REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą, kai norime aprašyti vieną ar kitą ką tik rinkoje pasirodžiusį naują automobilį, keliaujame į artimiausią konkrečios markės atstovybę ir gavę palaiminimą keliaujame ten kur veda mūsų akys. Tačiau kiekvienas automobilių gamintojas, dar prieš pradėdamas naujo modelio prekybą, įvairiuose pasaulio kampeliuose organizuoja dar gamyklos dažais kvepiančio modelio bandymų stovyklas.
Į šias stovyklas kviečiami automobilių tema rašantys žurnalistai iš visos Europos. Patys pirmieji naują modelį gauna Vakarų Europoje gyvenantys žurnalistai, vėliau šią garbę gauna Vidurio Europos specialistai, o po to šią galimybę gauna ir Rytų Europos bei Pietų Europos žurnalistai.
Nors į tokias bandymų stovyklas vykstame ne pirmą kartą, tačiau šį kartą, kai buvome pakviesti į „Renault Kadjar“ bandymų stovyklą, mes  nusprendėme Jums papasakoti ne tik kaip „Renault Kadjar“ elgiasi kelyje, kokios į šį automobilį montuojamų variklių vidutinės kuro sąnaudos.
Bandymų stovyklos metu žurnalistai gauna galimybę susipažinti su inžinieriais, kurie dirbo prie naujo modelio kūrimo, spaudos konferencijos metu papasakojama ir parodoma, tai ko įprastose automobilių atstovybėse neišgirsi ir nepamatysi. Automobilių gamintojai taip pat norėdami sudaryti kuo geresnį įspūdį, į bandymų stovyklas atveža ne vieną, bet kelias skirtingas modelio modifikacijas. Šis kartas buvo ne išimtis.

Kiekvieną kartą, kai norime aprašyti vieną ar kitą ką tik rinkoje pasirodžiusį naują automobilį, keliaujame į artimiausią konkrečios markės atstovybę ir gavę palaiminimą keliaujame ten kur veda mūsų akys. Tačiau kiekvienas automobilių gamintojas, dar prieš pradėdamas naujo modelio prekybą, įvairiuose pasaulio kampeliuose organizuoja dar gamyklos dažais kvepiančio modelio bandymų stovyklas.
Į šias stovyklas kviečiami automobilių tema rašantys žurnalistai iš visos Europos. Patys pirmieji naują modelį gauna Vakarų Europoje gyvenantys žurnalistai, vėliau šią garbę gauna Vidurio Europos specialistai, o po to šią galimybę gauna ir Rytų Europos bei Pietų Europos žurnalistai.
Nors į tokias bandymų stovyklas vykstame ne pirmą kartą, tačiau šį kartą, kai buvome pakviesti į „Renault Kadjar“ bandymų stovyklą, mes  nusprendėme Jums papasakoti ne tik kaip „Renault Kadjar“ elgiasi kelyje, kokios į šį automobilį montuojamų variklių vidutinės kuro sąnaudos.
Bandymų stovyklos metu žurnalistai gauna galimybę susipažinti su inžinieriais, kurie dirbo prie naujo modelio kūrimo, spaudos konferencijos metu papasakojama ir parodoma, tai ko įprastose automobilių atstovybėse neišgirsi ir nepamatysi. Automobilių gamintojai taip pat norėdami sudaryti kuo geresnį įspūdį, į bandymų stovyklas atveža ne vieną, bet kelias skirtingas modelio modifikacijas. Šis kartas buvo ne išimtis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault Kadjar


Renault Kadjar - svarbiausias kompanijos modelis


Nesvarbu ar tai būtų „Volkswagen“, ar „Lada“ ar „Renault“. Kiekvienas gamintojas turi modelį, kuris yra tarsi melžiama karvė. Pavyzdžiui, didžiausias automobilių gamintojas „Volkswagen“ jau daugelį metų kraunasi turtus iš tokių modelių kaip „Golf“ ar „Passat“, „Ford“ kompanijoje auksinius kiaušinius deda „Focus“ ir „Fiesta“. Tuo tarpu prieš dešimtmetį automobilių rinką sudrebinęs „Nissan“, daugiausiai pinigų uždirba iš padidinto pravažumo automobilių, tokių kaip „Juke“ ar „Qashqai“. Krosoverių virusu visą pasaulį užkrėtusi automobilių kompanija paskatino savo konkurentus sukurti panašaus tipo modelius ir nišinį segmentą paversti vienu pelningiausiu.
Kadangi „Renault“ sugebėjo iš pelenų prikelti krosoverių specialiste vadinamą „Nissan“, nenuostabu, jog naujasis „Kadjar“ buvo pagamintas ant visiškai tos pačios platformos kaip ir „Nissan Qashqai“. Techniškai, abudu automobiliai yra beveik identiški, skiriasi tik jų eksterjeras, interjeras ir pakabos konfigūracija.

REKLAMA

Renault Kadjar


Spaudos konferencijos metu, kai buvo pristatomas „Renault Kadjar“, ne vienas „Renault“ atstovas neslėpė giminystės ryšių su „Qashqai“, tačiau visi lyg susitarę teigė, jog tai pats svarbiausias šias metais rinkoje pasirodysiantis „Renault“ modelis. Pamirškite „Renault Espace“, ar rudenį debiutuosiančią naujos kartos „Renault Megane“. It kai pačias skaniausias bandeles krosoverius perkantys Europiečiai daugiausiai dėmesio skirs ne anksčiau paminėtiems modeliams, bet „Renault Kadjar“, į kurį dedama labai daug vilčių.
Pasak „Renault Polska“ atstovo, Grzegorz Paszta, didžiausią pyrago dalį jie norėtų atimti iš „Kia Sportage“ ir „Nissan Qashqai“. Baltijos šalyse „Renault“ kompanijos ambicijos panašios. Visose trijose šalyse bus siekiama įveikti vienvaldį šios klasės lyderį - „Nissan Qashqai“.

Dėmesys dizainui


Įprastai, norint pakalbinti kurio nors gamintojo inžinierių, dizainerį ar dar kurį nors specialistą, visi klausimai turi būti atsiųsti iš anksto. Tokiu būdu interviu sutikęs duoti automobilių gamintojos darbuotojas gali pasiruošti ir į klausimus atsakyti taip, jog jie tenkintų ne tik žurnalistų, bet ir patį specialistą bei kompanijos vadovus. Tačiau kai į automobilio spaudos konferenciją atvyksta du labai svarbūs „Renault“ kompanijai asmenys ir žurnalistai gali niekino netrukdomi klausinėti įvairiausių dalykų - norinčių užduoti nepatogų klausimą tikrai netrūksta.
Bene daugiausiai klausimų buvo susiję su automobilio patikimumu, „Kadjar“ vardo kilme ir pan. Tačiau spaudos konferencijos ir jai pasibaigus, į pristatymą atvykę „Renault“ specialistai turėjo atsakyti į dažniausiai užduodamą klausimą - „Kodėl žmonės turėtų pirkti būtent šį automobilį, o ne, tarkim, visiems puikiai pažįstamą „Nissan Qashqai“.

REKLAMA
REKLAMA

Renault Kadjar


Visi iki vieno turėjo tokį patį atsakymą - dizainas. Kadangi abudu automobiliai techniškai yra beveik tokie patys, nenuostabu, jog „Renault“ atstovai akcentuoja ne erdvesnę bagažinę ar dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžę, o automobilio išvaizdą.
„Renault“ vyriausiojo dizainerio, Laurens van den Acker (
interviu su juo ), vedama komanda prie automobilio plušo 18 mėnesių, per kuriuos buvo pristatytos kelios „Renault Kadjar“ modelio koncepcijos. Kadangi prie vieno projekto dirba keli šimtai gabių dizainerių, automobilio dizaino sukūrimui skirto termino pabaigoje išrenkamas pats geriausias, „Renault“ kompanijos viziją ir skonį atitinkantis projektas.
Kompanijos atstovai pripažįsta, jog automobilio kūrimo eigoje netrūko radikalios išvaizdos modelių, tačiau buvo pasirinktas aukso viduriukas, kuris turėtų patikti plačiam pirkėjų ratui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20150610_201428


Bandymų diena


„Renault“ visiems atvykusiems į bandymų stovyklą, suteikė galimybę išbandyt dvi skirtingas „Kadjar“ modelio modifikacijas. Tik išėjus iš oro uosto, mus pasitiko raudonos spalvos automobiliai, kurie buvo aprūpinti 1.2 litro turbo-benzininiu varikliu, kuris išvysto 130 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. Kadangi pirmasis įspūdis yra labai svarbu, nereikėtų stebėtis, jog visi bandomieji modeliai buvo aukščiausios komplektacijos.
Atvykę į viešbutį, šalia jo esančioje stovėjimo aikštelėje stūksojo didžiulė nauja „Renault Kadjar“ modelių partija. „Cappucino Brown“ spalva nudažyti modeliai ne tik dėvėjo kukliau atrodančius ratlankius, bet ir turėjo 130 arklio galių išvystantį dyzelinį motorą ir keturių varančiųjų ratų pavarą.
Kadangi laiko neturėjome labai daug, tiek su viena, tiek su kita modelio modifikacija nuvažiavome po maždaug 300 kilometrų, kurie driekėsi greitkeliais, vingiuotais užmiesčio ir miestų keliais. Tačiau apie tai skaitykite už poros dienų pasirodysiančiame straipsnyje, kuriame aprašysime prancūzišką „Nissan Qashqai“ brolį.

20150611_083808_edited

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų