REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį savaitgalį Formulės-1 karavanas keliauja į Kanadą, kurioje greičiausiai vėl išvysime Mercedes komandos dominavimą. Jeigu esate ištikimas Formulės-1 gerbėjas, norime jums parodyti nuostabų „On-Board“ vaizdo klipą, kuris buvo užfiksuotas 1978 metais, Kanados didžiojo prizo metu.
Žemiau išvysite Patrick'o Depailler pasirodymą sėdint už Tyrrell 008 bolido vairo. Kas čia tokio ypatingo? Pirmiausia reikėtų pasakyti, kad aštuntame dešimtmetyje Formulės-1 bolidai turėjo mechaninę pavarų dėžę, neturėjo vairo stiprintuvo ar stabilumo kontrolės, o kiekvienas akceleratoriaus paspaudimas pažadindavo 500 arklio galių monstrą, kuris ratus prasukdavo nuolatos.
Pasižiūrėkite patys ir suprasite, kad anksčiau aukščiausio lygio lenktynininkai turėdavo ne tik turtingų rėmėjų, bet ir talento, kuris padėdavo jiems laimėti varžybas.

Šį savaitgalį Formulės-1 karavanas keliauja į Kanadą, kurioje greičiausiai vėl išvysime Mercedes komandos dominavimą. Jeigu esate ištikimas Formulės-1 gerbėjas, norime jums parodyti nuostabų „On-Board“ vaizdo klipą, kuris buvo užfiksuotas 1978 metais, Kanados didžiojo prizo metu.
Žemiau išvysite Patrick'o Depailler pasirodymą sėdint už Tyrrell 008 bolido vairo. Kas čia tokio ypatingo? Pirmiausia reikėtų pasakyti, kad aštuntame dešimtmetyje Formulės-1 bolidai turėjo mechaninę pavarų dėžę, neturėjo vairo stiprintuvo ar stabilumo kontrolės, o kiekvienas akceleratoriaus paspaudimas pažadindavo 500 arklio galių monstrą, kuris ratus prasukdavo nuolatos.
Pasižiūrėkite patys ir suprasite, kad anksčiau aukščiausio lygio lenktynininkai turėdavo ne tik turtingų rėmėjų, bet ir talento, kuris padėdavo jiems laimėti varžybas.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų