REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Renault per pastaruosius du dešimtmečius sukūrė tik keletą įdomių modelių, kuriuos reikėtų išbandyti kiekvienam automanui. Renault Clio Williams? Žinoma. Renault Megane RS? Kas be ko. O kaip gi Renault Safrane BiTurbo? 
Daugeliui šis modelis asocijuosis su aštuonis metus gamintu modeliu, kuris nuo 1992 iki 2000 metų buvo Renault kompanijos flagmanas. Nors didžiausias ir prabangiausias kompanijos modelis buvo komplektuojamas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais motorais, tačiau 1994 metais Renault pristatė labai įdomią Safrane modifikaciją - BiTurbo.

Renault per pastaruosius du dešimtmečius sukūrė tik keletą įdomių modelių, kuriuos reikėtų išbandyti kiekvienam automanui. Renault Clio Williams? Žinoma. Renault Megane RS? Kas be ko. O kaip gi Renault Safrane BiTurbo? 
Daugeliui šis modelis asocijuosis su aštuonis metus gamintu modeliu, kuris nuo 1992 iki 2000 metų buvo Renault kompanijos flagmanas. Nors didžiausias ir prabangiausias kompanijos modelis buvo komplektuojamas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais motorais, tačiau 1994 metais Renault pristatė labai įdomią Safrane modifikaciją - BiTurbo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

renault_safrane_biturbo_01_800_600



Kitaip negu Opel Omega V8, apie kurią jums papasakojome praėjusią savaitę, Renault Safrane BiTurbo pateko į serijinę gamybą. Dar vienas skirtumas tarp šių modelių - variklis. Vokiečiai į Omega nusprendė montuoti V8 tipo motorą, kai tuo tarpu Renault inžinieriai į naują Safrane versiją sumontavo šešių cilindrų, trijų litrų darbinio tūrio benzininį agregatą.
Bendradarbiaudami su Hartge ir KKK specialistais, variklio galia buvo padidinta iki 262 AG, sukimo momentas padidėjo iki 363 NM. Tiesa, pirmieji prototipai turėjo 280 arklio galių išvystantį motorą, tačiau standartinė pavarų dėžė niekaip nesugebėdavo atlaikyti spaudimo, o noro investuoti į visiškai naujos pavarų dėžės kūrimą ar net pirkimą - nebuvo.

REKLAMA

renault_safrane_biturbo_02a_800_600


O kaip gi automatinė pavarų dėžė? Renault kompanijos specialistai galvojo apie automatinės pavarų dėžės montavimą, tačiau pasaulyje nebuvo tokios dėžės, kurią būtų galima suporuoti su keturių varomųjų ratų pavara ir skersai sumontuotu šešių cilindrų motoru.
Serijinei gamybai paruoštas automobilis turėjo standartinę, penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę ir pakankamai sunkią keturių varomųjų ratų sistemą, kuri įtakojo galutinį mašinos svorį. Safrane BiTurbo svėrė 1.8 tonos.

REKLAMA
REKLAMA

renault_safrane_biturbo_08_800_600


Dar viena Safrane BiTurbo ypatybė - važiuoklė. Tiek priekinė, tiek galinė automobilio važiuoklė buvo MacPherson tipo, kurios aukštį ir amortizatorių kietumą buvo galima reguliuoti vieno mygtuko paspaudimu.
Renault šią versiją gamino tik dvejus metus, iki 1996. Per šį trumpą laiką Renault pagamino tik 806 vienetus, daugelis iš jų iki šiol važinėja Vakarų Europoje. Tačiau pagrindinė priežastis, kodėl šis Renault modelis nesulaukė didesnio dėmesio - kaina. 1996 metais šis automobilis kainavo net 200.000 litų. Už ženkliai mažesnę sumą tuo metu buvo galima įsigyti BMW 540i (E34).
Dabar, naudotų automobilių rinkoje, šio modelio kainos prasideda nuo 5000 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų