REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūziškų automobilių gamintoja „Renault“, neseniai pristačiusi naują „Twingo“ modelio versiją -  „Twingo GT“, paskatino mažojo hečbeko entuziastus galvoti apie dar galingesnę, greitesnę ir ekstremalesnę versiją, tačiau  „Renault Sport“ padalinio vadovas nusprendė visus entuziastus nuraminti anksčiau laiko. 
Sportiškų „Renault“ automobilių kūrimu ir gamyba užsiimančio „Renault Sport“ padalinio vadovas, Patrice Ratti, teigia, jog „Twingo GT“ bus pati greičiausia ir sportiškiausia šio modelio versija. Kodėl? Norint sukurti „Twingo RS“, šis modelis turėtų gauti galingesnį, pajėgesnį keturių cilindrų variklį. Norint tokį motorą sumontuoti į galinę „Twingo“ dalį, reikėtų atlikti daugybę struktūrinių pakeitimų, kurie „Renault Sport“ padaliniui kainuotų labai didžiulius pinigus.

Prancūziškų automobilių gamintoja „Renault“, neseniai pristačiusi naują „Twingo“ modelio versiją -  „Twingo GT“, paskatino mažojo hečbeko entuziastus galvoti apie dar galingesnę, greitesnę ir ekstremalesnę versiją, tačiau  „Renault Sport“ padalinio vadovas nusprendė visus entuziastus nuraminti anksčiau laiko. 
Sportiškų „Renault“ automobilių kūrimu ir gamyba užsiimančio „Renault Sport“ padalinio vadovas, Patrice Ratti, teigia, jog „Twingo GT“ bus pati greičiausia ir sportiškiausia šio modelio versija. Kodėl? Norint sukurti „Twingo RS“, šis modelis turėtų gauti galingesnį, pajėgesnį keturių cilindrų variklį. Norint tokį motorą sumontuoti į galinę „Twingo“ dalį, reikėtų atlikti daugybę struktūrinių pakeitimų, kurie „Renault Sport“ padaliniui kainuotų labai didžiulius pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

renault_twingo_33


„Mes manome, jog naujoji Twingo GT versija patenkins tų pirkėjų poreikius, kuriems norėjosi dinamiškesnio, greitesnio, azartiškesnio miesto automobilio“, - priduria Patrice Ratti.
„Jeigu pradėtume kurti RS modelį, mes norėtume, jog jis turėtų bent jau 150 arklio galių, tačiau tuomet prasideda įvairiausi sunkumai. Galinėje dalyje nėra pakankamai vietos keturių cilindrų motorui, tad norint jį sutalpinti reikėtų modifikuoti galinę „Twingo“ struktūrą. Tai yra labai brangu. Žinoma, galėtume 150 arklio galių išspausti iš trijų cilindrų motoro, tačiau net ir tada išlaidos projektui išaugtų tris kartus. O tai yra per didelė suma tokiam automobiliui kaip „Twingo.“
Norėtume priminti, jog neperseniausiai pristatyta „Twingo GT“ versija turi 0.9 litro darbinio tūrio, trijų cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 110 arklio galių ir 135 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu mažasis prancūziškas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgės per 9,5 sekundės ir pasieks 165 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų