REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„RUF“ daugeliui bus žinoma kaip automobilių tobulinimo specialistė. Ši kompanija specializuojasi tik „Porsche“ markės automobiliais, tačiau kartais „RUF“ inžinieriai leido sau atsipūsti ir šiek improvizuoti.
„RUF“ buvo įkurta dar 1939 metais. Po šios kompanijos ženklu dirba įvairiausio tipo automobilių dirbtuvės ir degalinių tinklas. Vis dėlto lūžis kompanijos viduje įvyko po antrojo pasaulinio karo, kai „RUF“ darbuotojai pradėjo piešti savo automobilių eskizus. Nors pirmoji transporto priemonė sukurta „RUF“ inžinierių buvo autobusas, tačiau garsiąją „Porsche“ automobilių specialiste į priekį pastūmėjo „RUF“ įkūrėjo sūnūs.

„RUF“ daugeliui bus žinoma kaip automobilių tobulinimo specialistė. Ši kompanija specializuojasi tik „Porsche“ markės automobiliais, tačiau kartais „RUF“ inžinieriai leido sau atsipūsti ir šiek improvizuoti.
„RUF“ buvo įkurta dar 1939 metais. Po šios kompanijos ženklu dirba įvairiausio tipo automobilių dirbtuvės ir degalinių tinklas. Vis dėlto lūžis kompanijos viduje įvyko po antrojo pasaulinio karo, kai „RUF“ darbuotojai pradėjo piešti savo automobilių eskizus. Nors pirmoji transporto priemonė sukurta „RUF“ inžinierių buvo autobusas, tačiau garsiąją „Porsche“ automobilių specialiste į priekį pastūmėjo „RUF“ įkūrėjo sūnūs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ruf_012


Jie nusprendė atlikti šiek tiek kitokį vaidmenį negu daugelis kompanijų. „RUF“ pradėjo siūlyti „Porsche“ tobulinimo, priežiūros ir remonto paslaugas. Mažais žingsniais, tačiau viskas prasidėjo nuo „Porsche 930“, kuris pasirodė 1977 metais. Po vienerių metų „RUF“ pademonstravo pirmąjį „Porsche“, kurio variklis neturėjo turbinos. Laikui bėgant, kompanija tapo viena geriausių „Porsche“ automobilių specialisčių.
Oficialiai „RUF“ pro savo gamyklos vartus Vokietijoje neišstūmė automobilio, kuris nedėvėtų „Porsche“ ženkliuko. Tad natūralu, jog kyla klausimas - Iš kur atsirado šis vabalas?

REKLAMA

ruf_039


„RUF Bug“ vardu pakrikštytas automobilis buvo sukurtas ne vokiečių, bet Amerikoje esančio padalinio. Reiklus klientas iš Amerikos į šį vabalą investavo net 115.000 dolerių arba maždaug 300.000 litų.

ruf_041


Automobilio ratus suka 1.8 litro benzininis agregatas, kuris išvysto 225 arklio galias. Tokia kaimenė bastūnų galią perduoda per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę į priekinius varomuosius ratus. Pasak „RUF“, mažasis vabalas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug šešias sekundes.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų