REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesumeluosiu pasakęs, kad Andrius Firantas ir jo paslaptingoji Honda S2000 yra vienas laukiamiausių duetų Fast Lap trasoje. Tad nuodėmė būtų, artėjant
ketvirtam Fast Lap etapui, nepakalbinti Andriaus apie ūkį ir bites :)  Juokauju. Su Andriumi galima kalbėtis arba apie automobilius, arba... automobilius ir lenktynes. Tą ir darom.

Esi žinomas kaip išskirtinis S2000 fanas, netgi su pravarde Honda S2000 magnatas. Šia tema keli klausimėliai. Kokie automobiliai dabar sudaro tavo auto parką ir su kuo važinėji kasdien?
Šiuo metu turiu dvi Honda S2000 ir motociklą Ducati. Kadangi mano darbas yra ten pat kur ir gyvenu tai kasdien ir netenka važinėtis. O jeigu būna proga kur nuvažiuoti tai mielai sėdu į tą ką turiu :) Būna dienų kai mano sužadėtinė pasiskolina mano automobilį, tai tada tenka vairuoti jos pasiutusį Honda Civic Type R. Na, o jeigu reikia ką nors parsivežti, ar į Kačerginės "Nemuno Žiedą" nusitempti sportinę S2000 tai pasiskolinu iš tėčio SAAB 9-5. Pastebėjau, kad po važiavimo su "sabu" pasidarau ramus, sulėtinu žingsnį ir šiaip jaučiuosi kaip po "pietų miegelio" - priešingai nei po pasivažinejimo su Honda S2000.
Jei tarkim 2011 m. reiktų atversti naują puslapį savo automobilizmo istorijoje, kokį automobilį rinktumeis projektui? Ar tai būtų vėl S2000? Kodėl?
2011 metam jau turiu projektą. :) Tiksliau ne tik projektą, bet ir patį automobilį. Netikėtai jis vadinasi S2000 ir ne kitaip:)   Taip yra todėl, kad aš apie S2000 viską žinau. Na sąlyginai viską, bet tiek kiek man reikia, kad greitai važiuočiau žiede su minimaliu biudžetu pilnai pakanka. Bijau net pagalvot kas būtų, kaip ji važiuotų, jeigu painvestuočiau pinigų į sportines detales ar į AG didinimą. Na, o jeigu pulčiau prie kitokio automobilio tai praeitų daug laiko kol apie jį viską išsiaiškinčiau. O tai kainuoja daug laiko ir žinoma pinigų. Tai su ta sąlyga aš geriau būsiu S2000 specialistas, negu visų mašinų "specialistas". Beto S2000 roudsteriui jau yra 10 metų. Ir jis vis dar nėra atsibodęs žiūrovų ar praeivių akims. Dėl savo klasikinių roudsterio formų manau jis dar 10 metų į priekį neatsibos, priešingai nei koks eilinis sedanas ar hečbekas.




Sukam link FasLap. Koks tavo asmeninis Kačerginės trasos rekordas šiuo automobiliu? Koks kokiu nors kitu (ko gero tai bus  Audi Xtra Coupe)?
Greičiausias užfiksuotas laikas lenktynių metu yra 1:21:428. Bet reiktų atkreipti dėmesį, kad tas laikas yra pasiektas su gatvinėmis Toyo R888 padangomis. Su sportiniais "slikais" neteko normaliai važiuoti. Būtų įdomu ir pačiam pamatyt tą skirtumą. Na, o asmeninis rekordas tai 1:19:118 su Audi Xtra Coupe geltonuoju monstriuku. Nuo Niutonų smegenys prie sėdynės prilimpa! Gerai, kad galva būna sutvirtinta su šalmu :D
Kiek laiko skiri treniruotėms?
Labai geras posakis yra: Geriems vairuotojams treniruotis nereikia, o blogiems nepadės :) Na, o jeigu rimtai, tai nesitreniruoju, nėra kada. Mano treniruotė būna nebent jeigu padarau suvedimą ir važiuoju į Kačerginę kokia 30 min. patestuoti namų darbus. Taip, kad sėdėt Kačerginėje su S2000 ir šlifuot mili sekundes dar neteko.
Kokie tavo paties tikslai važiuojant į FastLap?
Tikslo nugalėti neturiu. FastLap lenktynės ir jų teigiama atmosfera tai yra pats nuostabiausias laisvalaikio praleidimo laikas, būdas, hobis. Aišku, būna labai smagu kai laimi, poto dar smagiau būna paskaitinėti internetinius komentarus, tokius kaip pvz: pas jį 700 kg sveria tas bagis, 500 Hp, ir kaip minimum 2 turbinos!! :) Smagu kai taip žmonės kalba, o tikrovėje tai viso labo 1070 kg. tie patys gamykliniai 240Hp ir turbina svajonėse, kurią kažkada įsidėsiu!
Ką galėtum patarti į FastLapą atvykstantiems dalyvauti pirmą kartą?
Norėčiau visiems patarti, ne tik atvykusiems pirmą kartą ir ne tik atvykusiems į FastLapą: kad su mūsų lietuvišku biudžetu, lietuviškom mašinom, į tą mūsų lietuvišką auto sportą visi žiūrėtų kaip gero laiko praleidimo formą, o ne kaip į kažkokį konkurencingą karą. Kad vieni kitiems būtų kolegos ir bendraminčiai, o ne konkurentai ir blogi žmonės kurie nori aplenkti.




Ar galėtum išvardinti pilną šios Hondos modlist‘ą bei pasakyti kiek Ag ir NM? Kokie tolesni tobulinimo planai?
Oj, kaip nemėgstu šito klausimo! Galėčiau išvardinti visą modlistą, bet jo tiesiog nėra! Kam pasakau visą teisybę, tai pažiūri į mane ir pasako - koks slapukas, nieko nesako... užsispaudėlis... Na bet bandysiu eilinį kartą pateikti "mod listą".
Pagrindinis, tai ko gero ir esminis, yra kėbulo išlengvinimas. Pavyko nuo 1300 kg numesti 350 kg. Šiuo metu automobilis su tuščiu benzino baku ir be vairuotojo sveria 950 kg. Pilnoje ekipiruotėje gaunasi 1077 kg.  Na, po to antras pagal svarbumą modas yra didelis inkaras ant bagažinės ir lygus dugnas bei spliteris priekyje, kuris laikinai ir taip visą sezoną nedabaigtas. Trečias modas tai yra kai kurios važiuoklės gumos pakeistos į guolius, visa transmisija stovi ne ant gumų. Tai automobiliui prideda stabilumo.
Amortizatoriai yra visiem gerai žinomos "Kupsto" firmos.  Ai, dar yra uždėtas Apexi oro filtras ir patobulinta išmetimo sistema. Be amortizatorių, oro filtro ir duslintuvo galinio bakelio, viską galima pasidaryti pačiam, be didelių investicijų. Kaip tik tokiu principu mano automobilis ir padarytas.
Variklis standartinis, nekišau nei piršto. Visa transmisija standartinė. Kompai ir elektra apart to, kad išmesta ko nereikia yra pilnai standartinė. Netgi stabdžiai gamykliniai Hondos S2000. Patobulinti tik slėgio reguliatoriumi ir geresnėm stabdžių trinkelėm. Dėl to man Honda ir patinka, kad su minimaliu biudžetu gali pasiekti ganėtinai gerų rezultatų. Laukiu tų akimirkų, kai baigsiu statybas ir galėsiu investuoti į automobilį. Pradžiai reikės pasitobulinti stabdžius, po to amortizatorius,  pereiti prie "slikų", dar gal kokią blokiruotę įsidėti, o galiausiai ar turbinos pagalba, ar kitokiom pagalbom - atitrūkti nuo esamų gamintojo parametrų. Šiuo metu jie kaip ir sakiau yra 240 Ag ir 210 Nm.
Kur dar bus galima tave išvysti lenktiniaujant artimiausioje ateityje?
Na tai šiemet nekas jau čia ir liko. Tai Fast lapas, ir LT čempionato 4-tas etapas. Gal dar ir 4 valandų lenktynėse važiuosiu su Audi Xtra Coupe skerdike :)  Mini žiedo nevažiuosiu. Man per baisu ten tarp tu 200 litrinių bačkų važiuoti. Jei pataikyčiau į tokią bačką, tai nusiardytų pusė mano mašinos... :) O jeigu ir nebūtų tų bačkų, tai tie užstabdymai man yra peilis, tiek aš jų nemėgstu, tiek mano automobilis juose nesijaučia stabiliai. Po to kol įsibėgėja...  Bet šiaip mini žiedą tai užskaitau. Šaunu, kad yra žmonių, kurie stengiasi, kad būtų kur lenktyniauti visiems, o ne tik tiems, kurie gali sau leisti mokėti tūkstantinius startinius mokesčius ir leisti didelius pinigus homologuotoms ekipiruotėms.
Dėkui už pokalbį, susitiksim trasoje!






 
[caption id="attachment_14794" align="alignnone" width="524"]
Andrius Firantas Andrius Firantas[/caption]
 
Nuotraukos iš asmeninio A.Firanto archyvo.

Nesumeluosiu pasakęs, kad Andrius Firantas ir jo paslaptingoji Honda S2000 yra vienas laukiamiausių duetų Fast Lap trasoje. Tad nuodėmė būtų, artėjant
ketvirtam Fast Lap etapui, nepakalbinti Andriaus apie ūkį ir bites :)  Juokauju. Su Andriumi galima kalbėtis arba apie automobilius, arba... automobilius ir lenktynes. Tą ir darom.

Esi žinomas kaip išskirtinis S2000 fanas, netgi su pravarde Honda S2000 magnatas. Šia tema keli klausimėliai. Kokie automobiliai dabar sudaro tavo auto parką ir su kuo važinėji kasdien?
Šiuo metu turiu dvi Honda S2000 ir motociklą Ducati. Kadangi mano darbas yra ten pat kur ir gyvenu tai kasdien ir netenka važinėtis. O jeigu būna proga kur nuvažiuoti tai mielai sėdu į tą ką turiu :) Būna dienų kai mano sužadėtinė pasiskolina mano automobilį, tai tada tenka vairuoti jos pasiutusį Honda Civic Type R. Na, o jeigu reikia ką nors parsivežti, ar į Kačerginės "Nemuno Žiedą" nusitempti sportinę S2000 tai pasiskolinu iš tėčio SAAB 9-5. Pastebėjau, kad po važiavimo su "sabu" pasidarau ramus, sulėtinu žingsnį ir šiaip jaučiuosi kaip po "pietų miegelio" - priešingai nei po pasivažinejimo su Honda S2000.
Jei tarkim 2011 m. reiktų atversti naują puslapį savo automobilizmo istorijoje, kokį automobilį rinktumeis projektui? Ar tai būtų vėl S2000? Kodėl?
2011 metam jau turiu projektą. :) Tiksliau ne tik projektą, bet ir patį automobilį. Netikėtai jis vadinasi S2000 ir ne kitaip:)   Taip yra todėl, kad aš apie S2000 viską žinau. Na sąlyginai viską, bet tiek kiek man reikia, kad greitai važiuočiau žiede su minimaliu biudžetu pilnai pakanka. Bijau net pagalvot kas būtų, kaip ji važiuotų, jeigu painvestuočiau pinigų į sportines detales ar į AG didinimą. Na, o jeigu pulčiau prie kitokio automobilio tai praeitų daug laiko kol apie jį viską išsiaiškinčiau. O tai kainuoja daug laiko ir žinoma pinigų. Tai su ta sąlyga aš geriau būsiu S2000 specialistas, negu visų mašinų "specialistas". Beto S2000 roudsteriui jau yra 10 metų. Ir jis vis dar nėra atsibodęs žiūrovų ar praeivių akims. Dėl savo klasikinių roudsterio formų manau jis dar 10 metų į priekį neatsibos, priešingai nei koks eilinis sedanas ar hečbekas.




Sukam link FasLap. Koks tavo asmeninis Kačerginės trasos rekordas šiuo automobiliu? Koks kokiu nors kitu (ko gero tai bus  Audi Xtra Coupe)?
Greičiausias užfiksuotas laikas lenktynių metu yra 1:21:428. Bet reiktų atkreipti dėmesį, kad tas laikas yra pasiektas su gatvinėmis Toyo R888 padangomis. Su sportiniais "slikais" neteko normaliai važiuoti. Būtų įdomu ir pačiam pamatyt tą skirtumą. Na, o asmeninis rekordas tai 1:19:118 su Audi Xtra Coupe geltonuoju monstriuku. Nuo Niutonų smegenys prie sėdynės prilimpa! Gerai, kad galva būna sutvirtinta su šalmu :D
Kiek laiko skiri treniruotėms?
Labai geras posakis yra: Geriems vairuotojams treniruotis nereikia, o blogiems nepadės :) Na, o jeigu rimtai, tai nesitreniruoju, nėra kada. Mano treniruotė būna nebent jeigu padarau suvedimą ir važiuoju į Kačerginę kokia 30 min. patestuoti namų darbus. Taip, kad sėdėt Kačerginėje su S2000 ir šlifuot mili sekundes dar neteko.
Kokie tavo paties tikslai važiuojant į FastLap?
Tikslo nugalėti neturiu. FastLap lenktynės ir jų teigiama atmosfera tai yra pats nuostabiausias laisvalaikio praleidimo laikas, būdas, hobis. Aišku, būna labai smagu kai laimi, poto dar smagiau būna paskaitinėti internetinius komentarus, tokius kaip pvz: pas jį 700 kg sveria tas bagis, 500 Hp, ir kaip minimum 2 turbinos!! :) Smagu kai taip žmonės kalba, o tikrovėje tai viso labo 1070 kg. tie patys gamykliniai 240Hp ir turbina svajonėse, kurią kažkada įsidėsiu!
Ką galėtum patarti į FastLapą atvykstantiems dalyvauti pirmą kartą?
Norėčiau visiems patarti, ne tik atvykusiems pirmą kartą ir ne tik atvykusiems į FastLapą: kad su mūsų lietuvišku biudžetu, lietuviškom mašinom, į tą mūsų lietuvišką auto sportą visi žiūrėtų kaip gero laiko praleidimo formą, o ne kaip į kažkokį konkurencingą karą. Kad vieni kitiems būtų kolegos ir bendraminčiai, o ne konkurentai ir blogi žmonės kurie nori aplenkti.




Ar galėtum išvardinti pilną šios Hondos modlist‘ą bei pasakyti kiek Ag ir NM? Kokie tolesni tobulinimo planai?
Oj, kaip nemėgstu šito klausimo! Galėčiau išvardinti visą modlistą, bet jo tiesiog nėra! Kam pasakau visą teisybę, tai pažiūri į mane ir pasako - koks slapukas, nieko nesako... užsispaudėlis... Na bet bandysiu eilinį kartą pateikti "mod listą".
Pagrindinis, tai ko gero ir esminis, yra kėbulo išlengvinimas. Pavyko nuo 1300 kg numesti 350 kg. Šiuo metu automobilis su tuščiu benzino baku ir be vairuotojo sveria 950 kg. Pilnoje ekipiruotėje gaunasi 1077 kg.  Na, po to antras pagal svarbumą modas yra didelis inkaras ant bagažinės ir lygus dugnas bei spliteris priekyje, kuris laikinai ir taip visą sezoną nedabaigtas. Trečias modas tai yra kai kurios važiuoklės gumos pakeistos į guolius, visa transmisija stovi ne ant gumų. Tai automobiliui prideda stabilumo.
Amortizatoriai yra visiem gerai žinomos "Kupsto" firmos.  Ai, dar yra uždėtas Apexi oro filtras ir patobulinta išmetimo sistema. Be amortizatorių, oro filtro ir duslintuvo galinio bakelio, viską galima pasidaryti pačiam, be didelių investicijų. Kaip tik tokiu principu mano automobilis ir padarytas.
Variklis standartinis, nekišau nei piršto. Visa transmisija standartinė. Kompai ir elektra apart to, kad išmesta ko nereikia yra pilnai standartinė. Netgi stabdžiai gamykliniai Hondos S2000. Patobulinti tik slėgio reguliatoriumi ir geresnėm stabdžių trinkelėm. Dėl to man Honda ir patinka, kad su minimaliu biudžetu gali pasiekti ganėtinai gerų rezultatų. Laukiu tų akimirkų, kai baigsiu statybas ir galėsiu investuoti į automobilį. Pradžiai reikės pasitobulinti stabdžius, po to amortizatorius,  pereiti prie "slikų", dar gal kokią blokiruotę įsidėti, o galiausiai ar turbinos pagalba, ar kitokiom pagalbom - atitrūkti nuo esamų gamintojo parametrų. Šiuo metu jie kaip ir sakiau yra 240 Ag ir 210 Nm.
Kur dar bus galima tave išvysti lenktiniaujant artimiausioje ateityje?
Na tai šiemet nekas jau čia ir liko. Tai Fast lapas, ir LT čempionato 4-tas etapas. Gal dar ir 4 valandų lenktynėse važiuosiu su Audi Xtra Coupe skerdike :)  Mini žiedo nevažiuosiu. Man per baisu ten tarp tu 200 litrinių bačkų važiuoti. Jei pataikyčiau į tokią bačką, tai nusiardytų pusė mano mašinos... :) O jeigu ir nebūtų tų bačkų, tai tie užstabdymai man yra peilis, tiek aš jų nemėgstu, tiek mano automobilis juose nesijaučia stabiliai. Po to kol įsibėgėja...  Bet šiaip mini žiedą tai užskaitau. Šaunu, kad yra žmonių, kurie stengiasi, kad būtų kur lenktyniauti visiems, o ne tik tiems, kurie gali sau leisti mokėti tūkstantinius startinius mokesčius ir leisti didelius pinigus homologuotoms ekipiruotėms.
Dėkui už pokalbį, susitiksim trasoje!






 
[caption id="attachment_14794" align="alignnone" width="524"]
Andrius Firantas Andrius Firantas[/caption]
 
Nuotraukos iš asmeninio A.Firanto archyvo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų