REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Liqui Moly Racing“ komandos paskelbtos paieškos po truputį įsibėgėja – po pirmosios užduoties iš daugiau kaip 600 dalyvių liko mažiau nei penkios dešimtys, tačiau ir pastarųjų tarpe projekto organizatoriai mato vos keletą perspektyvų.
„Sukurkite video prisistatymo filmuką, turite savaitę laiko“, - taip iš esmės skambėjo pirmosios užduoties tekstas savo ateitį su lenktynėmis sieti ketinantiems jaunuoliams. Savaitė laiko sukurti mėgėjiškam filmukui - nei daug, nei mažai, tačiau organizatorių rodomas pavyzdys, kuriame žymesni Europos medijos veidai duoda praktinius patarimus, kartelę šiek tiek pakėlė. „Bent jau taip galvojome mes – Vince Knight, vieno iš „Drift-Allstars“, „Top Gear Magazine“ ir panašių video kūrėjų per plauką išvengė areštinės filmuodamas patarimą „Atleto“ dalyviams, o aš pats kabarojausi ant Vingio parko estrados, kad tikrąją žodžio prasme pakeltume kartelę“, - pasakoja projekto kuratorius Linas Ramoška. „Tyčia neieškojau ir nežiūrėjau, kas yra įkeliama ir atsiunčiama mums, kad nesusidaryčiau išankstinės nuomonės, tačiau mano ramybę sudrumstė Dainius Matijošaitis – vienas iš mūsų teisėjų. Po nesėkmingų lenktynių Estijoje, Dainius užklydo į „Youtube“ ir iš eilės peržvelgė visus prisistatymus. Pasidžiaugiau, jog tai jam labai pakėlė nuotaiką ir numalšino varžybų kartėlį, tačiau pačiam pradėjus žiūrėti, toks laimingas nebuvau. Yra tikrai kūrybingų prisistatymų, tačiau jie nesudaro didesnės dalies visumos“, - tęsia Linas.
Sprendimas duoti pirmąją užduotį visiems 600+ projekto dalyvių buvo priimtas po registracijos anketų peržiūros – organizatoriai nusprendė nespręsti vien iš dalyvių postringavimų apie jų atsidavimą, o pamatyti tą realybėje. Taip iš 632 pasiekta mažiau nei 50 dalyvių. Projekto pagrindinėje veikloje dalyvaus ir varžysis 10-12 stipriausiųjų.
„Po to, kai visi dalyviai patalpino savo prisistatymus, pradėjome stebėti, ar jie dirba su jų platinimu ir viešinimu – tą nesunkiai parodo „Youtube“ peržiūrų skaičius, tačiau mes norėjome stebėti ir pastangas, o sprendimų buvo tikrai įvairių. Kai kas juos tiesiog įsidėjo į savo asmenines „Facebook“ paskyras, kai kurie dalyviai susikūrė savo kaip atleto paskyras „Facebook“ ir pradėjo rinkti savo fanus, bei dalinosi su jais savo prisistatymu. Vienu atveju pastebėjome, jog dalyvis savo prisistatymą įkėlė į komandos, kuriai atstovauja profilį ir net nusipirko reklamos paketą, kas tikrai leido jam pasiekti didesnę auditoriją“, - toliau dalinasi Linas.
Praūžus dalinimosi savaitei, projekto organizatoriai nusprendė iš tiesų patikrinti dalyvių atsidavimą ir neišleidę jokios žinutės apie tolimesnę eigą, toliau stebėjo interneto platybes. „Išleisti savo prisistatymą tada kai liepta ir tada kai tai padaro visi – paprasta ir aišku, tačiau dideliame sraute, jos matomumas mažokas. Toliau dirbti su jo viešinimu, nes rezultatas juk iš esmės yra didesnis Jūsų viešumas – šis riešutėlis buvo įkandamas vos keletui dalyvių, o tai puikiai pademonstruoja dalyvio nusiteikimą iš tiesų atstovauti savo rėmėją. Nereta problema Lietuvoje, kalbant apie paramą sportui ir yra susijusi su tęstinumo trūkumu – dalyviai gauna paramą, pasidarbuoja mėnesį kitą ir pamiršta šią pareigą, nors ji iš esmės būtina ilgamečiam kontraktui užsitikrinti. Pasitikrinome kiek dalyvių tą suprato patys, kitiems to dar teks pasimokyti“.
Laimingųjų dešimtuką ar dvyliktuką „Liqui Moly Racing“ žada paskelbti iš karto po „Autoplius Fast Lap“ varžybų savaitgalio – pastarasis taip pat yra puiki proga dalyviams komunikuoti apie projektą „Atletas“, kuriame jie dalyvauja, ši komunikacija taip pat bus fiksuojama ir vertinama. Projekto nugalėtojas laimės „Liqui Moly Racing“ paramos kontraktą 2017-ųjų metų sezonui.

VIDEO


„Liqui Moly Racing“ komandos paskelbtos paieškos po truputį įsibėgėja – po pirmosios užduoties iš daugiau kaip 600 dalyvių liko mažiau nei penkios dešimtys, tačiau ir pastarųjų tarpe projekto organizatoriai mato vos keletą perspektyvų.
„Sukurkite video prisistatymo filmuką, turite savaitę laiko“, - taip iš esmės skambėjo pirmosios užduoties tekstas savo ateitį su lenktynėmis sieti ketinantiems jaunuoliams. Savaitė laiko sukurti mėgėjiškam filmukui - nei daug, nei mažai, tačiau organizatorių rodomas pavyzdys, kuriame žymesni Europos medijos veidai duoda praktinius patarimus, kartelę šiek tiek pakėlė. „Bent jau taip galvojome mes – Vince Knight, vieno iš „Drift-Allstars“, „Top Gear Magazine“ ir panašių video kūrėjų per plauką išvengė areštinės filmuodamas patarimą „Atleto“ dalyviams, o aš pats kabarojausi ant Vingio parko estrados, kad tikrąją žodžio prasme pakeltume kartelę“, - pasakoja projekto kuratorius Linas Ramoška. „Tyčia neieškojau ir nežiūrėjau, kas yra įkeliama ir atsiunčiama mums, kad nesusidaryčiau išankstinės nuomonės, tačiau mano ramybę sudrumstė Dainius Matijošaitis – vienas iš mūsų teisėjų. Po nesėkmingų lenktynių Estijoje, Dainius užklydo į „Youtube“ ir iš eilės peržvelgė visus prisistatymus. Pasidžiaugiau, jog tai jam labai pakėlė nuotaiką ir numalšino varžybų kartėlį, tačiau pačiam pradėjus žiūrėti, toks laimingas nebuvau. Yra tikrai kūrybingų prisistatymų, tačiau jie nesudaro didesnės dalies visumos“, - tęsia Linas.
Sprendimas duoti pirmąją užduotį visiems 600+ projekto dalyvių buvo priimtas po registracijos anketų peržiūros – organizatoriai nusprendė nespręsti vien iš dalyvių postringavimų apie jų atsidavimą, o pamatyti tą realybėje. Taip iš 632 pasiekta mažiau nei 50 dalyvių. Projekto pagrindinėje veikloje dalyvaus ir varžysis 10-12 stipriausiųjų.
„Po to, kai visi dalyviai patalpino savo prisistatymus, pradėjome stebėti, ar jie dirba su jų platinimu ir viešinimu – tą nesunkiai parodo „Youtube“ peržiūrų skaičius, tačiau mes norėjome stebėti ir pastangas, o sprendimų buvo tikrai įvairių. Kai kas juos tiesiog įsidėjo į savo asmenines „Facebook“ paskyras, kai kurie dalyviai susikūrė savo kaip atleto paskyras „Facebook“ ir pradėjo rinkti savo fanus, bei dalinosi su jais savo prisistatymu. Vienu atveju pastebėjome, jog dalyvis savo prisistatymą įkėlė į komandos, kuriai atstovauja profilį ir net nusipirko reklamos paketą, kas tikrai leido jam pasiekti didesnę auditoriją“, - toliau dalinasi Linas.
Praūžus dalinimosi savaitei, projekto organizatoriai nusprendė iš tiesų patikrinti dalyvių atsidavimą ir neišleidę jokios žinutės apie tolimesnę eigą, toliau stebėjo interneto platybes. „Išleisti savo prisistatymą tada kai liepta ir tada kai tai padaro visi – paprasta ir aišku, tačiau dideliame sraute, jos matomumas mažokas. Toliau dirbti su jo viešinimu, nes rezultatas juk iš esmės yra didesnis Jūsų viešumas – šis riešutėlis buvo įkandamas vos keletui dalyvių, o tai puikiai pademonstruoja dalyvio nusiteikimą iš tiesų atstovauti savo rėmėją. Nereta problema Lietuvoje, kalbant apie paramą sportui ir yra susijusi su tęstinumo trūkumu – dalyviai gauna paramą, pasidarbuoja mėnesį kitą ir pamiršta šią pareigą, nors ji iš esmės būtina ilgamečiam kontraktui užsitikrinti. Pasitikrinome kiek dalyvių tą suprato patys, kitiems to dar teks pasimokyti“.
Laimingųjų dešimtuką ar dvyliktuką „Liqui Moly Racing“ žada paskelbti iš karto po „Autoplius Fast Lap“ varžybų savaitgalio – pastarasis taip pat yra puiki proga dalyviams komunikuoti apie projektą „Atletas“, kuriame jie dalyvauja, ši komunikacija taip pat bus fiksuojama ir vertinama. Projekto nugalėtojas laimės „Liqui Moly Racing“ paramos kontraktą 2017-ųjų metų sezonui.

VIDEO


REKLAMA















REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų