REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neseniai pasibaigusiame „Ring Challenge“ pirmenybių sezone, kurį sudarė net trys Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato įskaitos, (Lietuvos "Time Attack" čempionatas, „DYNAMIT“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas irLIQUI MOLY“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatas) nugalėtojų taures iškėlę dalyviai dabar gali lengviau atsikvėpti.
Dabar visų laukia ilgai lauktos atostogos, sezono apibendrinimas bei pasiruošimas sekančiais metais įvyksiančioms lenktynėms. Kol didžioji dalis dalyvių dar tik pradeda judėti link šio etapo, mums pasidarė smalsu kaip šiemet sekėsi konkrečių lygų ir konkrečių klasių nugalėtojams.
Tad šį kartą ant karštosios kėdės pasodinome „Lietuvos Time Attack“ čempionato, „PRO1600“ klasės lyderį bei „Dynami:t Energy racing“ komandos narį – Laurynas Simonavičių. Vaikiną, kuris čempiono vardą užsitarnavo vairuodamas 200 arklio galių jėgainę turintį „Honda Civic“.

Neseniai pasibaigusiame „Ring Challenge“ pirmenybių sezone, kurį sudarė net trys Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato įskaitos, (Lietuvos "Time Attack" čempionatas, „DYNAMIT“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas irLIQUI MOLY“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatas) nugalėtojų taures iškėlę dalyviai dabar gali lengviau atsikvėpti.
Dabar visų laukia ilgai lauktos atostogos, sezono apibendrinimas bei pasiruošimas sekančiais metais įvyksiančioms lenktynėms. Kol didžioji dalis dalyvių dar tik pradeda judėti link šio etapo, mums pasidarė smalsu kaip šiemet sekėsi konkrečių lygų ir konkrečių klasių nugalėtojams.
Tad šį kartą ant karštosios kėdės pasodinome „Lietuvos Time Attack“ čempionato, „PRO1600“ klasės lyderį bei „Dynami:t Energy racing“ komandos narį – Laurynas Simonavičių. Vaikiną, kuris čempiono vardą užsitarnavo vairuodamas 200 arklio galių jėgainę turintį „Honda Civic“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Honda Civic


(nuotr. Egidijus Babelis)
Automobilį pažįsta kaip nuluptą
2019 metų „Ring Challenge“ sezone, Laurynas buvo vienas iš tų dalyvių, kuris visuose etapuose nuolatos pasižymėdavo stabilumu. Tiesiog užtenka pažvelgti į Lietuvos „Time Attack“ čempionato, „PRO 1600“ klasės rezultatus ir juos išvysime, jog 2019 m. sezone Laurynas beveik visuomet į savo kraitį įsimesdavo maksimalų taškų kraitį.
Natūralu, jog mums iškart kilo klausimas – „Kaip tau sekasi palaikyti gerą sportinę formą? Ne vienerius metus Lietuvos automobilių sporto arenoje „pramogaujantis“ Laurynas tikina, jog prie gerų ir stabilių rezultatų prisideda vienas, labai svarbus faktorius.
„Aš savo Strėlę labai gerai pažįstu ir jaučiu kiekvieną jos centimetrą. Negaliu pasigirti dideliu treniruočių skaičiumi , bet stengiuosi ribotų treniruočių skaičių išnaudoti maksimaliai“, – atsakymą pateikia Laurynas.
„Nemažai prie geros formos prisideda ir „Forza“ žaidimas, nes būdamas namuose su sūnumi labai dažnai tarpusavyje lenktyniaujame“, – juokdamasis priduria lenktynininkas.

REKLAMA

Laurynas Simonavičius


(nuotr. Egidijus Babelis)
2019 m. sezonas nebuvo lengvas
Žvelgdami į Lauryno rezultatų suvestinę, iškart pasakytume, jog jis buvo vienas iš „PRO1600“ klasės favoritų. Keturi etapai – keturios kelionės ant podiumo bei dvi pergalės. Skamba įspūdingai, ar ne?
Vis dėlto, už šių aukštų pasiekimų slypi bemiegės naktys. Kaip gerą pavyzdį, Laurynas įvardija paskutinius du „Ring Challenge“ pirmenybių etapus.
„Kadangi su žmona Dovile esame ir vestuvių fotografai, taip jau sutapo, kad paskutiniai du etapai susidubliavo su vestuvėmis kurias turėjome fotografuoti. Tai viskas vyko tokiu būdu: ankstyvą rytą lekiu į trasą, pravažiuoju vieną sesiją ir persirengęs trasoje lekiu fotografuoti. Nesu iš tų žmonių kurie mėgsta vėluoti. Būtent įtempta dienotvarkė labiausiai vargino ir kėlė daugiausiai streso. Tiek mano antrajai pusei, tiek visai mano komandai, ir man“, – lenktynių užkulisiais pasidalina Laurynas.

REKLAMA
REKLAMA

Laurynas Simonavičius


(nuotr. Egidijus Babelis)
Pagalvojęs keletą akimirkų, Laurynas įvardina dar vieną nemalonų incidentą, įvykusį priešpaskutiniame etape, atlikus planinį sustojimą.
„Pasitikrinus padangų slėgius ir išvažiavus į apšilimo ratą, pirmame posūkyje išsinėrė galinio dešinio rato traukė ir automobilis sukant į kairę pradėjo darytis nevaldomas. Vėliau kalbėjom, kad tikrai turiu angelą sargą. Jeigu būčiau nesustojęs, tikriausiai sezonas būtų pasibaigęs. Ir labai skaudžiai...“
Laikosi tos pačios strategijos
Kaip kadaise pasakė Benediktas Vanagas – „Dakaras baigėsi, tegu prasideda Dakaras“. Šį posakį tikrai galime pritaikyti ir žiedinių lenktynių entuziastams. Tokiems kaip Laurynas, kuris tapęs „Time Attack PRO1600“ klasės nugalėtoju po truputėlį pradeda dėlioti sekančių metų sezono dėlionę.
Vienas pagrindinių Lauryno tikslų – „Nemuno žiedą“ įveikti pora sekundžių greičiau. Jeigu šiemet japoniška strėlė „Nemuno žiedą“ apvažiavo per 1 minutę ir 20 sekundžių, Lauryno siekis šį laiką nukirpti iki 1 minutės ir 18 sekundžių.
„Žinoma, labai norėčiau, jog mūsų klasėje būtų daugiau dalyvių. Juk kuo didesnis dalyvių skaičius, tuo didesnė konkurencija“, – priduria Laurynas.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų