REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Komanda, turėjusi eksperimentiniais tikslais lenktyniauti vandeniliu-elektra varomu „GreenGT“ prototipu, atsiėmė paraišką dėl dalyvavimo šių metų 24 valandų Le Mano lenktynėse.
Jokių kenksmingų emisijų į orą neišmetantis „GreenGT H2“ bolidas pirmą kartą trasoje buvo išbandytas balandį, tačiau Le Mane nelenktyniaus.
Komandos generalinis direktorius Jeanas-Francois Weberismano, kad 2013 metų lenktynės naujajam bolidui būtų per ankstyvas debiutas.
„GreenGT H2“ jau dabar demonstruoja puikų potencialą ir turi daug vietos tobulėjimui. Vis dėlto, šis modelis reikalauja labai daug kaštų ir daug laiko užimančių procedūrų“, - teigė J.F.Weberis.
„Mes tik pradedame nuotykį. Labai svarbu nekirsti kampų ir tęsti „GreenGT H2“ tobulinimą.“
„GreenGT“ vietą lenktynėse užims „ProSpeed“ komanda su „Porsche“ bolidu.
Vincentas Beaumesnilas, Vakarų Automobilių Klubo (ACO) sporto direktorius pridūrė, kad organizacija vistiek reklamuos „GreenGT“ prototipą 24 valandų Le Mano lenktynių savaitgalio metu ir užsiminė apie galimą bolido debiutą kitose FIA WEC čempionato lenktynėse.
„GreenGT“ technologija puikiai sutampa su ACO inovacijų dvasia. ACO buvo teisi, jog šis projektas pasieks technologijų viršūnę.“
„Tačiau 24 valandų Le Mano lenktynės yra svarbus įvykis ir priešlaikinis debiutas būtų labai rimtas iššūkis.“
„Vis dėlto, toliau remsime šią iniciatyvą ir greitai pranešime apie pasaulinį demonstracinį turą, kuris vyks tą pačia savaitę, kaip ir 24 valandų Le Mano lenktynės. Taip pat galbūt šis bolidas startuos kuriose nors WEC čempionato lenktynėse, jei tai leis techninis reglamentas.“

Komanda, turėjusi eksperimentiniais tikslais lenktyniauti vandeniliu-elektra varomu „GreenGT“ prototipu, atsiėmė paraišką dėl dalyvavimo šių metų 24 valandų Le Mano lenktynėse.
Jokių kenksmingų emisijų į orą neišmetantis „GreenGT H2“ bolidas pirmą kartą trasoje buvo išbandytas balandį, tačiau Le Mane nelenktyniaus.
Komandos generalinis direktorius Jeanas-Francois Weberismano, kad 2013 metų lenktynės naujajam bolidui būtų per ankstyvas debiutas.
„GreenGT H2“ jau dabar demonstruoja puikų potencialą ir turi daug vietos tobulėjimui. Vis dėlto, šis modelis reikalauja labai daug kaštų ir daug laiko užimančių procedūrų“, - teigė J.F.Weberis.
„Mes tik pradedame nuotykį. Labai svarbu nekirsti kampų ir tęsti „GreenGT H2“ tobulinimą.“
„GreenGT“ vietą lenktynėse užims „ProSpeed“ komanda su „Porsche“ bolidu.
Vincentas Beaumesnilas, Vakarų Automobilių Klubo (ACO) sporto direktorius pridūrė, kad organizacija vistiek reklamuos „GreenGT“ prototipą 24 valandų Le Mano lenktynių savaitgalio metu ir užsiminė apie galimą bolido debiutą kitose FIA WEC čempionato lenktynėse.
„GreenGT“ technologija puikiai sutampa su ACO inovacijų dvasia. ACO buvo teisi, jog šis projektas pasieks technologijų viršūnę.“
„Tačiau 24 valandų Le Mano lenktynės yra svarbus įvykis ir priešlaikinis debiutas būtų labai rimtas iššūkis.“
„Vis dėlto, toliau remsime šią iniciatyvą ir greitai pranešime apie pasaulinį demonstracinį turą, kuris vyks tą pačia savaitę, kaip ir 24 valandų Le Mano lenktynės. Taip pat galbūt šis bolidas startuos kuriose nors WEC čempionato lenktynėse, jei tai leis techninis reglamentas.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų