Motyvacija
„Viskas prasidėjo dar 2004 metais, kai gimtadienio proga gavau beveik naują „Volkswagen Passat“. Kadangi mano tėtis dievina vokiškus automobilius, aš nuo jo labai toli neatsilikdavau. Penkerius metus kiekvieną mielą dieną važinėdavau su tėčio dovanotu „Passat“ ir nesukau dėl to galvos.
Tačiau visos gražios istorijos kažkada turi baigtis. 2009 metais mano „Passatas“ netikėtai užsidegė, o aš galėjau tik stebėti kaip penkerių metų darbas ir investicijos pradingsta ugnies liepsnose. Vis dėlto tėtis mane išmokė, jog nereikia žiūrėti į praeitį - taip ir padariau.
Tol kol turėjau „Passat'ą“, susipažinau su daugybe puikių žmonių, kurie man vėliau padėjo įgyvendinti naujausią mano projektą „Audi A6“.“
„Surasti kas pakeis sudegusį „Passat“ nebuvo lengva. Buvau įsigijęs keletą „Honda“ markės automobilių, tačiau man jie niekaip neprilipo. Vieną dieną supratau, jog noriu kažko praktiško, stilingo, komfortiško ir prabangaus.
Daugelis man pradėjo siūlyti visureigį, tačiau neįsivaizdavau savęs tokiuose dideliuose automobiliuose. Niekas mūsų šalyje nevažinėja su „Nissan Juke“ mažyliais. Jeigu nori visureigio, dairaisi į „Chevrolet“ ar „Jeep“ firmų gaminius.“
„Kai prieš tris metus persikrausčiau į Niujorką, mane tėvai įtikino, jog šiame mieste man nereikia automobilio. Juk visą miestą yra apraizgęs viešojo transporto tinklas. Vis dėlto pagyvenęs mieste pusantrų metų supratau, jog būdamas automobilių entuziastas be šių transporto priemonių negaliu gyventi. Tada ir prasidėjo mano automobilio paieškos.
Iš pradžių žiūrėjau ir į antros kartos „Golf“, „Volkswagen Touareg“, bet gatvėje visada mano akys užkliūdavo už elegantiškosios Audi A6“.“
„Kai nusprendžiau, jog pirksiu būtent šį automobilį, pradėjau jo paieškas, kurios užtruko maždaug penkis mėnesius. Vis dėlto tokios ilgos paieškos pasiteisino su kaupu, nes įsigijau puikios būklės, 2006 metais pagamintą „Audi A6“ su „S Line“ paketu ir aštuonių cilindrų motoru.
Pirmoji modifikacija buvo orinė pakaba. Iš seniau žinojau jos privalumus, todėl net nedvejojau dėl šio patobulinimo. Vėliau sekė ratlankių paieška, kuri mane labai išsekino.
Nors pasiūla buvo tikrai didelė, tačiau neradau nieko kas tiesiog priliptų prie automobilio eksterjero. Iki šiol džiaugiuosi pas draugą garaže radęs „Carlsson“ firmos ratus, kuriuos jis man pardavė už pakankamai juokingą kainą.“
„Daugiau modifikacijų jis kol kas neturi, nes mano projektas tik įsibėgėja. Kaip aš mėgstu sakyti - „Phase 1 is completed“. Ateityje planuoju užsisakyti „Audi RS6“ apdailą, interjero detales. Vėliau greičiausiai pakeisiu orinės važiuoklės konfigūracija ir lengvo lydinio ratlankius.“