REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors naujos kartos Porsche 911 GT3 pastaruoju metu dažniau prisimenamas dėl galimybės užsidegti, tačiau keletas šio modelio gerbėjų nusprendė į 911 GT3 pasižiūrėti atidžiau.
Praėjusiais metais pristatytas Porsche markės deimantas gavo dar niekur nenaudotą keturių pasukamųjų ratų sistemą. Tai nėra naujas išradimas automobilių industrijoje, tačiau iki šiol ne vienas serijinei gamybai paruoštas Porsche markės modelis neturėjo tokios sistemos.
Active rear-wheel steering - taip vadinasi naujoji Porsche sistema. Kaip jinai veikia? Jeigu automobilio greitis neviršija 50 km/val, galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi negu priekiniai. Važiuojant didesniu nei 80 km/val. greičiu, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai.
Norintiems pamatyti kaip iš tikro veikia naujoji Porsche specialistų sukurta sistema, pasižiūrėkite žemiau esantį reportažą. Tačiau, kol dar nespėjote paspausti „Play“ mygtuko, norime priminti, kad Porsche 911 GT3 turi 3.8 litro darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 475 arklio galias ir 438 NM sukimo momentą. Tai leidžia mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.5 sekundės ir pasiekti 315 km/val. maksimalų greitį.

Nors naujos kartos Porsche 911 GT3 pastaruoju metu dažniau prisimenamas dėl galimybės užsidegti, tačiau keletas šio modelio gerbėjų nusprendė į 911 GT3 pasižiūrėti atidžiau.
Praėjusiais metais pristatytas Porsche markės deimantas gavo dar niekur nenaudotą keturių pasukamųjų ratų sistemą. Tai nėra naujas išradimas automobilių industrijoje, tačiau iki šiol ne vienas serijinei gamybai paruoštas Porsche markės modelis neturėjo tokios sistemos.
Active rear-wheel steering - taip vadinasi naujoji Porsche sistema. Kaip jinai veikia? Jeigu automobilio greitis neviršija 50 km/val, galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi negu priekiniai. Važiuojant didesniu nei 80 km/val. greičiu, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai.
Norintiems pamatyti kaip iš tikro veikia naujoji Porsche specialistų sukurta sistema, pasižiūrėkite žemiau esantį reportažą. Tačiau, kol dar nespėjote paspausti „Play“ mygtuko, norime priminti, kad Porsche 911 GT3 turi 3.8 litro darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 475 arklio galias ir 438 NM sukimo momentą. Tai leidžia mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.5 sekundės ir pasiekti 315 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų