REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Genijus“ - žodis, kuriuo apibūdiname gabų asmenį. O ar galime šį žodį pritaikyti negyvam daiktui? Automobiliui? Automobiliui, kuris tapo revoliuciniu ir įkūnijo vieno žmogaus, Soičiro Honda, viso gyvenimo darbą bei talentą? Mes drįstame „Honda S600“ pavadinti genijumi.
„Honda S600“ pasaulį nudžiugino 1964 metais ir tai buvo pirmasis japonų bandymas žengti į nedidelių sportinių automobilių segmentą, kurį tuo metų valdė britiški „MG“, „Lotus“ ir kiti. Tačiau ši, itin nedidelė mašina išsiskyrė iš savo rasės nuostabiais technologiniais sprendimais, kurie atkeliavo iš „Honda“ patirties kuriant motociklus ir „Formulės 1“ bolidus.
Praėjus beveik 50 metų nuo automobilio debiuto, vargu ar kada pamatysite tokį gatvėje, tačiau jei jums nusišypsos tokia laimė, jūs tikrai neužmiršite nuostabios „S600“ širdutės. O ji tikrai maža. Tai 606 kubinių centimetrų darbinio tūrio keturių cilindrų variklis, kuris turi visą lenktyniniams analogams būdingą atributiką – du paskirstymo velenėliai, du karbiuratoriai ir kiti gudri žaisliukai. Tokie, lenktynėse patikrinti, komponentai leido nedideliam varikliukui įsisukti iki 9,5 tūkstančių apsisukimų per minutę. O tuomet mažoji širdelė skamba lyg „Odė džiaugsmui“.
57 arklio galias generuojantis motoras tėra dalis visų automobilyje sumontuotų inovacijų. Štai keturių bėgių mechaninė greičių dėžė padėjo pagrindus garsiosioms lyg per sviestą besijunginėjančiomis, itin tiksliomis dėžėmis, kuriomis garsėja „Honda“. Na, o gale dėjosi dar įdomesni dalykai. Japonų inžinieriai jau 1964 metais žinojo, jog galinė nepriklausoma pakaba užtikrina geresnes valdymo savybes, tačiau sukurti daugiasvirtę važiuoklę būtų kainavę pasakiškus pinigus, todėl „Honda“ nusprendė žengti paprastesniu, tačiau labai gudriu keliu. Iš dėžės iki reduktoriaus galia keliaudavo įprastu kardanu, o tada ratus pasiekdavo per dvi grandines, todėl galiniai ratai tapo vienas nuo kito nepriklausomi.
Ši inovatyvių sprendimų kombinacija „Honda S600“ darė vienu techniškai pažangiausių automobilių pasaulyje. Kabrioleto ir kupė kėbulu gaminti modeliai padėjo tvirtus pamatus tolimesnei „Honda“ sportinių mašinų raidai. „S600“ ir po jo sekusi kiek modifikuota „S800“ versija iki šių dienų yra laikomi vienais puikiausių japoniškų automobilių, kurių kaina ir įvertinimas nesustabdomai auga.

„Genijus“ - žodis, kuriuo apibūdiname gabų asmenį. O ar galime šį žodį pritaikyti negyvam daiktui? Automobiliui? Automobiliui, kuris tapo revoliuciniu ir įkūnijo vieno žmogaus, Soičiro Honda, viso gyvenimo darbą bei talentą? Mes drįstame „Honda S600“ pavadinti genijumi.
„Honda S600“ pasaulį nudžiugino 1964 metais ir tai buvo pirmasis japonų bandymas žengti į nedidelių sportinių automobilių segmentą, kurį tuo metų valdė britiški „MG“, „Lotus“ ir kiti. Tačiau ši, itin nedidelė mašina išsiskyrė iš savo rasės nuostabiais technologiniais sprendimais, kurie atkeliavo iš „Honda“ patirties kuriant motociklus ir „Formulės 1“ bolidus.
Praėjus beveik 50 metų nuo automobilio debiuto, vargu ar kada pamatysite tokį gatvėje, tačiau jei jums nusišypsos tokia laimė, jūs tikrai neužmiršite nuostabios „S600“ širdutės. O ji tikrai maža. Tai 606 kubinių centimetrų darbinio tūrio keturių cilindrų variklis, kuris turi visą lenktyniniams analogams būdingą atributiką – du paskirstymo velenėliai, du karbiuratoriai ir kiti gudri žaisliukai. Tokie, lenktynėse patikrinti, komponentai leido nedideliam varikliukui įsisukti iki 9,5 tūkstančių apsisukimų per minutę. O tuomet mažoji širdelė skamba lyg „Odė džiaugsmui“.
57 arklio galias generuojantis motoras tėra dalis visų automobilyje sumontuotų inovacijų. Štai keturių bėgių mechaninė greičių dėžė padėjo pagrindus garsiosioms lyg per sviestą besijunginėjančiomis, itin tiksliomis dėžėmis, kuriomis garsėja „Honda“. Na, o gale dėjosi dar įdomesni dalykai. Japonų inžinieriai jau 1964 metais žinojo, jog galinė nepriklausoma pakaba užtikrina geresnes valdymo savybes, tačiau sukurti daugiasvirtę važiuoklę būtų kainavę pasakiškus pinigus, todėl „Honda“ nusprendė žengti paprastesniu, tačiau labai gudriu keliu. Iš dėžės iki reduktoriaus galia keliaudavo įprastu kardanu, o tada ratus pasiekdavo per dvi grandines, todėl galiniai ratai tapo vienas nuo kito nepriklausomi.
Ši inovatyvių sprendimų kombinacija „Honda S600“ darė vienu techniškai pažangiausių automobilių pasaulyje. Kabrioleto ir kupė kėbulu gaminti modeliai padėjo tvirtus pamatus tolimesnei „Honda“ sportinių mašinų raidai. „S600“ ir po jo sekusi kiek modifikuota „S800“ versija iki šių dienų yra laikomi vienais puikiausių japoniškų automobilių, kurių kaina ir įvertinimas nesustabdomai auga.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų