REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nėra ant Lietuvos žemės labai daug žmonių ne tik degančių noru kišti rankas į variklį, bet ir padarančių mažus stebuklus tame skyriuje. Tokius mes vadiname auksarankiais. Pradedam pasakojimų ciklą apie tokius žmones. Pimasis yra Romas Tamulevičius iš Prienų, žinomas Doggy nicku. Keli klausimai jam:
Koks buvo pirmas japoniškas automobilis, į kurio variklio skyrių sukišai rankas?
Pirmas automobilis kuris pakliuvo po raktu, kaip sakant, buvo Celica... Toyota Celica... AT200 - viskas prasidėjo nuo to, kad norėjau būt greitesnis už draugo Civica... Viskas baigėsi be galo daug pinigų kainavusiu Turbo Kit'u - 220ag (standartas 115ag) ir visu "bagažu" žinių - kaip kas veikia, kaip kur ko reik ir t.t. Ačiū tuometiniam GroundZero kolektyvui, Unlimitui, Cat'ui ir visiem kitiem už tai, kad buvo teisingais mokytojais ir nepasiuntė ant trijų raidžių.
Kodėl būtent japoniški, o ne USA ar „vagenai“?
Hmm - kai neturėjau teisių dar tada šeimoje buvo Toyota Corolla 88' E90 2 durų. Man ji jau tada atrodė kažkuo patraukli. Nupirkom originalius R14 Mazda Miata lietus ratus ir uždėjom. Jie buvo kaip tik (hella flush:) ir tada jau supratau kad noriu pirmos auto būtent Corollos. Deja, pirma auto gavau VW GOLF II. Va tada ir supratau, kad „vagenai“ turintiem kantrybes ir turintiem daug laiko, kad juos taisyti. Antras automobilis buvo Corolla AE100 SiR - su 4AFE. Na ir viskas toliau jau ėjo link Celicos. Dėl to ir tapau Japsu gerbėju, o jei tiksliau Toyotos. Kadangi Toyotai priklauso didžiausia dalis Fuji Heavy industrines, tad buvau priverstas susidraugaut ir su Subaru.
Kiek vidutiniškai per tavo rankas praeina automobilių per metus?
Nežinau nes neskaičiuoju. Laikausi taisyklės, kad svarbiau kokybė, o ne kiekybė. Būna projektų, kurie daromi ir metus. Tačiau niekur neskubu. Geriau pergalvoju kiekvieną smulkmeną ir tik tada stengiuosi atiduot visiškai užbaigtą automobilį. Nors būna ir taip kad po dienos kitos išlenda ir kažkokie trukumai. Taip kad net nežinau kaip geriau. Taip pat automobilių nebūna tiek daug, kad galima butu juos dėliot į kažkokias skaičių eiles. Turiu pastovų klientų ratą, ir tuo džiaugiuosi.
Koks pats geriausias japoniškas auto tavo nuomone? Kodėl?
Jei rimtai tai toks neegzistuoja. Pats geriausias būtų jei visi gamintojai sueitu į vieną krūvą ir padarytu vieną bendrą automobilį. Tada tai butu pats geriausias japoniškas auto. Šiaip kolkas labiausiai myliu Legacy. Nes AWD ir santūri išvaizda, patikimumas bei sąlyginai maža kaina „paperka“. Važinėju jau antru Legacy (BP / BL kartos) ir negaliu skūstis.
Ką moki nuveikti garaže mes visi matom, kada pamatysime tave trasoje?
Galbūt šiemet. Nesu aš labai geras vairuotojas (trasose). Teks mokintis iš meistrų. Visi čia žadėjo, kad žiūrėsim kaip tekės savo pažadus kai Corolla išriedės į trasą. Pas mane matyt nuo metų užsenėjo tas „baimės išjungimo jungiklis“. Todėl teks lavintis iš naujo.
Ką reikia žinoti, prieš pradedant auto projektą (ardant automobilį)?
Hmmm... Reikia būti įsitikinusiam, kad žinai ką darai. Jei taip nėra, geriau užsiimt tuo ką moki, o savo automobilį atiduoti į rankas žmonių, kuriu stichija yra automobiliai. Jei kiekvienas darytų tai ką moką geriausiai, visiem butu lengviau gyventi.
Kaip išsirinkti gera auto lenktynėms? Kokie modeliai lengvai, kurie sunkiai pasiduoda tobulinimui?
Na čia jau viskas priklauso ir nuo mylimos auto markės. Vieniem - USDM, kitiem - JDM, treti - EUDM. Čia jau kaip kam patinka. O šiaip tai manau jei logiškai mąstant ir jei protingai viską darant, paprasčiausias "verslo" planas būtų reikalingas. Tiesiog pastudijuoti rinką kas liečia visų „aftermarket“ detalių kainas, tobulinimo ribas bei pasiekiamus rezultatus. Juk tikrai yra labai daug info interneto platybėse apie kiekvieną automobilį. Tikrai galima rasti žmonių nuomonių, tobulinimo rezultatų ir taip toliau. Tikrai maža galimybė būti pirmam pasirinkus kažkokį automobilį tobulinimui. Geriau mokytis ir imti pagrindus iš kitų, nei išradinėti ratą pačiam. Geriau jau tobulint tą ratą.
Jei turėtum neribotą biudžetą, koks būtų tavo optimaliausias auto projektas?
Oi, tikrai neturiu tokio vieno ultimate projekto. Manau dabartinis Corolla projektas - bus vienas iš tų projektų, kur viskas prasideda ribotų biudžetų, o baigęsi užsimerkus į finansinę pusę. Nes reikia padaryti gerai.
Jei kalbant apie svajonių projektą - pirmoje vietoje būtų Skyline Hakosuka KPGC10. Čia jau vienareikšmiškai. Toliau Datsun S30Z. Na ir pabaigai - 964 Porsche + Sti Boxer (greita ateitis).
Linkstu link Japanese Nostalgic mašinų. Nes jei nori būti išskirtinis šiandien dienai - turi turėti kažką tokio, ko nepamatysi kas mėnesi. O senienos visada kelia šypseną bei nelieka nepastebėtos.

Nėra ant Lietuvos žemės labai daug žmonių ne tik degančių noru kišti rankas į variklį, bet ir padarančių mažus stebuklus tame skyriuje. Tokius mes vadiname auksarankiais. Pradedam pasakojimų ciklą apie tokius žmones. Pimasis yra Romas Tamulevičius iš Prienų, žinomas Doggy nicku. Keli klausimai jam:
Koks buvo pirmas japoniškas automobilis, į kurio variklio skyrių sukišai rankas?
Pirmas automobilis kuris pakliuvo po raktu, kaip sakant, buvo Celica... Toyota Celica... AT200 - viskas prasidėjo nuo to, kad norėjau būt greitesnis už draugo Civica... Viskas baigėsi be galo daug pinigų kainavusiu Turbo Kit'u - 220ag (standartas 115ag) ir visu "bagažu" žinių - kaip kas veikia, kaip kur ko reik ir t.t. Ačiū tuometiniam GroundZero kolektyvui, Unlimitui, Cat'ui ir visiem kitiem už tai, kad buvo teisingais mokytojais ir nepasiuntė ant trijų raidžių.
Kodėl būtent japoniški, o ne USA ar „vagenai“?
Hmm - kai neturėjau teisių dar tada šeimoje buvo Toyota Corolla 88' E90 2 durų. Man ji jau tada atrodė kažkuo patraukli. Nupirkom originalius R14 Mazda Miata lietus ratus ir uždėjom. Jie buvo kaip tik (hella flush:) ir tada jau supratau kad noriu pirmos auto būtent Corollos. Deja, pirma auto gavau VW GOLF II. Va tada ir supratau, kad „vagenai“ turintiem kantrybes ir turintiem daug laiko, kad juos taisyti. Antras automobilis buvo Corolla AE100 SiR - su 4AFE. Na ir viskas toliau jau ėjo link Celicos. Dėl to ir tapau Japsu gerbėju, o jei tiksliau Toyotos. Kadangi Toyotai priklauso didžiausia dalis Fuji Heavy industrines, tad buvau priverstas susidraugaut ir su Subaru.
Kiek vidutiniškai per tavo rankas praeina automobilių per metus?
Nežinau nes neskaičiuoju. Laikausi taisyklės, kad svarbiau kokybė, o ne kiekybė. Būna projektų, kurie daromi ir metus. Tačiau niekur neskubu. Geriau pergalvoju kiekvieną smulkmeną ir tik tada stengiuosi atiduot visiškai užbaigtą automobilį. Nors būna ir taip kad po dienos kitos išlenda ir kažkokie trukumai. Taip kad net nežinau kaip geriau. Taip pat automobilių nebūna tiek daug, kad galima butu juos dėliot į kažkokias skaičių eiles. Turiu pastovų klientų ratą, ir tuo džiaugiuosi.
Koks pats geriausias japoniškas auto tavo nuomone? Kodėl?
Jei rimtai tai toks neegzistuoja. Pats geriausias būtų jei visi gamintojai sueitu į vieną krūvą ir padarytu vieną bendrą automobilį. Tada tai butu pats geriausias japoniškas auto. Šiaip kolkas labiausiai myliu Legacy. Nes AWD ir santūri išvaizda, patikimumas bei sąlyginai maža kaina „paperka“. Važinėju jau antru Legacy (BP / BL kartos) ir negaliu skūstis.
Ką moki nuveikti garaže mes visi matom, kada pamatysime tave trasoje?
Galbūt šiemet. Nesu aš labai geras vairuotojas (trasose). Teks mokintis iš meistrų. Visi čia žadėjo, kad žiūrėsim kaip tekės savo pažadus kai Corolla išriedės į trasą. Pas mane matyt nuo metų užsenėjo tas „baimės išjungimo jungiklis“. Todėl teks lavintis iš naujo.
Ką reikia žinoti, prieš pradedant auto projektą (ardant automobilį)?
Hmmm... Reikia būti įsitikinusiam, kad žinai ką darai. Jei taip nėra, geriau užsiimt tuo ką moki, o savo automobilį atiduoti į rankas žmonių, kuriu stichija yra automobiliai. Jei kiekvienas darytų tai ką moką geriausiai, visiem butu lengviau gyventi.
Kaip išsirinkti gera auto lenktynėms? Kokie modeliai lengvai, kurie sunkiai pasiduoda tobulinimui?
Na čia jau viskas priklauso ir nuo mylimos auto markės. Vieniem - USDM, kitiem - JDM, treti - EUDM. Čia jau kaip kam patinka. O šiaip tai manau jei logiškai mąstant ir jei protingai viską darant, paprasčiausias "verslo" planas būtų reikalingas. Tiesiog pastudijuoti rinką kas liečia visų „aftermarket“ detalių kainas, tobulinimo ribas bei pasiekiamus rezultatus. Juk tikrai yra labai daug info interneto platybėse apie kiekvieną automobilį. Tikrai galima rasti žmonių nuomonių, tobulinimo rezultatų ir taip toliau. Tikrai maža galimybė būti pirmam pasirinkus kažkokį automobilį tobulinimui. Geriau mokytis ir imti pagrindus iš kitų, nei išradinėti ratą pačiam. Geriau jau tobulint tą ratą.
Jei turėtum neribotą biudžetą, koks būtų tavo optimaliausias auto projektas?
Oi, tikrai neturiu tokio vieno ultimate projekto. Manau dabartinis Corolla projektas - bus vienas iš tų projektų, kur viskas prasideda ribotų biudžetų, o baigęsi užsimerkus į finansinę pusę. Nes reikia padaryti gerai.
Jei kalbant apie svajonių projektą - pirmoje vietoje būtų Skyline Hakosuka KPGC10. Čia jau vienareikšmiškai. Toliau Datsun S30Z. Na ir pabaigai - 964 Porsche + Sti Boxer (greita ateitis).
Linkstu link Japanese Nostalgic mašinų. Nes jei nori būti išskirtinis šiandien dienai - turi turėti kažką tokio, ko nepamatysi kas mėnesi. O senienos visada kelia šypseną bei nelieka nepastebėtos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų