REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Smagu stebėti kaip išplito „stance" stiliaus automobilių mada po visą pasaulį. Štai šis Rolando Zetterströmo žemagrindis 1960 metų type 1 „Beetle" rieda Švedijos keliuose. Automobilis puikus savo stiliaus pavyzdys, kaip nesugadinant klasikinio automobilio padaryti jį dar gražesniu. Kai dauguma stengiasi užmauti plačiausius ratus ir siauriausias padangas ant automobilio siekiant nustebinti kitus. Klasikinių automobilių mylėtojai to nedaro, jie renkasi stilių suderinta su praktiškumu.
Kas liečia šį „Beetle", tai automobilio ratai nėra patys brangiausi (nekainuoja kaip puse automobilio), taip pat nepaliks uostyti dulkių važiuojant nuo šviesaforo. Tačiau vis tiek šis vabaliukas savo neįprastumu privers pasukti galvą, pamačius automobilį kelyje.






Visa automobilio paslaptis, didelis „dropas". Rolandas nutupdė automobilį naudodamas reguliuojamą pakabą, kurią dar teko modifikuoti, norit pasiekti tenkinanti vabalo aukštį. Po arkomis palindo standartiniai 15 colių skardiniai ratlankiai (galiniai ratai išplatinti iki 8 colių) su standartiniais ratų gaubtais ir „whitewalls" padangomis (gale sumontuotos 195/50, priekyje 110/70). Likusi išorė gavo atnaujintas chromuotas juosteles, naujus žibintus, taip pat visas automobilis perdažytas  „Texas Brown" spalva.




Po variklio dangčių slepiasi 1.6 litro oro aušinamas variklis, kuriam buvo perdaryti variklio tvirtinimai. Variklis turi 50 arklio galių ir 75 nM. Vabalui judėti nereikia daug galios, „low and slow" (lėtai ir žemai) yra patikimas ir išbandytas modifikuotų oru aušinamų „Volkswagen'u" važiavimo stilius.




„Beetle" interjeras išlaiko klasikinį paprastumą, prisilaikant standartinio automobilio sprendimų. Viduje vyrauja toks pat paprastumas kaip ir išorėje. Iš pirmo žvilgsnio nepamatysi nieko naujo viduje nuo pat 60-ųjų. Salonas iš naujo aptrauktas kombinuota ruda ir balta oda. Rolandas automobilyje paslėpė modernią audio sistemą, kad ši nesugadintų autentiško stiliaus. Žemų dažnių garsiakalbiai atrado savo vietą po galinėmis sėdynėmis, kiti garsiakalbiai už įvairių salono apdailų, o pirštinių dėkle apsigyveno CD grotuvas. Modernus patobulinimas nei trupučio nepakeitė automobilio „oldschool" dvasios.




Nors šis ir „VW" nėra greičiausias, žemiausias ar brangiausius ratus turintis automobilis. Tai autentiškas, charizmatiškas automobilis, kuris turi charakterį (ko neturi daugelius šiuolaikinių mašinų). Labai daug laiko ir pastangų pareikalavę darbai prie automobilio dabar teikia džiaugsma. Nes rezultatas klasikinis modernizuotas vabalas, kuris atlaikė laiko naštą ir drąsiai gali dalyvauti visose automobilių parodose.






*nuotraukos - „StanceNation"



Smagu stebėti kaip išplito „stance" stiliaus automobilių mada po visą pasaulį. Štai šis Rolando Zetterströmo žemagrindis 1960 metų type 1 „Beetle" rieda Švedijos keliuose. Automobilis puikus savo stiliaus pavyzdys, kaip nesugadinant klasikinio automobilio padaryti jį dar gražesniu. Kai dauguma stengiasi užmauti plačiausius ratus ir siauriausias padangas ant automobilio siekiant nustebinti kitus. Klasikinių automobilių mylėtojai to nedaro, jie renkasi stilių suderinta su praktiškumu.
Kas liečia šį „Beetle", tai automobilio ratai nėra patys brangiausi (nekainuoja kaip puse automobilio), taip pat nepaliks uostyti dulkių važiuojant nuo šviesaforo. Tačiau vis tiek šis vabaliukas savo neįprastumu privers pasukti galvą, pamačius automobilį kelyje.






Visa automobilio paslaptis, didelis „dropas". Rolandas nutupdė automobilį naudodamas reguliuojamą pakabą, kurią dar teko modifikuoti, norit pasiekti tenkinanti vabalo aukštį. Po arkomis palindo standartiniai 15 colių skardiniai ratlankiai (galiniai ratai išplatinti iki 8 colių) su standartiniais ratų gaubtais ir „whitewalls" padangomis (gale sumontuotos 195/50, priekyje 110/70). Likusi išorė gavo atnaujintas chromuotas juosteles, naujus žibintus, taip pat visas automobilis perdažytas  „Texas Brown" spalva.




Po variklio dangčių slepiasi 1.6 litro oro aušinamas variklis, kuriam buvo perdaryti variklio tvirtinimai. Variklis turi 50 arklio galių ir 75 nM. Vabalui judėti nereikia daug galios, „low and slow" (lėtai ir žemai) yra patikimas ir išbandytas modifikuotų oru aušinamų „Volkswagen'u" važiavimo stilius.




„Beetle" interjeras išlaiko klasikinį paprastumą, prisilaikant standartinio automobilio sprendimų. Viduje vyrauja toks pat paprastumas kaip ir išorėje. Iš pirmo žvilgsnio nepamatysi nieko naujo viduje nuo pat 60-ųjų. Salonas iš naujo aptrauktas kombinuota ruda ir balta oda. Rolandas automobilyje paslėpė modernią audio sistemą, kad ši nesugadintų autentiško stiliaus. Žemų dažnių garsiakalbiai atrado savo vietą po galinėmis sėdynėmis, kiti garsiakalbiai už įvairių salono apdailų, o pirštinių dėkle apsigyveno CD grotuvas. Modernus patobulinimas nei trupučio nepakeitė automobilio „oldschool" dvasios.




Nors šis ir „VW" nėra greičiausias, žemiausias ar brangiausius ratus turintis automobilis. Tai autentiškas, charizmatiškas automobilis, kuris turi charakterį (ko neturi daugelius šiuolaikinių mašinų). Labai daug laiko ir pastangų pareikalavę darbai prie automobilio dabar teikia džiaugsma. Nes rezultatas klasikinis modernizuotas vabalas, kuris atlaikė laiko naštą ir drąsiai gali dalyvauti visose automobilių parodose.






*nuotraukos - „StanceNation"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų