REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasižiūrėję į automobilių parką, kurie yra „Stilius" kategorijoje, dažnai išvystame japoniškus automobilius. Turbūt nenuostabu, nes modifikuoti automobilius mėgstančių žmonių tarpe jie yra labai populiarūs. Taip pat nereikėtų pamiršti „VAG" koncerno atstovų.
Vis dėlto pastebėjome, jog labai retai išvystame „Ford" markės automobilių. Aišku, jeigu pamiršime galingus „Mustang" ir šeštuoju dešimtmečiu kvepiančius pikapus, retai kas nors daugiau atsiranda dėmesio centre. Tačiau šiandien yra kitokia diena, nes norime parodyti tikrai kitokį patobulintą automobilį, kuris kadaise buvo mėgstamas kreivarankių tobulintojų. Jūsų dėmesiui - „Ford Probe". Mūsų šalyje kadaise buvęs populiarus sportiškas automobilis šiuo metu yra užmirštas ir beveik niekam nereikalingas.

erik_roll_rear_hr
Nenorime pasakyti, jog niekas šiais laikais nevairuoja „Probe", tačiau kada paskutinį kartą matėme saldžiai atrodantį „Probe", kuris trauktų jūsų ir aplinkinių dėmesį?
Šiandien jums parodysime Eriko automobilį, kuris ne tik savo pilvą  kutena asfaltu, bet ir gali nuskriausti ne vieną išsišokėlį prie šviesoforo.

erik_side_1_hr
1994 metais ir 2013 vis dar riedantis automobilis Eriko globoje yra net devynis metus. Per tiek metų, Erikas automobilio išvaizdą yra pakeitęs ir patobulinęs ne vieną kartą. Buvo keisti bamperiai, slenksčiai, kapotas, ratlankiai ir net spalva, tačiau prieš trejus metus Erikas nusprendė susitupėti ir vadovautis mažiau yra daugiau principu.
Šiuo metu automobilis turi neseniai sumontuotą „KL-DE" benzininį motorą su pagal užsakymą pagaminta turbina. Bandymai ant „DYNO" stendo parodė, jog variklis išvysto apie 270 arklio galių. Žinant, jog pro gamyklos vartus išriedėjęs automobilis turėjo 165 arklio galias, toks galios šuolis buvo tikrai juntamas.

erik_front_hr
Atlikęs ženklius pakeitimus po variklio gaubtu, Erikas ėmėsi darbuotis ties eksterjeru. Erikas išmėtė senąjį „bodykitą" ir sumontavo originalius slenksčius ir bamperius. Vos tik senosios kėbulo detalės buvo sumontuotos ant automobilio, Erikas išvežė „Probe" į dažymo kamerą, kurioje automobilis buvo perdažytas „Sterling Grey Metallic" spalva.

erik_rear_pole_hr
Be truputėlį išvirtusių ratų ir „K-Sport" reguliuojamo aukščio amortizatorių, Erikas likusią dalį savo vaizduotės panaudojo interjere. Čia jis pakeitė visą centrinę konsolę, sumontavo „Cobra" odines sėdynes, „Clarion" ir „Alpine" garso sistemos komponentus. Erikas lipdukų gausybę pateisina proto užtemimu. 
erik_interior_hr
Nuotraukos -  Elle Marie

Pasižiūrėję į automobilių parką, kurie yra „Stilius" kategorijoje, dažnai išvystame japoniškus automobilius. Turbūt nenuostabu, nes modifikuoti automobilius mėgstančių žmonių tarpe jie yra labai populiarūs. Taip pat nereikėtų pamiršti „VAG" koncerno atstovų.
Vis dėlto pastebėjome, jog labai retai išvystame „Ford" markės automobilių. Aišku, jeigu pamiršime galingus „Mustang" ir šeštuoju dešimtmečiu kvepiančius pikapus, retai kas nors daugiau atsiranda dėmesio centre. Tačiau šiandien yra kitokia diena, nes norime parodyti tikrai kitokį patobulintą automobilį, kuris kadaise buvo mėgstamas kreivarankių tobulintojų. Jūsų dėmesiui - „Ford Probe". Mūsų šalyje kadaise buvęs populiarus sportiškas automobilis šiuo metu yra užmirštas ir beveik niekam nereikalingas.

erik_roll_rear_hr
Nenorime pasakyti, jog niekas šiais laikais nevairuoja „Probe", tačiau kada paskutinį kartą matėme saldžiai atrodantį „Probe", kuris trauktų jūsų ir aplinkinių dėmesį?
Šiandien jums parodysime Eriko automobilį, kuris ne tik savo pilvą  kutena asfaltu, bet ir gali nuskriausti ne vieną išsišokėlį prie šviesoforo.

erik_side_1_hr
1994 metais ir 2013 vis dar riedantis automobilis Eriko globoje yra net devynis metus. Per tiek metų, Erikas automobilio išvaizdą yra pakeitęs ir patobulinęs ne vieną kartą. Buvo keisti bamperiai, slenksčiai, kapotas, ratlankiai ir net spalva, tačiau prieš trejus metus Erikas nusprendė susitupėti ir vadovautis mažiau yra daugiau principu.
Šiuo metu automobilis turi neseniai sumontuotą „KL-DE" benzininį motorą su pagal užsakymą pagaminta turbina. Bandymai ant „DYNO" stendo parodė, jog variklis išvysto apie 270 arklio galių. Žinant, jog pro gamyklos vartus išriedėjęs automobilis turėjo 165 arklio galias, toks galios šuolis buvo tikrai juntamas.

erik_front_hr
Atlikęs ženklius pakeitimus po variklio gaubtu, Erikas ėmėsi darbuotis ties eksterjeru. Erikas išmėtė senąjį „bodykitą" ir sumontavo originalius slenksčius ir bamperius. Vos tik senosios kėbulo detalės buvo sumontuotos ant automobilio, Erikas išvežė „Probe" į dažymo kamerą, kurioje automobilis buvo perdažytas „Sterling Grey Metallic" spalva.

erik_rear_pole_hr
Be truputėlį išvirtusių ratų ir „K-Sport" reguliuojamo aukščio amortizatorių, Erikas likusią dalį savo vaizduotės panaudojo interjere. Čia jis pakeitė visą centrinę konsolę, sumontavo „Cobra" odines sėdynes, „Clarion" ir „Alpine" garso sistemos komponentus. Erikas lipdukų gausybę pateisina proto užtemimu. 
erik_interior_hr
Nuotraukos -  Elle Marie

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų