alfa Romeo pristatymas. Porsche flagmanas 1962 metais buvo 356 Carrera 2, kuris turėjo dviejų litrų 16 vožtuvų boxer tipo opozicinį variklį. Iš esmės tai buvo keliams skirtas modelis su keletu patobulinimų, kurie pagal Vokiečių gamintoją turėjo paversti automobilį stipriu varžovu naujosioms Italų pajegoms.
Tam, kad praeiti holmolaogaciją reikėjo pagaminti bent 100 vienetų naujųjų automobilių per 12 mėnesių. Tam reikėjo keliui paruoštos versijos, nes buvo mažai tikėtina, jog pavyks parduoti tokį kiekį pilnai lenktynėms paruoštų bolidų.


Teko pradėti nuo tuščio lapo, nes senesnių modelių kėbulo konstrukcija buvo per daug sudėtinga ir brangi masinei gamybai. Taigi iš senojo Porsche liko tik viduryje pozicionuojamas variklis, kuris anksščiau buvo lenktyninių gamintojo modelių išskirtinumas. Kėbulo medžiagai pasirinktas stiklo audinys, sustiprintas plieninio rėmo. Tai buvo ilgos šios konstrukcijos eros pradžia.


Kėbulo dizainą kūrė Ferry 'Butzi' Porsche, Ferdinando Porche anūkas. Jis panaudojo keletą dizaino elementų iš senojo 718 Coupe modelio ir sukūrė vieną geriausiai atrodančių transporto priemonių istorijoje. Kėbulų gamyba buvo perkelta į Heinkel gamyklą, kuri tuo metu galėjo pagaminti du kėbulus per dieną. Tai reiškė dvigubai spartesnę modelio gamybą. Nauja modelio konstrukcija teigiamai įtakojo modelio tvirtumą.
Sušlubavus Porsche gamybos planams, naująjį 6 cilindrų opozicinį variklį, kuris buvo skritas greitai į prekybą pasirodysiantiems 901/911 teko pakeisti 4 cilindrų versija iš 356 modelio, kurios galia buvo pakelta iki 180 arklio galių ir nauja greičiu dėže.


Dienos šviesą 'Carrera GTS' išvydo 1963 metų Lapkritį ir iki 1964 metų Balandžio jau turėjo pativrtintą GT klasės homologaciją. Šiandien šis modelis žinomas kaip tiesiog Porsche 904, kuris drąsiai gali būti vadinamas vienu sėkmingiausiu ir kokybiškiausiai sukurtų Porsche automobilių istorijoje. Taip pat jam tenka paskutinio dvigubos paskirties sportinio automobilio, pagaminto Porsche titulas.
Šasi: 906-001
906-001 šasi buvo pirmoji, kuri pradėjo naudoti šešių cilindrų Porsche variklius lenktynėse. Šis automobilis naudojo 904 modelio bazę ir kėbulą su šešių cilindrų opoziciniu varkliu. Dėl nuolatinių testavimų žiemos metu komanda 1965 metais naudojo šį automobilį komandos tikslams. Keli iš didesnių laimėjimų buvo trečioji veita Targa Florio, pirmą vietą savo klasėje vietą Le Mans (tuo metu visi dalyvavę automobiliai turėjo didesnius nei šešių cilindrų variklius).


1966 metais komanda Targo Florio varžyboms beveik visos Porsche komandos treniravosi su šiuo automobiliu. Amerikiečių kompanija GUnnar Racing atrestauravo šį modelį ir 2004 metais per suvažiavimą gavo "geriausio klasėje" apdovanojimą. Visiškai originalus "bolidas" 2004 ir 2006 metais dalyvavo LeMans klasikinių automobilių lenktynėse.
Šasi: 906-002
Tai antrasis Porsche 904/6 gamintas 1964 metų pabaigoje. Atitarnavęs komandai kaip testų ir tobulinimų bandymų automobilis, o 1966 metais šis automobilis buvo parduotas lenktynininkui Michel Weber. Jo rankose šis Porsche lenktyniavo vos keliose lenktynėse, pagrindinis siekis buvo pilnai atrestauruotas automobilis. Šiuo metu šis retas modelis puikuojasi Brazilo rankose.


Šasi: 906-006
Ankstyvais 1965 metų mėnesiais buvo sukurta 904-006 šasi, kuri buvo ketvirtoji 904 šeimoje ir taip pat turėjo šešių cilindrų variklį. Sunku pasakyti ar šiuo automobiliu Porsche komanda važinėjo daug, ar naudojo jį testams ir treniruotėms. Tačiau dėka Vasek Polak šis automobilis dalyvavo Milt Minster lenktynėse 1968 metais. Geriausias pasiekimas - Santa Barbara SCCA Regional varžybų pirmoji vieta. Šiandien Porsche 904/6 savininkas yra Amerikos Porsche kolekcionierius.


Šasi: 906-011
Priešpaskutinis sukurtas Porsche 904/6 buvo naudojamas keliose komandos lenktynėse 1965 metais. Geriausias pasiekimas buvo antroji vieta Course de Cote "hill climb" varžybose legendiniame Mont Ventoux. Bėgant metams šis "bolidas" buvo parduotas Vasek Polak ir dalyvavo SCCA renginiuose su keturių cilindrų varikliu dėl homologacinių reglamentų atitikimo. Aštuntajame dešimtmetyje atuomobilis buvo pilnai restauruotas jau minėtos Gunnar Racing kompanijos iki originalaus stovio. Per vėlesnius metus šis Porsche automobilis buvo naudotas 2009 metų Monterey Historics varžyboms, o 2010 LeMans klasikinių automobilių varžybose.


Galerija:
Šaltinis Ultimate Car Page.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų