REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol gruodžio 30-osios popietę dauguma lietuvių skubėjo į prekybos centrus ruošdamiesi naujametinei šventei, už daugiau nei 10 000 kilometrų Pietų Amerikoje lietuviškoji Antano Juknevičiaus „CRAFT Bearings“ komanda ruošėsi ne vakarėliui, o kelionei į už keliasdešimties kilometrų nuo Paragvajaus sostinės įsikūrusią bandymų trasą, kur lenktyninis lietuvių „Overdrive Hilux“ šiuo metu išbandomas kovinėmis sąlygomis.  
Kartu su 4-iais „South Racing“ komandos „Toyota“ bei „Ford“ bolidais, Antanas Juknevičius suka ratus specialioje trasoje, imituojančioje visus įmanomus Pietų Amerikos dangos tipus. Testai tokiomis sąlygomis itin svarbūs, ypač po nemalonaus siurprizo „CRAFT Bearings“ komandos mechanikams pirmąją dieną anapus Atlanto.

Kol gruodžio 30-osios popietę dauguma lietuvių skubėjo į prekybos centrus ruošdamiesi naujametinei šventei, už daugiau nei 10 000 kilometrų Pietų Amerikoje lietuviškoji Antano Juknevičiaus „CRAFT Bearings“ komanda ruošėsi ne vakarėliui, o kelionei į už keliasdešimties kilometrų nuo Paragvajaus sostinės įsikūrusią bandymų trasą, kur lenktyninis lietuvių „Overdrive Hilux“ šiuo metu išbandomas kovinėmis sąlygomis.  
Kartu su 4-iais „South Racing“ komandos „Toyota“ bei „Ford“ bolidais, Antanas Juknevičius suka ratus specialioje trasoje, imituojančioje visus įmanomus Pietų Amerikos dangos tipus. Testai tokiomis sąlygomis itin svarbūs, ypač po nemalonaus siurprizo „CRAFT Bearings“ komandos mechanikams pirmąją dieną anapus Atlanto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antanas Juknevičius


„Stengiamės automobilį įmesti į kuo daugiau skirtingų situacijų, kad pamatytume sistemų veiklą sunkiausiomis sąlygomis. Pirmųjų ratų metu viskas atrodo puikiai, tiek variklis, tiek važiuoklė veikia be priekaištų“, - džiaugėsi labiausiai patyręs Dakaro lietuvis A. Juknevičius. „Dar turime nemažai laiko, išbandysime įvairius nustatymus, dalinamės informacija ir su kolegomis iš „South Racing“, kurie susidomėjo mūsų automobilio patobulinimais. Trumpai drūtai, likusios dienos planas – spausti automobilį ir stebėti, kaip jis atlaiko apkrovas.
Paskutinioji 2016-ųjų diena Dakaro ralio dalyviams taip pat nebus itin šventiška – jų laukia administracinės ir techninės komisijos, organizatorių brifingas. Po specialistų apžiūros, lenktyniniai automobiliai bus uždaryti į uždarą parką, kur jie bus iki pat Dakaro starto podiumo sausio 1-ąją.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų